@מטען-נייד כתב:
@הבני-ברקי-האחרון אתה בכלל מצאת את האפשרות איפה להזמין?
אני נכנס למשתמשים ולא רואה שום אפשרות!
אכן הייתה תקלה
הנושא סודר
עמכם הסליחה ותודה על ההערה!
כהמשך לזה אני מעדכן כי בוצעה משיכה של גיבוי של הפורום וכתוצאה מכך נמחקו שינויים אחרונים מהיום בצהריים
ישנם מספר ניקים שהוסרו וכן מס’ נושאים/פוסטים
נשמח שתצטרפו/תכתבו מחדש
מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית
הנהלת פורום בני ברק