צאט
-
@נתי למה?
@רביב-דיגיטל כתב בצאט:
אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.מסכים עם כל מילה!!
-
@טופ-שבמתמחים כי הדרך היחידה שאני יכול לתקשר עם משהו שאני צריך זה או תגובה או צאט, בתגובה לא ככ הגיוני לכתוב ואז לערוך, והצאט חסום, מבין? יש לך דרך לעזור? אתה מהמנהלים פה? תודה
-
@טופ-שבמתמחים כי הדרך היחידה שאני יכול לתקשר עם משהו שאני צריך זה או תגובה או צאט, בתגובה לא ככ הגיוני לכתוב ואז לערוך, והצאט חסום, מבין? יש לך דרך לעזור? אתה מהמנהלים פה? תודה
-
לכאורה כדאי להוריד את זה ל10.
אולי עוד חצי שנה להעלות את זה ל28.
זה כנראה ייצור ספאם, כי כל מתל"צ יכתוב 50 הודעות בשביל המוניטין. -
לכאורה כדאי להוריד את זה ל10.
אולי עוד חצי שנה להעלות את זה ל28.
זה כנראה ייצור ספאם, כי כל מתל"צ יכתוב 50 הודעות בשביל המוניטין.@סוף-לשחיתות משתמש שיכתוב ספאם גם לא יקבל מוניטין וגם יורחק מיידית.
יש לפורום @צוות-פיקוח שאותם ניתן לתייג בכל מקרה של ספאם. -
מה זה לכתוב ספאם?
@צוות-פיקוח אפשר עזרה? -
מה זה לכתוב ספאם?
@צוות-פיקוח אפשר עזרה? -
סרי באמת לא הבנתי, לא מועיל למי?
@טופ-שבמתמחים תודה שאתה עונה -
מה זה לכתוב ספאם?
@צוות-פיקוח אפשר עזרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

