כוחות הצלה הוזעקו בשעה 23:45 לרחוב אברהם בן דוד בכניסה לעיר, בעקבות דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב, נהג הרכב בן 42, ונוסע נוסף לידו כבן 45 נפצעו במצב קל, וסבלו מחבלות קלות בראש, בידיים, ובגפיים, הם נפצעו במצב קל, ופונו באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים תל השומר, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, נהג הרכב השני, לא נזקק לטיפול רפואי, עומסים באזור.
(ידיעות בני ברק)