דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. חדשות ועדכונים
  2. כחול לבן חדש!....

כחול לבן חדש!....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות ועדכונים
8 פוסטים 6 כותבים 108 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דני
    מייסדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
    השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
    איך עוצרים את המושחתים הללו?

    ל מטען ניידמ הבני ברקי האחרוןה 3 תגובות תגובה אחרונה
    😲 😡
    1
    • ד דני

      האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
      השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
      איך עוצרים את המושחתים הללו?

      ל מנותק
      ל מנותק
      לדרמני'ק
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @דני איזה רחוב???

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דני

        האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
        השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
        איך עוצרים את המושחתים הללו?

        מטען ניידמ מנותק
        מטען ניידמ מנותק
        מטען נייד
        עסקים מייסדים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @דני איפה???

        אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
        ואוהב לעזור!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דני

          האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
          השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
          איך עוצרים את המושחתים הללו?

          הבני ברקי האחרוןה מנותק
          הבני ברקי האחרוןה מנותק
          הבני ברקי האחרון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @דני מקפיץ.
          איפה זה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • סוף לשחיתותס מנותק
            סוף לשחיתותס מנותק
            סוף לשחיתות
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
            להיפך, עכשיו החניות יהיה יותר פנויות.

            בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
            1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
            בשאר המחלקות יש רק משכורות.

            הבני ברקי האחרוןה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

              מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
              להיפך, עכשיו החניות יהיה יותר פנויות.

              הבני ברקי האחרוןה מנותק
              הבני ברקי האחרוןה מנותק
              הבני ברקי האחרון
              כתב נערך לאחרונה על ידי הבני ברקי האחרון
              #6

              @סוף-לשחיתות כתב:

              מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.

              ?
              לא הבנתי, כחול לבן זה בתשלום…

              סוף לשחיתותס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

                @סוף-לשחיתות כתב:

                מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.

                ?
                לא הבנתי, כחול לבן זה בתשלום…

                סוף לשחיתותס מנותק
                סוף לשחיתותס מנותק
                סוף לשחיתות
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @הבני-ברקי-האחרון לדיירי האיזור זה בחינם.
                צריך לרשום את הרכב בעירייה.

                בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
                1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
                בשאר המחלקות יש רק משכורות.

                123 1231 תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

                  @הבני-ברקי-האחרון לדיירי האיזור זה בחינם.
                  צריך לרשום את הרכב בעירייה.

                  123 1231 מנותק
                  123 1231 מנותק
                  123 123
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @סוף-לשחיתות כתב:

                  לדיירי האיזור זה בחינם.

                  אני גם מסכים עם הרעיון אבל לפעמים החלוקת רחובות מאוד שרירותית
                  יש לי רחוב סמוך לבית שאין לי שם אישור לחנות ולעומ"ז רחוב ממש מרוחק שמותר לי לחנות
                  ואין מה לדבר עם העירייה בנושא
                  כמו שכתב כאן מישהו הכי טוב שיהיה מותר לתושבי העיר לחנות בכל הכחול לבן שבעיר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות
                  תגובה
                  • תגובה כנושא
                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                  • מהישן לחדש
                  • מהחדש לישן
                  • הכי הרבה הצבעות


                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • לא נקרא 0
                  • חוקי הפורום
                  • פוסטים אחרונים
                  • פופולרי
                  • משתמשים
                  • קבוצות
                  • צור קשר