דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. איש את רעהו יעזורו
  2. מסירה ויד 2
  3. למכירה, תוכי קוקטייל + תוכון

למכירה, תוכי קוקטייל + תוכון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מסירה ויד 2
7 פוסטים 3 כותבים 221 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הבני ברקי האחרוןה מחובר
    הבני ברקי האחרוןה מחובר
    הבני ברקי האחרון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני מוכר תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
    גזור כנפיים, מאוד אוהב לצאת מהכלוב ולשחק,
    צבע לטינו, (צהוב עיניים אדומות, דגם יותר יקר)
    תוכי מאוד חמוד ומאולף!
    התוכון האכלת יד לשעבר, לא נושך,
    ג"כ אוהב לצאת מהכלוב.
    המחיר 600 ש"ח לשני התוכים + כלוב ומשחקים ואוכל!
    לפרטים נוספים - דברו איתי בצ’אט כאן או בט"ל: 054-8415693.

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הבני ברקי האחרוןה מחובר
      הבני ברקי האחרוןה מחובר
      הבני ברקי האחרון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר
      #2

      נמכר!
      תודה רבה למנהלי הפורום!
      הקוקטייל נמכר, נשאר רק התוכון,
      כל הקודם זוכה!

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • המלאךה המלאך נעל נושא זה ב-
      • המלאךה המלאך ביטל את נעילת נושא זה ב-
      • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

        נמכר!
        תודה רבה למנהלי הפורום!
        הקוקטייל נמכר, נשאר רק התוכון,
        כל הקודם זוכה!

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאכער גוט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @הבני-ברקי-האחרון
        סתם מעניין, נמכר למישהו שראה את זה פה?

        הבני ברקי האחרוןה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאכער גוט

          @הבני-ברקי-האחרון
          סתם מעניין, נמכר למישהו שראה את זה פה?

          הבני ברקי האחרוןה מחובר
          הבני ברקי האחרוןה מחובר
          הבני ברקי האחרון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מאכער-גוט לא יודע,
          זה לא אני מכרתי, אני רק פרסמתי בשביל חבר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

            אני מוכר תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)
            גזור כנפיים, מאוד אוהב לצאת מהכלוב ולשחק,
            צבע לטינו, (צהוב עיניים אדומות, דגם יותר יקר)
            תוכי מאוד חמוד ומאולף!
            התוכון האכלת יד לשעבר, לא נושך,
            ג"כ אוהב לצאת מהכלוב.
            המחיר 600 ש"ח לשני התוכים + כלוב ומשחקים ואוכל!
            לפרטים נוספים - דברו איתי בצ’אט כאן או בט"ל: 054-8415693.

            צול גאהצ מחובר
            צול גאהצ מחובר
            צול גאה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הבני-ברקי-האחרון
            שים לב למה שכתבת 🙂
            הפוסט הראשון

            @הבני-ברקי-האחרון כתב:

            אני מוכר

            הפוסט האחרון

            @הבני-ברקי-האחרון כתב:

            זה לא אני מכרתי,תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)

            המספר שלי- 0779219097

            הבני ברקי האחרוןה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צול גאהצ צול גאה

              @הבני-ברקי-האחרון
              שים לב למה שכתבת 🙂
              הפוסט הראשון

              @הבני-ברקי-האחרון כתב:

              אני מוכר

              הפוסט האחרון

              @הבני-ברקי-האחרון כתב:

              זה לא אני מכרתי,תוכי קוקטייל חמוד ואוהב ילדים האכלת יד (מאולף)

              הבני ברקי האחרוןה מחובר
              הבני ברקי האחרוןה מחובר
              הבני ברקי האחרון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @צול-גאה אתה רוצה שאני יכתוב הוא מוכר?..
              כזה זה דרך בני אדם לכתוב.

              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

                @צול-גאה אתה רוצה שאני יכתוב הוא מוכר?..
                כזה זה דרך בני אדם לכתוב.

                צול גאהצ מחובר
                צול גאהצ מחובר
                צול גאה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @הבני-ברקי-האחרון

                אין לי שום בעיה רק ציינתי
                ואגב אפשר לכתוב
                למכירה: תוכי וכו’

                המספר שלי- 0779219097

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                תגובה
                • תגובה כנושא
                התחברו כדי לפרסם תגובה
                • מהישן לחדש
                • מהחדש לישן
                • הכי הרבה הצבעות


                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • חיפוש גוגל בפורום
                • לא נקרא 0
                • חוקי הפורום
                • פוסטים אחרונים
                • פופולרי
                • משתמשים
                • קבוצות
                • צור קשר