דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. חדשות ועדכונים
  2. דרישה לחקירה: "האלימות חצתה כל גבול אפשרי"

דרישה לחקירה: "האלימות חצתה כל גבול אפשרי"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות ועדכונים
2 פוסטים 2 כותבים 70 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מטען ניידמ מנותק
    מטען ניידמ מנותק
    מטען נייד
    עסקים מייסדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בעקבות האלימות הקשה שנרשמה במהלך ההפגנה בכביש 4 סמוך לבני ברק, פנה ח"כ מאיר פרוש בדרישה לכנס דיון חירום

    האירועים הסוערים שהתרחשו הבוקר במהלך הפגנת המחאה בכביש 4 ממשיכים לעורר הדים במערכת הפוליטית. חבר הכנסת מאיר פרוש, החבר בוועדה לביטחון לאומי, פנה במכתב רשמי ליו"ר הוועדה ח"כ צביקה פוגל, בדרישה לכנס דיון דחוף שיעסוק בהתנהלות המשטרה ובטענות לאכיפה בלתי שוויונית כלפי מפגינים חרדים.

    נוקטת המשטרה בגישה סובלנית ומכילה כלפי מחאות שונות, גם כאשר הן גורמות לשיבושי תנועה משמעותיים ולפגיעה בשגרת החיים. לדבריו, כאשר מדובר בהפגנות של הציבור החרדי, התמונה משתנה באופן חד. “במשך שנים ארוכות, ובפרט לאורך תקופת מחאות השמאל, אנו עדים למדיניות עקבית של “הכלה” מצד משטרת ישראל”, כתב.

    חבר הכנסת התייחס באופן ישיר לאירועי הבוקר וטען כי הכוח שהופעל נגד המפגינים היה חריג בחומרתו. במכתבו תיאר תיעודים קשים שלדבריו הגיעו מהשטח, ובהם פצועים, עימותים אלימים ושימוש באמצעים לפיזור הפגנות. “הבוקר, הגיעה מדיניות האכיפה הסלקטיבית הזו לשיא מסוכן ומדמם”, כתב, והוסיף כי “ההפגנה שהתקיימה בכביש 4 סמוך לבני ברק פוזרה באלימות אכזרית וחסרת תקדים שחצתה כל קו אדום אפשרי”.

    בסיום פנייתו דרש פרוש כי מפקדי המשטרה יופיעו בפני הוועדה ויציגו הסברים מפורטים על אופן קבלת ההחלטות במהלך האירועים. לדבריו, יש לבחון לא רק את ההתנהלות בהפגנה הנוכחית אלא גם את מדיניות האכיפה הכוללת לאורך השנים. “לאור חומרת האירועים, אני דורש ממך לכנס באופן דחוף ומיידי דיון של הוועדה לביטחון לאומי, על מנת שמפקדי המשטרה יתנו דין וחשבון על האלימות שהופעלה הבוקר ועל מערכת האכיפה הסלקטיבית והמפלה המנוהלת במשך שנים ביחס למחאות בהתאם לאופי המפגינים ונושא מחאתם”

    אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
    ואוהב לעזור!

    Benny BarkiB תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מטען ניידמ מטען נייד

      בעקבות האלימות הקשה שנרשמה במהלך ההפגנה בכביש 4 סמוך לבני ברק, פנה ח"כ מאיר פרוש בדרישה לכנס דיון חירום

      האירועים הסוערים שהתרחשו הבוקר במהלך הפגנת המחאה בכביש 4 ממשיכים לעורר הדים במערכת הפוליטית. חבר הכנסת מאיר פרוש, החבר בוועדה לביטחון לאומי, פנה במכתב רשמי ליו"ר הוועדה ח"כ צביקה פוגל, בדרישה לכנס דיון דחוף שיעסוק בהתנהלות המשטרה ובטענות לאכיפה בלתי שוויונית כלפי מפגינים חרדים.

      נוקטת המשטרה בגישה סובלנית ומכילה כלפי מחאות שונות, גם כאשר הן גורמות לשיבושי תנועה משמעותיים ולפגיעה בשגרת החיים. לדבריו, כאשר מדובר בהפגנות של הציבור החרדי, התמונה משתנה באופן חד. “במשך שנים ארוכות, ובפרט לאורך תקופת מחאות השמאל, אנו עדים למדיניות עקבית של “הכלה” מצד משטרת ישראל”, כתב.

      חבר הכנסת התייחס באופן ישיר לאירועי הבוקר וטען כי הכוח שהופעל נגד המפגינים היה חריג בחומרתו. במכתבו תיאר תיעודים קשים שלדבריו הגיעו מהשטח, ובהם פצועים, עימותים אלימים ושימוש באמצעים לפיזור הפגנות. “הבוקר, הגיעה מדיניות האכיפה הסלקטיבית הזו לשיא מסוכן ומדמם”, כתב, והוסיף כי “ההפגנה שהתקיימה בכביש 4 סמוך לבני ברק פוזרה באלימות אכזרית וחסרת תקדים שחצתה כל קו אדום אפשרי”.

      בסיום פנייתו דרש פרוש כי מפקדי המשטרה יופיעו בפני הוועדה ויציגו הסברים מפורטים על אופן קבלת ההחלטות במהלך האירועים. לדבריו, יש לבחון לא רק את ההתנהלות בהפגנה הנוכחית אלא גם את מדיניות האכיפה הכוללת לאורך השנים. “לאור חומרת האירועים, אני דורש ממך לכנס באופן דחוף ומיידי דיון של הוועדה לביטחון לאומי, על מנת שמפקדי המשטרה יתנו דין וחשבון על האלימות שהופעלה הבוקר ועל מערכת האכיפה הסלקטיבית והמפלה המנוהלת במשך שנים ביחס למחאות בהתאם לאופי המפגינים ונושא מחאתם”

      Benny BarkiB מנותק
      Benny BarkiB מנותק
      Benny Barki
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      המחלקה המשפטית של מפגיני פלג “הרצפניקים”, שהפגינו הבוקר בכביש גהה ביציאה מבני ברק, החלה בתהליך הגשת תלונות למח"ש, בליווי תיעודים שפורסמו מההפגנה, ובהנחיית עוה"ד שלהם.
      (ידיעות בני ברק)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1

      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

      הרשמה התחברות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות


      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • חיפוש גוגל בפורום
      • לא נקרא 0
      • חוקי הפורום
      • פוסטים אחרונים
      • פופולרי
      • משתמשים
      • קבוצות
      • צור קשר