תודה רבה לכל העוקבים.
נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר