סקר פינוי בינוי
-
האם אתם בעד פינוי בינוי
-
האם אתם בעד פינוי בינוי
-
האם אתם בעד פינוי בינוי
@בני-ברקי-בנשמה קשה לי להגיב כי גם אם אני אגדיל את הדירה כפול שתיים, היא לא תספיק למה שאני רוצה כרגע, (יש לי מנה…)
אז גם ככה אני בשלבי עזיבה, שהבניין יעשה, מה אכפת לי?!קח בחשבון שהרבה פה מזדהים איתי (מאמין) ועוד מספר רב של שוכרים כך שהסקר לא משקף נתונים אמיתי…
-
@בני-ברקי-בנשמה קשה לי להגיב כי גם אם אני אגדיל את הדירה כפול שתיים, היא לא תספיק למה שאני רוצה כרגע, (יש לי מנה…)
אז גם ככה אני בשלבי עזיבה, שהבניין יעשה, מה אכפת לי?!קח בחשבון שהרבה פה מזדהים איתי (מאמין) ועוד מספר רב של שוכרים כך שהסקר לא משקף נתונים אמיתי…
-
יפה מאוד!!!

-
לדעתי א"א לעשות סקר קבוע.
זה משתנה, אם אתה מבוגר, אז אתה לא רוצה ואם אתה צעיר אתה כן.
תחשבו על הצער שזה גורם לאנשים שלא מעוניינים בזה. -
האם אתם בעד פינוי בינוי
@בני-ברקי-בנשמה אני בחרתי רק בזה שאני לא מפחד מטילים
לא שאני בעד לעלות 3 קומות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות