דילוג לתוכן

מכתבים למערכת

4 נושאים 51 פוסטים
  • פרסום

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    343 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @יאיר אשמח לקבל את המודעה ששלחת ל @י.ר.ק אני בע"ה יפרסם את זה באתר עם הרבה משתמשים.
  • הפורום קרס לכמה שעות.

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    130 צפיות
    adminA
    @מרן-הרב כתב: שוב היה קריסה של האתר לכמה שעות טובות, אבל הפלא הוא שאני רואה שאנשים כתבו כאן פוסטים לפני 3 ו 5 שעות, בעוד שהאתר היה בקריסה מלאה, איך זה יכול להיות? הוא לא קרס היו עדכונים ואז עשינו רענון לP2 כך שכנראה אצלך זה נשאר תקוע במטמון וזה גרם לאתר לא לעלות. להבא אתה יכול לנסות ריענון קשיח קונטרול+F5 לפעמים כמו שבוע שעבר באמת יש עדכון מקיף שמכבה את האתר לכמה שעות, אבל אתמול זה היה רק כמה דקות…
  • פרסום הפורום

    23
    2 הצבעות
    23 פוסטים
    479 צפיות
    רביב דיגיטלר
    Spoiler @kasnik אופס… אולי באמת תפרסם שם?
  • לציין לשבח את פורום "בני ברק"

    2
    9 הצבעות
    2 פוסטים
    113 צפיות
    רביב דיגיטלר
    @מרן-שליט-א מסכים עם כל מילה. תודה רבה!