@הבני-ברקי-האחרון אתה בכלל מצאת את האפשרות איפה להזמין?
אני נכנס למשתמשים ולא רואה שום אפשרות!
אכן הייתה תקלה
הנושא סודר
עמכם הסליחה ותודה על ההערה!
@הבני-ברקי-האחרון אתה בכלל מצאת את האפשרות איפה להזמין?
אני נכנס למשתמשים ולא רואה שום אפשרות!
אכן הייתה תקלה
הנושא סודר
עמכם הסליחה ותודה על ההערה!
בס"ד אנחנו רוצים לצרף 2 משתמשים נוספים שיהוו את צוות הפיקוח של הפורום.
מי שרוצה להצטרף מוזמן למלא את הטופס בקישור הזה
שימו לב כי אין במילוי הטופס משום כל התחייבות שהיא מצד הנהלת האתר, וכמו"כ מסתבר שיהיו יותר מ2 שירצו
כך שהבחירה תהיה נתונה לשיקול דעת ההנהלה ואין באי קבלה משום כל הבנה שהיא - ע"ב כל הקודם זוכה…
בהצלחה
הנהלת הפורום
@מטען-נייד זה לא באג.
ככה זה תמיד.
@רביב-דיגיטל החברה אינה בינלאומית, הא חברה ישראלית,
חברת בת,