למכירה, תוכי קוקטייל + תוכון
-
אני מוכר תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
גזור כנפיים, מאוד אוהב לצאת מהכלוב ולשחק,
צבע לטינו, (צהוב עיניים אדומות, דגם יותר יקר)
תוכי מאוד חמוד ומאולף!
התוכון האכלת יד לשעבר, לא נושך,
ג"כ אוהב לצאת מהכלוב.
המחיר 600 ש"ח לשני התוכים + כלוב ומשחקים ואוכל!
לפרטים נוספים - דברו איתי בצ’אט כאן או בט"ל: 054-8415693. -
נמכר!
תודה רבה למנהלי הפורום!
הקוקטייל נמכר, נשאר רק התוכון,
כל הקודם זוכה! -
ה המלאך נעל נושא זה ב-
-
ה המלאך ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
נמכר!
תודה רבה למנהלי הפורום!
הקוקטייל נמכר, נשאר רק התוכון,
כל הקודם זוכה!@הבני-ברקי-האחרון
סתם מעניין, נמכר למישהו שראה את זה פה? -
@הבני-ברקי-האחרון
סתם מעניין, נמכר למישהו שראה את זה פה?@מאכער-גוט לא יודע,
זה לא אני מכרתי, אני רק פרסמתי בשביל חבר. -
אני מוכר תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
גזור כנפיים, מאוד אוהב לצאת מהכלוב ולשחק,
צבע לטינו, (צהוב עיניים אדומות, דגם יותר יקר)
תוכי מאוד חמוד ומאולף!
התוכון האכלת יד לשעבר, לא נושך,
ג"כ אוהב לצאת מהכלוב.
המחיר 600 ש"ח לשני התוכים + כלוב ומשחקים ואוכל!
לפרטים נוספים - דברו איתי בצ’אט כאן או בט"ל: 054-8415693.@הבני-ברקי-האחרון
שים לב למה שכתבת
הפוסט הראשון@הבני-ברקי-האחרון כתב:
אני מוכר
הפוסט האחרון
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
זה לא אני מכרתי,תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
-
@הבני-ברקי-האחרון
שים לב למה שכתבת
הפוסט הראשון@הבני-ברקי-האחרון כתב:
אני מוכר
הפוסט האחרון
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
זה לא אני מכרתי,תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
@צול-גאה אתה רוצה שאני יכתוב הוא מוכר?..
כזה זה דרך בני אדם לכתוב. -
@צול-גאה אתה רוצה שאני יכתוב הוא מוכר?..
כזה זה דרך בני אדם לכתוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות