@הבני-ברקי-האחרון צרפתי אותך,
להבא משתמשים שמפרסמים/שולחים הזמנות כדאי להעלות לכאן צילו"מ.
administrators
פוסטים
-
בהמשך למגדילים את הפורום -
מגדילים את הפורום!@הבני-ברקי-האחרון אתה בכלל מצאת את האפשרות איפה להזמין?
אני נכנס למשתמשים ולא רואה שום אפשרות!אכן הייתה תקלה
הנושא סודר
עמכם הסליחה ותודה על ההערה! -
צוות פיקוחבס"ד אנחנו רוצים לצרף 2 משתמשים נוספים שיהוו את צוות הפיקוח של הפורום.
מי שרוצה להצטרף מוזמן למלא את הטופס בקישור הזה
שימו לב כי אין במילוי הטופס משום כל התחייבות שהיא מצד הנהלת האתר, וכמו"כ מסתבר שיהיו יותר מ2 שירצו
כך שהבחירה תהיה נתונה לשיקול דעת ההנהלה ואין באי קבלה משום כל הבנה שהיא - ע"ב כל הקודם זוכה…בהצלחה
הנהלת הפורום -
מגדילים את הפורום! -
שיפור ועדכוני באגים@מחנה-ידידים ככה זה למשתמשים רגילים,
אם יש לך פוסט ספציפי שאתה צריך למחוק לגמרי אתה יכול לפנות למנהלים. -
חרם צרכני לא קונים לא תומכים -
סקריפט לטמפרמונקי להוספת אימוג'ים במילים בפורום@admin אני עשיתי את זה במקור
מה הכוונה?
-
סקריפט לטמפרמונקי להוספת אימוג'ים במילים בפורום@מחנה-ידידים
כדי להקל על ההתקנה העלתי לגיטהב
אז ככה
דבר ראשון אם לא מותקן לכם טפרומנקי
תתקינו
https://chromewebstore.google.com/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo
אחרי זה
להיכנס ל
https://raw.githubusercontent.com/tsoolgee/BNAI-BRAK-IMOGI/main/script.user.js
וללחוץ על התקנה
זהו מותקן עכשיו רק לרענן את הדף וסיימנו{יש עוד מעלה בהתקנה דרך זה-שבהמשך אם יצא עדכונים כמו עוד אייקונים או משהו אז העדכון יהיה אוטומטי}
הנה מה שזה נותן
/חח = חח
/חחח = חחח
/חחחח = חחחח
/קריצה = קריצה
/עצוב = עצוב
/שמח = שמח
/תודה = תודה
/כוכב = כוכב
/לב = לב
שלחתי לך בצ’אט את הפורמט שאנחנו משתמשים בו באתר (JS) אפשר להוסיף לו הכל ואז זה יהיה ברמת אתר.
כרגע מחוסר זמן לא ישבתי להוסיף אימוגים.


