נערי שוליים באזור איצקוביץ
-
בתקופה האחרונה תושבי שכונת המרכז [איצקוביץ] סובלים מתופעה של נערי שולים ילדים קטנים בטווח גילי 12-15 שמציקים לשכנים ומתיישבים בבינים ועושים לכלוך ורעש עד השעות הקטנות של הלילה, הנושא טופל בעיריה ולא ביטל את התופעה המחרידה הזו לגמרי.
@משה בתכל"ס מה יש לעשות עם זה?
אני לא חושב שאפשר למגר את זה, מילא אם זה היה עבריינים אז היה כלא אבל כאן אין כ"כ מה להאשים אותם.אולי תתקשרו למשטרה בלילה בטענה שיש שם רעשים.
-
בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
[דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר] -
בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
[דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר]בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
כן, זה טעות של אנשים שלא מבינים בחינוך, במקום לעזור לאותם נערים הם סוגרים להם מכונות כאילו זה יעזור. בונים בי"ח מתחת לגשר
-
בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
[דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר] -
בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
[דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר] -
בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
כן, זה טעות של אנשים שלא מבינים בחינוך, במקום לעזור לאותם נערים הם סוגרים להם מכונות כאילו זה יעזור. בונים בי"ח מתחת לגשר
-
תודה רבה לכל העוקבים.
נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר -
תודה רבה לכל העוקבים.
נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות