דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. חדשות ועדכונים
  2. !!!די לעברינות בקרית הרצוג!!!

!!!די לעברינות בקרית הרצוג!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות ועדכונים
13 פוסטים 9 כותבים 450 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מטען ניידמ מחובר
    מטען ניידמ מחובר
    מטען נייד
    עסקים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
    כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

    אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
    רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
    ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
    יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

    ?עד מתי?

    הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

    IMG_20260506_022954_331.jpg
    IMG_20260506_023002_292.jpg

    ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

    רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
    האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

    אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
    ואוהב לעזור!

    רביב דיגיטלר מ YTechY מרן הרבמ 5 תגובות תגובה אחרונה
    🤒 ☠ 😲
    7
    • מטען ניידמ מטען נייד

      בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
      כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

      אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
      רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
      ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
      יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

      ?עד מתי?

      הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

      IMG_20260506_022954_331.jpg
      IMG_20260506_023002_292.jpg

      ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

      רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
      האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

      רביב דיגיטלר מנותק
      רביב דיגיטלר מנותק
      רביב דיגיטל
      עסקים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
      אין שם מספיק משטרה?

      @מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…

      לאתר שלי:

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

        @מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
        אין שם מספיק משטרה?

        @מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…

        ד מנותק
        ד מנותק
        דני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @רביב-דיגיטל כתב:

        @מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
        אין שם מספיק משטרה?

        @מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…

        העיריה תשלם בתקופה הקרובה סכום נכבד מאוד לג’ינג’ים ב’תמורה’ לשטחים שלהם והם בע"ה יעזבו את האזור…
        את הכסף הם ודאי יקבלו אני רק מקווה שהם גם יעזבו…

        מטען ניידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ד דני

          @רביב-דיגיטל כתב:

          @מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
          אין שם מספיק משטרה?

          @מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…

          העיריה תשלם בתקופה הקרובה סכום נכבד מאוד לג’ינג’ים ב’תמורה’ לשטחים שלהם והם בע"ה יעזבו את האזור…
          את הכסף הם ודאי יקבלו אני רק מקווה שהם גם יעזבו…

          מטען ניידמ מחובר
          מטען ניידמ מחובר
          מטען נייד
          עסקים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @דני בתור אחד שרב בתור ילד עם הגינגים אז תדעו לכם שלא אלא המפריעים!

          אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
          ואוהב לעזור!

          רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מטען ניידמ מטען נייד

            @דני בתור אחד שרב בתור ילד עם הגינגים אז תדעו לכם שלא אלא המפריעים!

            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטל
            עסקים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מטען-נייד אז מי כן?
            יש שם עוד מאפיות?

            לאתר שלי:

            מטען ניידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

              @מטען-נייד אז מי כן?
              יש שם עוד מאפיות?

              מטען ניידמ מחובר
              מטען ניידמ מחובר
              מטען נייד
              עסקים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @רביב-דיגיטל יש שם הרבה קבוצות של עבריינים לאו דווקא מאפיות!

              אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
              ואוהב לעזור!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מטען ניידמ מטען נייד

                בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                ?עד מתי?

                הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                IMG_20260506_022954_331.jpg
                IMG_20260506_023002_292.jpg

                ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאכער גוט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מטען-נייד
                הקישורים לתמונות שהבאת פותחים לי בחלון חדש את הנושא הזה בפורום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מטען ניידמ מטען נייד

                  בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                  כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                  אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                  רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                  ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                  יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                  ?עד מתי?

                  הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                  IMG_20260506_022954_331.jpg
                  IMG_20260506_023002_292.jpg

                  ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                  רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                  האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                  YTechY מחובר
                  YTechY מחובר
                  YTech
                  עסקים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מטען-נייד כתב:

                  בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                  כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                  אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                  רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                  ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                  יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                  ?עד מתי?

                  הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                  IMG_20260506_022954_331.jpg
                  IMG_20260506_023002_292.jpg

                  ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                  רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                  האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                  הנה הכתבה בכל רגע

                  לאתר שלי!

