כוחות הצלה הוזעקו הלילה בשעה 2:10 לרחוב האדמו"ר מקוצק בעיר, בעקבות דיווח על נער כבן 17 שנפל לאחר שעלה על מגלשה, הוא סבל מחבלות ביד, ברגל, ומשבר ביד, הוא נפצע במצב בינוני, ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.
(ידיעות בני ברק)