@מרן-הרב כתב:
שוב היה קריסה של האתר לכמה שעות טובות, אבל הפלא הוא שאני רואה שאנשים כתבו כאן פוסטים לפני 3 ו 5 שעות, בעוד שהאתר היה בקריסה מלאה, איך זה יכול להיות?
הוא לא קרס
היו עדכונים ואז עשינו רענון לP2
כך שכנראה אצלך זה נשאר תקוע במטמון וזה גרם לאתר לא לעלות.
להבא אתה יכול לנסות ריענון קשיח קונטרול+F5
לפעמים כמו שבוע שעבר באמת יש עדכון מקיף שמכבה את האתר לכמה שעות, אבל אתמול זה היה רק כמה דקות…