הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)
ה
השטייגעניסט
@השטייגעניסט
-
מה שטוב בבני ברק -
שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!העבודות ברחוב חזון איש ממשיכות:
עיריית בני ברק הודיעה, כי החל ממחר, יום שני ז’ בתמוז (22/06/2026), ועד ליום חמישי י’ בתמוז (25/06/2026), יבוצעו עבודות קרצוף וריבוד ברחוב חזון איש, במקטע שבין רחוב אבני החושן ר’'ג (הכניסה לבית העלמין) ועד לרחוב דבורה הנביאה, העבודות יבוצעו החל מהשעה 22:00 בערב ועד לשעה 05:00 בבוקר למחרת. בשעות אלו הכביש ייחסם לחלוטין לתנועה, לא תתאפשר מעבר וחניית אוטובוסים וכלי רכב כלל, ולהימנע מהחניית הכלים במקום בכדי לאפשר את ביצוע העבודות.
(קרדיט: ידיעות בני ברק) -
גורדי שחקים...אני למשל לא יעלה במעלית שבת, אבל אוכל לעלות במדרגות איזה 6 קומות בשבת (אולי יותר)
נ.ב. הבלגן התחיל כי בנו יחידות דיור לזוצי”ם בקומות גג, וכשנולדו ילדים זה סיפור לעלות בשבת (ובפרט שהיו גם בניינים בלי מעלית בכלל…)