דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. אזור המערכת
  2. הודעות מערכת
  3. עיצוב מודעת פרסום לפורום

עיצוב מודעת פרסום לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות מערכת
36 פוסטים 13 כותבים 77 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נתינ מנותק
    נתינ מנותק
    נתי
    כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
    #25
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נתינ מנותק
      נתינ מנותק
      נתי
      כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
      #26
      פוסט זה נמחק!
      אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נתינ נתי

        פוסט זה נמחק!

        אוריהא מנותק
        אוריהא מנותק
        אוריה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #27
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נתינ מנותק
          נתינ מנותק
          נתי
          כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
          #28
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

            @admin מצטער.
            156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"ע
            עסקים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @מוקד-המערכות כתב:

            @admin מצטער.
            156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

            אתה צריך סקריפט להפעלת ווינדוס??
            למה זה כל כך מצער?
            🙂 🙂

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • סוף לשחיתותס מנותק
              סוף לשחיתותס מנותק
              סוף לשחיתות
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              אפשר לעשות שתי סגנונות.
              סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
              וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

              בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
              1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
              בשאר המחלקות יש רק משכורות.

              יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

                אפשר לעשות שתי סגנונות.
                סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
                וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

                יאירי מנותק
                יאירי מנותק
                יאיר
                מנהל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @סוף-לשחיתות לאיזה אנשי מקצוע אנחנו מפרסמים?
                הבאנר אמור להיות איכותי, (גם אם הוא נראה קצת AI, אני לדוג’ התחברתי למה ש @הבני-ברקי-האחרון עיצב)
                ובעיקר מושך, הוא אמור להיות בולט בפרסום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רביב דיגיטלר מנותק
                  רביב דיגיטלר מנותק
                  רביב דיגיטל
                  עסקים מייסדים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  מה אתם אומרים על זה?
                  0663972b-6f80-4cd2-a9ca-af1d8db1041e-image.png

                  לאתר שלי:

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • רחפנוניר מחובר
                    רחפנוניר מחובר
                    רחפנוני
                    עסקים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                    אשמח לשמוע חוו"ד!

                    aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                    צלם רחפן בבני ברק לאירועים מקצועי,
                    הכנסת ס"ת, חתונה/בר מצווה ועוד!

                    צרו קשר!
                    טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רחפנוניר רחפנוני

                      @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                      אשמח לשמוע חוו"ד!

                      aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                      טופ שבמתמחיםט מנותק
                      טופ שבמתמחיםט מנותק
                      טופ שבמתמחים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @רחפנוני די, נו למה זה נראה לך הגיוני שהמנהלים יפרסמו את הפורום שלהם באמצעות מודעת AI?

                      https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                      האתר שלי:
                      https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נתינ מנותק
                        נתינ מנותק
                        נתי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @טופ-שבמתמחים למה לא? בנתיים אין שום מודעה לפרסום, תשלחו מודעה עם קישור תקין

                        טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נתינ נתי

                          @טופ-שבמתמחים למה לא? בנתיים אין שום מודעה לפרסום, תשלחו מודעה עם קישור תקין

                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                          טופ שבמתמחים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @נתי כתב:

                          למה לא?

                          תסתכל את כל בעיות בכתיבה
                          וחוץ מזה מי שמפרסם משהו עם מודעת AI זה מראה על חוסר מקצועיות

                          https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                          האתר שלי:
                          https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • לא נקרא 0
                          • חוקי הפורום
                          • פוסטים אחרונים
                          • פופולרי
                          • משתמשים
                          • קבוצות
                          • צור קשר