דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. נערי שוליים באזור איצקוביץ

נערי שוליים באזור איצקוביץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
9 פוסטים 6 כותבים 110 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משהמ מנותק
    משהמ מנותק
    משה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בתקופה האחרונה תושבי שכונת המרכז [איצקוביץ] סובלים מתופעה של נערי שולים ילדים קטנים בטווח גילי 12-15 שמציקים לשכנים ומתיישבים בבינים ועושים לכלוך ורעש עד השעות הקטנות של הלילה, הנושא טופל בעיריה ולא ביטל את התופעה המחרידה הזו לגמרי.

    הבני ברקי האחרוןה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • משהמ משה

      בתקופה האחרונה תושבי שכונת המרכז [איצקוביץ] סובלים מתופעה של נערי שולים ילדים קטנים בטווח גילי 12-15 שמציקים לשכנים ומתיישבים בבינים ועושים לכלוך ורעש עד השעות הקטנות של הלילה, הנושא טופל בעיריה ולא ביטל את התופעה המחרידה הזו לגמרי.

      הבני ברקי האחרוןה מחובר
      הבני ברקי האחרוןה מחובר
      הבני ברקי האחרון
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @משה בתכל"ס מה יש לעשות עם זה?
      אני לא חושב שאפשר למגר את זה, מילא אם זה היה עבריינים אז היה כלא אבל כאן אין כ"כ מה להאשים אותם.

      אולי תתקשרו למשטרה בלילה בטענה שיש שם רעשים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משהמ מנותק
        משהמ מנותק
        משה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
        [דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר]

        מרן הרבמ YTechY נ 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • משהמ משה

          בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
          [דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר]

          מרן הרבמ מנותק
          מרן הרבמ מנותק
          מרן הרב
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @משה כתב:

          בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,

          כן, זה טעות של אנשים שלא מבינים בחינוך, במקום לעזור לאותם נערים הם סוגרים להם מכונות כאילו זה יעזור. בונים בי"ח מתחת לגשר

          💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

          פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
          ובמחיר משתלם
          זה בדיוק מה שאתם צריכים!

          לחצו כאן

          "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משהמ משה

            בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
            [דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר]

            YTechY מחובר
            YTechY מחובר
            YTech
            עסקים מייסדים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @משה כתב:

            בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה

            נראה לך שסתם ככה יעשו את זה?!

            כי מי שהתלונן זה היה אבא של אחד החכי"ם בדגל

            לאתר שלי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משהמ משה

              בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,
              [דוגמה. היום בבנין שלי היו 3 פרחחים שישבו עם סמרטפונים ילדים קטנים בני 13 וזרקו שם לכלוך על החצר]

              נ מנותק
              נ מנותק
              נועם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @משה תתקשר באופן עקבי למשטרה (שקוראים לשיטור העירוני ברוב המקרים) שיגרשו אותם

              ובעז"ה הם יתעלקו על בניין אחר…

              אבל באמת זו התפקיד של השיטור העירוני לזהות באופן אקטיבי פולשים שכאלה ולסלק אותם ובעבור זה אנחנו משלמים “היטל שמירה”

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מרן הרבמ מרן הרב

                @משה כתב:

                בעבר היה על זה דיון בעיריית בני ברק מלפני 3 חודשים בערך והוחלט לסגור את המכונות ב11 בלילה כמו כל עסק בתקופה הרשונה זה עזר אבל אחרי זה גם זה לא הועיל וכיום בתור תושב השכונה הדבר מפחיד ביותר,

                כן, זה טעות של אנשים שלא מבינים בחינוך, במקום לעזור לאותם נערים הם סוגרים להם מכונות כאילו זה יעזור. בונים בי"ח מתחת לגשר

                נ מנותק
                נ מנותק
                נועם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מרן-הרב מה הקשר לחינוך?! החשיבה המוזרה הזו שהציבור צריך להתחשב ולספק את מאוויהם של כאלה שסטו מהדרך (ולא משנה אם יש להם תירוצים או שלא) היא חשיבה שנובעת מהפסיכולוגיה החילונית שאדם לא אחראי למעשיו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משהמ מנותק
                  משהמ מנותק
                  משה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  תודה רבה לכל העוקבים.
                  נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר

                  רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • משהמ משה

                    תודה רבה לכל העוקבים.
                    נקודה נוספת של הבעיה שלהם זה החוצפה שלהם, להתחצף להנשים מבוגרים חשובים וכן לצער נשים זקנות עד להיכן זה יגיע החוצפה הזו, בנוסף השעות הקטנות של הלילה שיושבים ועושים רעש חזק, ואגב לגבי שיטור עירוני אם אומרים שלפני 11 בלילה אין מה לעשות… וגם שעד שהוא מגיע אם כבר הולכים, למסקנה זה תופעה שצריך להגיע אלה מהשורש על הרבנים שלהם במכינות,… ובישיבות,… הוא להורים שלהם לא נפק"מ למי אבל חייבים לטפל בזה כי זה רק מחמיר

                    רביב דיגיטלר מחובר
                    רביב דיגיטלר מחובר
                    רביב דיגיטל
                    עסקים מייסדים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @משה אני לא חושב שעד שיהיה שם משהו שאפשר לעצור אותם על זה, זה יפסק.

                    לאתר שלי:

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • לא נקרא 0
                    • חוקי הפורום
                    • פוסטים אחרונים
                    • פופולרי
                    • משתמשים
                    • קבוצות
                    • צור קשר