@דני פחות נראה לי שצריך אשכול תגובות!
אבל כל הכבוד!
תמשיכו לשלוח לחברים!
בעלי עסקים
פוסטים
-
בהמשך למגדילים את הפורום -
דרישה לחקירה: "האלימות חצתה כל גבול אפשרי"בעקבות האלימות הקשה שנרשמה במהלך ההפגנה בכביש 4 סמוך לבני ברק, פנה ח"כ מאיר פרוש בדרישה לכנס דיון חירום
האירועים הסוערים שהתרחשו הבוקר במהלך הפגנת המחאה בכביש 4 ממשיכים לעורר הדים במערכת הפוליטית. חבר הכנסת מאיר פרוש, החבר בוועדה לביטחון לאומי, פנה במכתב רשמי ליו"ר הוועדה ח"כ צביקה פוגל, בדרישה לכנס דיון דחוף שיעסוק בהתנהלות המשטרה ובטענות לאכיפה בלתי שוויונית כלפי מפגינים חרדים.
נוקטת המשטרה בגישה סובלנית ומכילה כלפי מחאות שונות, גם כאשר הן גורמות לשיבושי תנועה משמעותיים ולפגיעה בשגרת החיים. לדבריו, כאשר מדובר בהפגנות של הציבור החרדי, התמונה משתנה באופן חד. “במשך שנים ארוכות, ובפרט לאורך תקופת מחאות השמאל, אנו עדים למדיניות עקבית של “הכלה” מצד משטרת ישראל”, כתב.
חבר הכנסת התייחס באופן ישיר לאירועי הבוקר וטען כי הכוח שהופעל נגד המפגינים היה חריג בחומרתו. במכתבו תיאר תיעודים קשים שלדבריו הגיעו מהשטח, ובהם פצועים, עימותים אלימים ושימוש באמצעים לפיזור הפגנות. “הבוקר, הגיעה מדיניות האכיפה הסלקטיבית הזו לשיא מסוכן ומדמם”, כתב, והוסיף כי “ההפגנה שהתקיימה בכביש 4 סמוך לבני ברק פוזרה באלימות אכזרית וחסרת תקדים שחצתה כל קו אדום אפשרי”.
בסיום פנייתו דרש פרוש כי מפקדי המשטרה יופיעו בפני הוועדה ויציגו הסברים מפורטים על אופן קבלת ההחלטות במהלך האירועים. לדבריו, יש לבחון לא רק את ההתנהלות בהפגנה הנוכחית אלא גם את מדיניות האכיפה הכוללת לאורך השנים. “לאור חומרת האירועים, אני דורש ממך לכנס באופן דחוף ומיידי דיון של הוועדה לביטחון לאומי, על מנת שמפקדי המשטרה יתנו דין וחשבון על האלימות שהופעלה הבוקר ועל מערכת האכיפה הסלקטיבית והמפלה המנוהלת במשך שנים ביחס למחאות בהתאם לאופי המפגינים ונושא מחאתם”
-
שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!מילן עמר בפרסום ראשון: שוטרים שתועדו הבוקר מתנהלים באלימות בהפגנה ביציאה מבני ברק, יועברו לחקירת מח"ש, וחלקם ייחקרו בעקבות התיעודים החריגים מההפגנה.
-
החרגות בניה - בעד או נגד?@בני-ברקי-בנשמה ומה עם אנשים מבוגרים שלא צריכים את כל הבלגן?
זה כל הסיפור בפינוי בינוי. -
אתם גם שמתם לב לזה?! מחדשים את המדרכות הזוועתיות - סוף סוף!!!@YTech לך תדע - אולי זה בזכות התלונות כאן בפורום…
-
חרם צרכני לא קונים לא תומכים@נתי חסום, מה זה?
-
אתם גם שמתם לב לזה?! מחדשים את המדרכות הזוועתיות - סוף סוף!!!לאחרונה ראיתי בכמה וכמה רחובות (חזון איש, יחזקאל וכו’)
עובדים ערבים שמחדשים את כל המדרכות הישנות.מהצבע (מי חשב עליו?!) הבורדו
לצבע אפור יפה!!אתם גם שמתם לב לזה?
-
שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!• כוחות הצלה הוזעקו בשעה 18:15 לרחוב צירלזון בעיר, בעקבות דיווח על גבר ככה"נ מעורער בנפשו, שמנסה לחתוך את ידו בסכין, לאחר סריקות במקום, התגלה כי הוא נחתך קלות בידו, וקיבל טיפול רפואי במקום. (ידיעות בני ברק)
• כוחות הצלה הוזעקו בשעה 13:10 לרחוב כהנמן בעיר, בעקבות דיווח על אישה כבת 50 שנפלה באוטובוס, בעקבות בלימה פתאומית של הנהג, היא סבלה מחבלות בידיים ובגפיים, ונפצעה במצב קל, היא פונתה באמבולנס פרטי, להמשך קבלת טיפול רפואי. (ידיעות בני ברק)