דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר

administrators

פרטי

פוסטים


  • בהמשך למגדילים את הפורום
    יאירי יאיר

    @הבני-ברקי-האחרון צרפתי אותך,
    להבא משתמשים שמפרסמים/שולחים הזמנות כדאי להעלות לכאן צילו"מ.

    מכתבים למערכת

  • מגדילים את הפורום!
    adminA admin

    @מטען-נייד כתב:

    @הבני-ברקי-האחרון אתה בכלל מצאת את האפשרות איפה להזמין?
    אני נכנס למשתמשים ולא רואה שום אפשרות!

    אכן הייתה תקלה
    הנושא סודר
    עמכם הסליחה ותודה על ההערה!

    הודעות מערכת

  • צוות פיקוח
    adminA admin

    בס"ד אנחנו רוצים לצרף 2 משתמשים נוספים שיהוו את צוות הפיקוח של הפורום.

    מי שרוצה להצטרף מוזמן למלא את הטופס בקישור הזה
    שימו לב כי אין במילוי הטופס משום כל התחייבות שהיא מצד הנהלת האתר, וכמו"כ מסתבר שיהיו יותר מ2 שירצו😉 כך שהבחירה תהיה נתונה לשיקול דעת ההנהלה ואין באי קבלה משום כל הבנה שהיא - ע"ב כל הקודם זוכה…

    בהצלחה
    הנהלת הפורום

    הודעות מערכת

  • מגדילים את הפורום!
    adminA admin

    בס"ד כחלק מהגדלת הפורום חברי הפורום מוזמנים לשלוח הזמנה מכאן
    75cc08d2-1a9c-4534-ac10-b54317a0d1f2-image.jpeg
    לחברים וידידים שיקבלו הזמנת הצטרפות אוטומטית מהאתר
    כל מי ששלח 5 הזמנות ומעלה מוזמן להצטרף מכאן לקבוצה ‘מייסדים’…

    בע"ה אנחנו שואפים שהפורום יכפיל וישלש את עצמו במהלך החודש הקרוב, ואין הדבר תלוי אלא בכולנו…

    מחכים לכם [ולכולם] הנהלת הפורום!

    הודעות מערכת

  • שיפור ועדכוני באגים
    יאירי יאיר

    @מחנה-ידידים ככה זה למשתמשים רגילים,
    אם יש לך פוסט ספציפי שאתה צריך למחוק לגמרי אתה יכול לפנות למנהלים.

    הצעות ייעול ובאגים

  • חרם צרכני לא קונים לא תומכים
    adminA admin

    @צול-גאה כתב:

    @נתי מתנצל אבל לא בשבילי החרם הזה
    יש לך תחליף חוץ מקריסטל?

    😆

    RC😂
    או קוקה קולה מהשטחים - צריך רק לבדוק את עניין ההכשר, הכביכול ק.ק. כשר בכל מקום לא נכון!

    איש את רעהו יעזורו

  • סקריפט לטמפרמונקי להוספת אימוג'ים במילים בפורום
    adminA admin

    @מחנה-ידידים כתב:

    @admin אני עשיתי את זה במקור

    מה הכוונה?

    הצעות ייעול ובאגים

  • סקריפט לטמפרמונקי להוספת אימוג'ים במילים בפורום
    adminA admin

    @צול-גאה כתב:

    @מחנה-ידידים
    כדי להקל על ההתקנה העלתי לגיטהב
    אז ככה
    דבר ראשון אם לא מותקן לכם טפרומנקי
    תתקינו
    https://chromewebstore.google.com/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo
    אחרי זה
    להיכנס ל
    https://raw.githubusercontent.com/tsoolgee/BNAI-BRAK-IMOGI/main/script.user.js
    וללחוץ על התקנה
    זהו מותקן עכשיו רק לרענן את הדף וסיימנו

    {יש עוד מעלה בהתקנה דרך זה-שבהמשך אם יצא עדכונים כמו עוד אייקונים או משהו אז העדכון יהיה אוטומטי}


    הנה מה שזה נותן
    /חח = חח
    /חחח = חחח
    /חחחח = חחחח
    /קריצה = קריצה
    /עצוב = עצוב
    /שמח = שמח
    /תודה = תודה
    /כוכב = כוכב
    /לב = לב

    שלחתי לך בצ’אט את הפורמט שאנחנו משתמשים בו באתר (JS) אפשר להוסיף לו הכל ואז זה יהיה ברמת אתר.
    כרגע מחוסר זמן לא ישבתי להוסיף אימוגים.

    הצעות ייעול ובאגים

רשימת חברי הקבוצה

adminA admin
א אריה
יאירי יאיר
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר