תוסף לפורום בני ברק!
-
בניתי תוסף קטן לפורום בני ברק שיזכיר כמה נושאים לא נקראו, אולי בהמשך אני יעשה גם שזה יציג גם את ההתראות אבל אאל"ט זה מצריך API.
התוסף משתלב במייל מתחת לכפתור צ’אט באופן נוח במיוחד.להתקנת התוסף בע"ה בקרוב יעלה לחנות כרום:
לשנות את הסיומת של הקובץ לZIP!
צילו"מ.

וזה המקום להגיד תודה למנהלי פורום ב"ב היקרים על הפורום!
-
בניתי תוסף קטן לפורום בני ברק שיזכיר כמה נושאים לא נקראו, אולי בהמשך אני יעשה גם שזה יציג גם את ההתראות אבל אאל"ט זה מצריך API.
התוסף משתלב במייל מתחת לכפתור צ’אט באופן נוח במיוחד.להתקנת התוסף בע"ה בקרוב יעלה לחנות כרום:
לשנות את הסיומת של הקובץ לZIP!
צילו"מ.

וזה המקום להגיד תודה למנהלי פורום ב"ב היקרים על הפורום!
-
-
@מרן-הרב הקישור מצוין, לחיצה ימנית על הקישור, שמור בשם ואז תשנה את הסיומת לזיפ.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות