קריית הרצוג - בני ברק ???
-
-
נחשבת לעניין מה?
השטח המוניציפלי של ב”ב כולל גם את קריית הרצוג, פרדס כץ וגם מתחם הסופרים (על חלקו החילוני הגמור)
אבל לעניין ההבטחה מטילים וכו’, זה לא (ייתכן בגלל חילולי השבת ואכמ”ל)
כך שאני לא יודע מה להצביע… -
נחשבת לעניין מה?
השטח המוניציפלי של ב”ב כולל גם את קריית הרצוג, פרדס כץ וגם מתחם הסופרים (על חלקו החילוני הגמור)
אבל לעניין ההבטחה מטילים וכו’, זה לא (ייתכן בגלל חילולי השבת ואכמ”ל)
כך שאני לא יודע מה להצביע… -
לדעתי קריית הרצוג נחשבת לבני ברק אבל יש שמה יותר ילדי רחוב וחוץ מזה אבל לכואורה אתם רואים שנפל שמה טיל ובבני ברק בחיים לא נפל ונראה לי שיש כאלה שמסכימים איתי
-
אני גר בקרית הרצוג.
יש נערי רחוב יש עבריינים אבל יש גם אוירה מאוד של שכונה שכולם מכירים אחד את השני.
בלי פוליטיקות הקהילות מאוחדות שכנים טובים.
טיפה סובלים מהשוליים אבל זה לא כולם.
ואני חושב חד משמעית שזה בני ברק.
אולי אפשר לקרוא לזה בני ברק מיני. -
היה חסר לי פה האופציה שלי בסקר

זה רשמית בני ברק, בשטח של בני ברק, אבל… ברחוב ז’בוטינסקי נגמר ב"ב.
(כלו’ לא קשור לחילונים או לדיירים… סוג של הרגל… גם מחירי הדירות…)@י.-א. זה אופציה מציאותית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות