דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. קריית הרצוג - בני ברק ???

קריית הרצוג - בני ברק ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
9 פוסטים 5 כותבים 63 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוקד המערכותמ מנותק
    מוקד המערכותמ מנותק
    מוקד המערכות
    עסקים
    כתב נערך לאחרונה על ידי מוקד המערכות
    #1

    סקר תושבים:

    עניין אותי תמיד לעשות סקר מה שאר תושבי בני ברק חושבים.

    האם הם חושבים שקריית הרצוג זה בני ברק ממש, מבשרה ממש.

    או שלא כ"כ.

    הסקר פתוח להצבעתכם:

    לפרסום בקו: 📧 [email protected]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ה מנותק
      ה מנותק
      השטייגעניסט
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      נחשבת לעניין מה?
      השטח המוניציפלי של ב”ב כולל גם את קריית הרצוג, פרדס כץ וגם מתחם הסופרים (על חלקו החילוני הגמור)
      אבל לעניין ההבטחה מטילים וכו’, זה לא (ייתכן בגלל חילולי השבת ואכמ”ל)
      כך שאני לא יודע מה להצביע…

      מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה השטייגעניסט

        נחשבת לעניין מה?
        השטח המוניציפלי של ב”ב כולל גם את קריית הרצוג, פרדס כץ וגם מתחם הסופרים (על חלקו החילוני הגמור)
        אבל לעניין ההבטחה מטילים וכו’, זה לא (ייתכן בגלל חילולי השבת ואכמ”ל)
        כך שאני לא יודע מה להצביע…

        מוקד המערכותמ מנותק
        מוקד המערכותמ מנותק
        מוקד המערכות
        עסקים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @השטייגעניסט כתב:

        אבל לעניין ההבטחה מטילים וכו’, זה לא

        תיקנתי בשבילך.

        לפרסום בקו: 📧 [email protected]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מושי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          לדעתי קריית הרצוג נחשבת לבני ברק אבל יש שמה יותר ילדי רחוב וחוץ מזה אבל לכואורה אתם רואים שנפל שמה טיל ובבני ברק בחיים לא נפל ונראה לי שיש כאלה שמסכימים איתי

          מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מושי

            לדעתי קריית הרצוג נחשבת לבני ברק אבל יש שמה יותר ילדי רחוב וחוץ מזה אבל לכואורה אתם רואים שנפל שמה טיל ובבני ברק בחיים לא נפל ונראה לי שיש כאלה שמסכימים איתי

            מוקד המערכותמ מנותק
            מוקד המערכותמ מנותק
            מוקד המערכות
            עסקים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מושי בבני ברק נפלו כמה וכמה טילים, ואפי’ נהרגה ילדה.

            לפרסום בקו: 📧 [email protected]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😢
            1
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מושי
              כתב נערך לאחרונה על ידי מושי
              #6

              נכון צודק אבל עדיין כולם מגדירים את קריית הרצוג לא בבני ברק למשל אחד יגיד לך איפה זה רחוב השניים הוא יגיד לך בקריית הרצוג אם אתה נמצא בבני ברק אבל אם אחד ישאל אותך איפה זה רחוב בילו אתה תסביר לו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מטען ניידמ מנותק
                מטען ניידמ מנותק
                מטען נייד
                עסקים מייסדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                אני גר בקרית הרצוג.
                יש נערי רחוב יש עבריינים אבל יש גם אוירה מאוד של שכונה שכולם מכירים אחד את השני.
                בלי פוליטיקות הקהילות מאוחדות שכנים טובים.
                טיפה סובלים מהשוליים אבל זה לא כולם.
                ואני חושב חד משמעית שזה בני ברק.
                אולי אפשר לקרוא לזה בני ברק מיני.

                אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
                ואוהב לעזור!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • י. א.י מנותק
                  י. א.י מנותק
                  י. א.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי י. א.
                  #8

                  היה חסר לי פה האופציה שלי בסקר 🙂
                  זה רשמית בני ברק, בשטח של בני ברק, אבל… ברחוב ז’בוטינסקי נגמר ב"ב.
                  (כלו’ לא קשור לחילונים או לדיירים… סוג של הרגל… גם מחירי הדירות…)

                  גר פה רק בגלל המשפחה (:

                  מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י. א.י י. א.

                    היה חסר לי פה האופציה שלי בסקר 🙂
                    זה רשמית בני ברק, בשטח של בני ברק, אבל… ברחוב ז’בוטינסקי נגמר ב"ב.
                    (כלו’ לא קשור לחילונים או לדיירים… סוג של הרגל… גם מחירי הדירות…)

                    מוקד המערכותמ מנותק
                    מוקד המערכותמ מנותק
                    מוקד המערכות
                    עסקים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @י.-א. זה אופציה מציאותית.

                    לפרסום בקו: 📧 [email protected]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • לא נקרא 0
                    • חוקי הפורום
                    • פוסטים אחרונים
                    • פופולרי
                    • משתמשים
                    • קבוצות
                    • צור קשר