דילוג לתוכן

שונות

19 נושאים 352 פוסטים

כל מה שאין לו מקום מתאים יותר בפורום
ובתנאי שעונה על כל כללי נטפרי ושאר החסימות ואינו אסור עפ"י דיני תוה"ק

  • החרגות בניה - בעד או נגד?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    95 צפיות
    י. א.י
    @בני-ברקי-בנשמה זה בהחלט מדהים (ומגרה…) אבל אני מדבר מבחינה מעשית… יש בבני ברק עשרות אלפי בניינים, המציאות הוכיחה שכמעט ואין שם פינוי בינוי (למה? זו שאלה נהדרת שאני באמת לא יודע לענות עליה, אולי כי רוב התושבים מעדיפים למכור ולעבור הלאה, אבל יותר נראה לי כי גם ככה כולם מרחיבים לכל הכיוונים, אז מה יועיל להם לשבור את הכל ולחכות כמה שנים ולקבל את אותו גודל?!..) בבניין שלי יש אחד (משכיר) שמעוניין ודוחף לזה, כל השאר מתנגדים…
  • נערי שוליים באזור איצקוביץ

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    60 צפיות
    מ
    תודה רבה לכל העוקבים. נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר
  • מי אשם בבעיות בעיר?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    103 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @בני-ברקי-בנשמה ראית פע אחת שעבר שם רכב עם אספלט?
  • מה קרה למתמחים טופ?

    25
    2
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    263 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @מרן-הרב כתב: וכדאי לעצור כאן, זה מספים את הפורום בהחלט… תעברו לאישי.
  • הערות והארות לאתר שבניתי...

    40
    1 הצבעות
    40 פוסטים
    505 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @YTech יכול להיות, אבל לדעתי זה לא כ"כ מקצועי.
  • רוחות רפאים??

    24
    1
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    544 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @המלאך סליחה אבל זה פשוט ניראה פייק… אתה מסכים איתי שזה לא הגיוני שבן העליל כזה דבר על אביו? ועוד בלי מקור רשמי לכך.
  • מעצבי אתרים, ביקורת בונה לאתר תדמית

    52
    2 הצבעות
    52 פוסטים
    610 צפיות
    הבני ברקי האחרוןה
    @רביב-דיגיטל אתר מעוצב ממש יפה, הכפתור להורדה של התמונות שעצבת, לא עובד.
  • למה אי אפשר להעלות הסרטות?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    46 צפיות
    adminA
    @אשי-איזנשטיין כתב: למה אי אפשר להעלות הסרטות? האם צריך מוניטין? וכן האם יש אפשרות להסיר את השם האמיתי ולהשתמש רק בשם מערכת? בנוגע לשם אתה יכול לפנות אלי באישי. הסרטות - באיזה פורמט מדובר ומה הנפח כרגע עשינו מגבלות העלאה - ניתן להעלות לדרייב ולשתף קישור (עם כוכביות בתנאי שאמור להיות מאושר בנטפרי)
  • המלצה על נגן אנדרואיד איכותי, כשר וזול!

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    215 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @מרן-שליטא [image: 1780947280689-8cb2e899-9c96-44d9-a8cb-8e8d9d374326-image.png]
  • פורום רכוסניק לתושבי רכסים!

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    245 צפיות
    רחפנוניר
    @מים-אמצעיים כמובן. הכל היה באווירה טובה.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • מה שטוב בבני ברק

    27
    3 הצבעות
    27 פוסטים
    359 צפיות
    אוריהא
    @אורן-הידען ממש ממש לא הלוואי שבעיות צניעות היו רק אצל החילונים במחשבה שניה אתה צודק כל החנויות עם החלונות ראווה כל הבובות וזה צודק.
  • תוסף+ סקריפט לאזהרה לפני דיסלייק

    4
    1
    6 הצבעות
    4 פוסטים
    79 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @רביב-דיגיטל כתב: @יאנג-בוי המיר את התוסף לסקריפט לסקריפט הקוד בספויילר: הועלה גם סקריפט טפרומנקי בפוסט הראשי.
  • זיברט, תחזיר את המדרכה להולכי הרגל בבקשה!

    27
    9 הצבעות
    27 פוסטים
    445 צפיות
    י. א.י
    @123-123 אז אנחנו לא חולקים
  • ראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?

    41
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    803 צפיות
    י. א.י
    מה באמת קורה עם האזרח של מרכז העניינים לפני איזה שלוש שנים? היה לו תוכנית מסודרת איך להציל את העיר מהתחב"צ…
  • למה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    97 צפיות
    123 1231
    @הבני-ברקי-האחרון כתב: וזה מה ששאלתי - למה יש כ"כ הרבה ביקוש לגור במקום שכזה? לך חפש עבודה בעפולה או נתיבות… ב"ב קרובה לכל אזור המרכז הוראה, הייטק, ועוד ועוד… בסופו של יום אם כשתעבור פריפריה המשכורת תרד אז מה הרווח? דבר נוסף ב"ב זה מרכז היקום החרדי לך תשווה כל עיר אחרת לבני ברק בערב שבת וחג בב"ב יש ליהודי החרדי כל מה שהוא צריך בד’ אמותיו
  • גניבות אופניים בבני ברק בקשת מידע ועוד

    50
    7 הצבעות
    50 פוסטים
    855 צפיות
    א
    @admin לגבי ה85% מהנורמלים תופעה הזו קיימת בכל הציבורים באותה מידה. בציבור הכללי אתה רואה למשל נשים מבוגרות שאוספות באובססיביות עגלות סופר או חפצים מהרחוב, וזה מגיע בדיוק מאותו מקום נפשי. יכול מאוד להיות שזה המצב גם בחלק ניכר מגניבות האופניים. האמת שזו בדיוק הסיבה למה ההמלצה על אלימות היא בעייתית כי כשאתה עומד מול גנב בזמן אמת, אין לך מושג מה הסיפור שלו ואם הוא פועל מתוך חולי. תוך כדי שאני כותב אני נזכר שבאותו סיפור ששיתפתי על הגנב מרחוב רבי עקיבא, בעל החנות סיפר לי שבהתחלה, לפני שהסגירו אותו למשטרה, הם דווקא ניסו ‘לטפל’ בו בשפת האלימות והוא חטף מהם. ומה קרה? זה לא עזר בכלל, הוא המשיך לגנוב. למה? כי מול חולי נפשי ואובססיה, מכות פשוט לא משנות כלום במוח. זה רק מוכיח שמעבר לעניין המוסרי והחוקי, במקרים האלו האלימות היא פשוט כלי לא יעיל שלא פותר את הבעיה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    11 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    27 צפיות
    אין תגובות