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • YTechY YTech

                    @מטען-נייד כתב:

                    בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                    כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                    אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                    רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                    ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                    יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                    ?עד מתי?

                    הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                    IMG_20260506_022954_331.jpg
                    IMG_20260506_023002_292.jpg

                    ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                    רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                    האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                    הנה הכתבה בכל רגע

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הבוס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @YTech חשבתי שזה עניין שנגמר כבר, בטח אחרי שאבוחצירה שינה את פניו, זה לא מה שהיה כשהייתי ילד בכל מקרה.
                    זה מקרה חריג אם זה פורסם בכל רגע, או שפשוט רק זה הגיע לכותרות?
                    כל יום רימונים זה מציאות או הגזמה?

                    @YTech

                    לחם ומצהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הבוס

                      @YTech חשבתי שזה עניין שנגמר כבר, בטח אחרי שאבוחצירה שינה את פניו, זה לא מה שהיה כשהייתי ילד בכל מקרה.
                      זה מקרה חריג אם זה פורסם בכל רגע, או שפשוט רק זה הגיע לכותרות?
                      כל יום רימונים זה מציאות או הגזמה?

                      @YTech

                      לחם ומצהל מנותק
                      לחם ומצהל מנותק
                      לחם ומצה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @הבוס אני ם גר באזור ובחצי שנה האחרונה זכור לי ששמעתי לפנות בוקר 3 מקרים של רימונים!
                      ואני רב השבוע לא בב"ב!

                      לאהוב הכל לחבק ולמחול-כי החיים חזקים מהכל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מטען ניידמ מטען נייד

                        בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                        כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                        אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                        רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                        ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                        יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                        ?עד מתי?

                        הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                        IMG_20260506_022954_331.jpg
                        IMG_20260506_023002_292.jpg

                        ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                        רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                        האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                        מרן הרבמ מנותק
                        מרן הרבמ מנותק
                        מרן הרב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מטען-נייד כתב:

                        בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                        כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                        אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                        רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                        ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                        יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                        ?עד מתי?

                        הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                        ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                        רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                        האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                        ניסת לדבר עם מחזיק תיק הבטחון בעיריה?
                        אולי יעזור שהרבה יפנו אליו

                        בכל אופן מה שוודאי יעזור זה תפילות!!!

                        💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

                        פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
                        ובמחיר משתלם
                        זה בדיוק מה שאתם צריכים!

                        לחצו כאן

                        "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מטען ניידמ מטען נייד

                          בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
                          כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!

                          אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
                          רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
                          ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                          יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                          ?עד מתי?

                          הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!

                          IMG_20260506_022954_331.jpg
                          IMG_20260506_023002_292.jpg

                          ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!

                          רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
                          האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?

                          מרן הרבמ מנותק
                          מרן הרבמ מנותק
                          מרן הרב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @מטען-נייד כתב:

                          ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
                          יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!

                          שמו לתפילה של האברך שנורה, לרפואה שלמה, פנחס בן איריס

                          💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

                          פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
                          ובמחיר משתלם
                          זה בדיוק מה שאתם צריכים!

                          לחצו כאן

                          "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Benny BarkiB מנותק
                            Benny BarkiB מנותק
                            Benny Barki
                            כתב נערך לאחרונה על ידי Benny Barki
                            #13

                            שני חשודים נעצרו בחשד שירו על האברך בבני ברק - רגע לאחר שהוריד את בתו
                            האברך בן ה-27 שנורה סמוך לביתו בבני ברק לאחר שהוריד את בתו במעון, סיפר כי שני רוכבי אופנוע המתינו לו מחוץ לבניין ופתחו לעברו באש כשירד לרחוב | כעת מודיעה המשטרה על מעצרם של שני חשודים בניסיון הרצח, בעוד בני משפחתו ממשיכים לטעון כי מדובר בטעות בזיהוי

                            לידיעה המלאה באתר ‘כל רגע’

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • לא נקרא 0
                            • חוקי הפורום
                            • פוסטים אחרונים
                            • פופולרי
                            • משתמשים
                            • קבוצות
                            • צור קשר