דילוג לתוכן
  • צוות פיקוח

    נעול הודעות מערכת
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • מגדילים את הפורום!

    הודעות מערכת
    3
    1
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    22 צפיות
    adminA
    @מטען-נייד כתב: @admin מאיפה אפשר לשלוח את ההזמנה איפה הקישור לדף? מכאן
  • החרגות בניה - בעד או נגד?

    שונות
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    83 צפיות
    ב
    @רחפנוני כתב: @בני-ברקי-בנשמה ומה עם אנשים מבוגרים שלא צריכים את כל הבלגן? זה כל הסיפור בפינוי בינוי. הם מעדיפים לרדת 3 קומות באמצע הלילה למקלט, או לעלות 3 קומות בלי מעלית?
  • שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!

    נעוץ חדשות ועדכונים
    234
    6 הצבעות
    234 פוסטים
    3k צפיות
    Benny BarkiB
    גל הפריצות בבני ברק נמשך | פורצים רעולי פנים חדרו לבית המדרש של חסידות טשערנוביל ברחוב חבקוק בעיר | הפורצים ניצלו את היעדרותו של האדמו"ר ששהה בשבת בכותל המערבי, פרצו את הכספת ושדדו כלי כסף יקרי ערך המשמשים לעריכת הטיש | בחסידות מעריכים את הנזק בעשרות אלפי שקלים | המשטרה פתחה בחקירה (כל רגע)
  • 4 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
    Benny BarkiB
    המחלקה המשפטית של מפגיני פלג “הרצפניקים”, שהפגינו הבוקר בכביש גהה ביציאה מבני ברק, החלה בתהליך הגשת תלונות למח"ש, בליווי תיעודים שפורסמו מההפגנה, ובהנחיית עוה"ד שלהם. (ידיעות בני ברק)
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    19 צפיות
    רביב דיגיטלר
    Spoiler @YTech לך תדע - אולי זה בזכות התלונות כאן בפורום…
  • חרם צרכני לא קונים לא תומכים

    איש את רעהו יעזורו
    31
    1
    1 הצבעות
    31 פוסטים
    258 צפיות
    טופ שבמתמחיםט
    @רביב-דיגיטל עצומה נגד קוקה קולה
  • נערי שוליים באזור איצקוביץ

    שונות
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    59 צפיות
    מ
    תודה רבה לכל העוקבים. נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר
  • 4 הצבעות
    72 פוסטים
    1k צפיות
    נ
    @מרן-הרב כתב: השוטרים עשו עוד זוועות בהפגנה הפשיטו מפגינים חרדים 🤮 ח"כ ינון אזולאי על אלימות המשטרה: “מראה מזעזע, היה חסר רק שיירו להם בראש” יו"ר סיעת ש"ס ינון אזולאי נגד מפקד תחנת בני ברק סנ"צ יובל שביט: "גרר מפגין וקרע את מכנסיו, מראה מזעזע. יו"ר סיעת ש"ס דרש מהשר בן גביר ומהמפכ"ל דני לוי להתערב מיידית ולעצור את הפעלת הכוח הבלתי מידתי כלפי המפגינים אנשי התקשורת,הפוליטיקאים וכל מי שיש לו כח להשפיע צריך ללחוץ לפיטורי סנ"צ יובל שביט. זה לא עוזר הדיבורים הריקים לבן גביר “תרסן את המשטרה” צריך שראשים יעופו כאשר מתעללים בחרדים. או לחילופין “הראשים” יטפלו בשוטרים חמומי המוח שהשתמשו בסמכותם לרעה. אבל במקרה הזה סנ"צ יובל שביט עצמו ,לפי השמועה, התעלל אישית במפגינים
  • 2 הצבעות
    17 פוסטים
    88 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @מחנה-ידידים התוסף עושה אימוג’י לב בגלל שכתוב "לבנות… [image: 1781698887640-785ac495-c714-4ad9-85b7-5be48306fca1-image.jpeg]
  • מי אשם בבעיות בעיר?

    שונות
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    103 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @בני-ברקי-בנשמה ראית פע אחת שעבר שם רכב עם אספלט?
  • 3 הצבעות
    3 פוסטים
    31 צפיות
    Benny BarkiB
    @רחפנוני 6 קווים יחזרו לחזו"א בחודש הקרוב. העירייה הגישה למשרד התחבורה הצעה לשינוי סדרי התחבורה בעיר וממתינים לתשובת המשרד.
  • עדות דרמטית על רצח ר' ישי פור זצ"ל

    חדשות ועדכונים
    5
    6 הצבעות
    5 פוסטים
    74 צפיות
    רביב דיגיטלר
    Spoiler @מים-אמצעיים מסתמא בגלל שהם נעזרו בAI.
  • שיפור ועדכוני באגים

    הצעות ייעול ובאגים
    81
    4 הצבעות
    81 פוסטים
    927 צפיות
    מחנה ידידיםמ
    @יאיר אני מתכוון לפוסט שצוות פיקוח מחק.
  • פרסום

    מכתבים למערכת
    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    343 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @יאיר אשמח לקבל את המודעה ששלחת ל @י.ר.ק אני בע"ה יפרסם את זה באתר עם הרבה משתמשים.
  • מה קרה למתמחים טופ?

    שונות
    25
    2
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    263 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @מרן-הרב כתב: וכדאי לעצור כאן, זה מספים את הפורום בהחלט… תעברו לאישי.
  • קייטנות תשעה באב.

    חדשות ועדכונים
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    19 צפיות
    אין תגובות
  • 1 הצבעות
    30 פוסטים
    424 צפיות
    אורגניסט צעירא
    ראיתי שבימים אלו אחרי צירלזון מחדשים את הכביש ברחוב ברויאר.
  • כחול לבן חדש!....

    חדשות ועדכונים
    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    88 צפיות
    123 1231
    @סוף-לשחיתות כתב: לדיירי האיזור זה בחינם. אני גם מסכים עם הרעיון אבל לפעמים החלוקת רחובות מאוד שרירותית יש לי רחוב סמוך לבית שאין לי שם אישור לחנות ולעומ"ז רחוב ממש מרוחק שמותר לי לחנות ואין מה לדבר עם העירייה בנושא כמו שכתב כאן מישהו הכי טוב שיהיה מותר לתושבי העיר לחנות בכל הכחול לבן שבעיר
  • הפורום קרס לכמה שעות.

    מכתבים למערכת
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    130 צפיות
    adminA
    @מרן-הרב כתב: שוב היה קריסה של האתר לכמה שעות טובות, אבל הפלא הוא שאני רואה שאנשים כתבו כאן פוסטים לפני 3 ו 5 שעות, בעוד שהאתר היה בקריסה מלאה, איך זה יכול להיות? הוא לא קרס היו עדכונים ואז עשינו רענון לP2 כך שכנראה אצלך זה נשאר תקוע במטמון וזה גרם לאתר לא לעלות. להבא אתה יכול לנסות ריענון קשיח קונטרול+F5 לפעמים כמו שבוע שעבר באמת יש עדכון מקיף שמכבה את האתר לכמה שעות, אבל אתמול זה היה רק כמה דקות…