דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. למה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!

למה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
5 פוסטים 4 כותבים 97 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הבני ברקי האחרוןה מחובר
    הבני ברקי האחרוןה מחובר
    הבני ברקי האחרון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    למה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!
    למה דירה במרתף מצחין אמורה לעלות 2.5M+?
    תיכתבו,

    • עיר חרדית צנועה.
    • תכתבו חנויות מותאמות לציבור החרדי.
    • בתי כנסת מפוזרים.
      מה אין בטבריה רכסים ב"ש ק"ס או בשאר הערים שזה עולה הרבה פחות + הרבה פחות בלגן ולכלוך בעיר?
      למה צריך לשלם כ"כ הרבה על דירה בב"ב?
      נכון, יש הרבה שעברו לפריפריות אבל זה מרגיש לי כאילו הם ה"חלוצים" בציבור החרדי, א"א לשנות את זה ואז דירה בב"ב תעלה מחיר נורמאלי?
    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

      למה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!
      למה דירה במרתף מצחין אמורה לעלות 2.5M+?
      תיכתבו,

      • עיר חרדית צנועה.
      • תכתבו חנויות מותאמות לציבור החרדי.
      • בתי כנסת מפוזרים.
        מה אין בטבריה רכסים ב"ש ק"ס או בשאר הערים שזה עולה הרבה פחות + הרבה פחות בלגן ולכלוך בעיר?
        למה צריך לשלם כ"כ הרבה על דירה בב"ב?
        נכון, יש הרבה שעברו לפריפריות אבל זה מרגיש לי כאילו הם ה"חלוצים" בציבור החרדי, א"א לשנות את זה ואז דירה בב"ב תעלה מחיר נורמאלי?
      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @הבני-ברקי-האחרון יש פה שני נושאים.
      1 - עליית המחירים הכללית בכל רחבי ישראל.
      2 - עליה גבוהה ורחבה יותר בערים חרדיות.
      לעליה הכללית הסיבה היא כרגיל - היקף ביקוש היצע, לעלייה בערים חרדיות נוספת העובדה שהביקוש גדול הרבה יותר לעומת ההיצע…

      גיטהאב : https://github.com/Amlaach

      הבני ברקי האחרוןה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • המלאךה המלאך

        @הבני-ברקי-האחרון יש פה שני נושאים.
        1 - עליית המחירים הכללית בכל רחבי ישראל.
        2 - עליה גבוהה ורחבה יותר בערים חרדיות.
        לעליה הכללית הסיבה היא כרגיל - היקף ביקוש היצע, לעלייה בערים חרדיות נוספת העובדה שהביקוש גדול הרבה יותר לעומת ההיצע…

        הבני ברקי האחרוןה מחובר
        הבני ברקי האחרוןה מחובר
        הבני ברקי האחרון
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @המלאך אני חושב שהעליית מחירים לא קשורה.
        יש מספיק פריפריות וערים אחרות שעדיין עולות יחסית זול.
        מה שכן זה מההצע לעומת ביקוש,
        וזה מה ששאלתי - למה יש כ"כ הרבה ביקוש לגור במקום שכזה?

        Benny BarkiB 123 1231 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

          @המלאך אני חושב שהעליית מחירים לא קשורה.
          יש מספיק פריפריות וערים אחרות שעדיין עולות יחסית זול.
          מה שכן זה מההצע לעומת ביקוש,
          וזה מה ששאלתי - למה יש כ"כ הרבה ביקוש לגור במקום שכזה?

          Benny BarkiB מנותק
          Benny BarkiB מנותק
          Benny Barki
          כתב נערך לאחרונה על ידי Benny Barki
          #4

          @הבני-ברקי-האחרון כתב:

          מה אין בטבריה רכסים ב"ש ק"ס או בשאר הערים שזה עולה הרבה פחות + הרבה פחות בלגן ולכלוך בעיר?

          הצחקתני… 😁
          באמת השווית את בני ברק לרכסים וטבריה???

          @הבני-ברקי-האחרון כתב בלמה דירה בב"ב אמורה לעלות כ"כ יקר?!:

          נכון, יש הרבה שעברו לפריפריות אבל זה מרגיש לי כאילו הם ה"חלוצים" בציבור החרדי, א"א לשנות את זה ואז דירה בב"ב תעלה מחיר נורמאלי?

          לך תגור ברכסים! מה דחוף לך מחיר נורמלי בבני ברק???

          ועכשיו ברצינות: הכל ענין של היצע וביקוש. וכנראה שהרבה מאוד אנשים (אחרת לא מובן ענין ה’ביקוש’) עדיין כן ראים חילוק בין בני ברק ל-‘טבריה ורכסים’… 🤗

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

            @המלאך אני חושב שהעליית מחירים לא קשורה.
            יש מספיק פריפריות וערים אחרות שעדיין עולות יחסית זול.
            מה שכן זה מההצע לעומת ביקוש,
            וזה מה ששאלתי - למה יש כ"כ הרבה ביקוש לגור במקום שכזה?

            123 1231 מנותק
            123 1231 מנותק
            123 123
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הבני-ברקי-האחרון כתב:

            וזה מה ששאלתי - למה יש כ"כ הרבה ביקוש לגור במקום שכזה?

            לך חפש עבודה בעפולה או נתיבות…
            ב"ב קרובה לכל אזור המרכז
            הוראה, הייטק, ועוד ועוד…
            בסופו של יום אם כשתעבור פריפריה המשכורת תרד אז מה הרווח?

            דבר נוסף ב"ב זה מרכז היקום החרדי
            לך תשווה כל עיר אחרת לבני ברק בערב שבת וחג
            בב"ב יש ליהודי החרדי כל מה שהוא צריך בד’ אמותיו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות
            תגובה
            • תגובה כנושא
            התחברו כדי לפרסם תגובה
            • מהישן לחדש
            • מהחדש לישן
            • הכי הרבה הצבעות


            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • חיפוש גוגל בפורום
            • לא נקרא 0
            • חוקי הפורום
            • פוסטים אחרונים
            • פופולרי
            • משתמשים
            • קבוצות
            • צור קשר