כחול לבן חדש!....
-
האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
איך עוצרים את המושחתים הללו? -
האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
איך עוצרים את המושחתים הללו? -
האם חסר לעיריה כסף שהיא מתעלקת עלינו?
השבוע נוספה אצלנו בסמטה הנידחת בסוף העולם שמאלה בקצה כחול לבן…
איך עוצרים את המושחתים הללו?@דני מקפיץ.
איפה זה? -
מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
להיפך, עכשיו החניות יהיה יותר פנויות. -
מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
להיפך, עכשיו החניות יהיה יותר פנויות.מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
?
לא הבנתי, כחול לבן זה בתשלום… -
מה אכפת לך, אם אתה גר שם אתה יכול לחנות בחינם.
?
לא הבנתי, כחול לבן זה בתשלום…@הבני-ברקי-האחרון לדיירי האיזור זה בחינם.
צריך לרשום את הרכב בעירייה. -
@הבני-ברקי-האחרון לדיירי האיזור זה בחינם.
צריך לרשום את הרכב בעירייה.לדיירי האיזור זה בחינם.
אני גם מסכים עם הרעיון אבל לפעמים החלוקת רחובות מאוד שרירותית
יש לי רחוב סמוך לבית שאין לי שם אישור לחנות ולעומ"ז רחוב ממש מרוחק שמותר לי לחנות
ואין מה לדבר עם העירייה בנושא
כמו שכתב כאן מישהו הכי טוב שיהיה מותר לתושבי העיר לחנות בכל הכחול לבן שבעיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות