!!!די לעברינות בקרית הרצוג!!!
-
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי? -
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?@מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
אין שם מספיק משטרה?@מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…
-
@מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
אין שם מספיק משטרה?@מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…
@רביב-דיגיטל כתב:
@מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
אין שם מספיק משטרה?@מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…
העיריה תשלם בתקופה הקרובה סכום נכבד מאוד לג’ינג’ים ב’תמורה’ לשטחים שלהם והם בע"ה יעזבו את האזור…
את הכסף הם ודאי יקבלו אני רק מקווה שהם גם יעזבו… -
@רביב-דיגיטל כתב:
@מטען-נייד אני חושב שבאמת צריך לטפל שם בפשיעה.
אין שם מספיק משטרה?@מטען-נייד ספר להם על המאפיה הג’ינג’ית…
העיריה תשלם בתקופה הקרובה סכום נכבד מאוד לג’ינג’ים ב’תמורה’ לשטחים שלהם והם בע"ה יעזבו את האזור…
את הכסף הם ודאי יקבלו אני רק מקווה שהם גם יעזבו… -
@מטען-נייד אז מי כן?
יש שם עוד מאפיות? -
@מטען-נייד אז מי כן?
יש שם עוד מאפיות? -
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?@מטען-נייד
הקישורים לתמונות שהבאת פותחים לי בחלון חדש את הנושא הזה בפורום. -
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?@מטען-נייד כתב:
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?הנה הכתבה בכל רגע
-
@מטען-נייד כתב:
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?הנה הכתבה בכל רגע
-
-
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?@מטען-נייד כתב:
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?ניסת לדבר עם מחזיק תיק הבטחון בעיריה?
אולי יעזור שהרבה יפנו אליובכל אופן מה שוודאי יעזור זה תפילות!!!
-
בתור תושב קרית הרצוג שסובל הרבה מעברינות.
כמו רימונים בבוקר שריפות בלילה וכו.!אם כבר יש לי את הבמה הזאת של תושבי בני ברק ואולי גם קרית הרצוג.
רציתי לשאול אותכם מתי די??? נמאס לנו לקום בבוקר מרימונים,
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!?עד מתי?
הבאתי לכם דוגמית קטנה ממה שקרה שם!
ועכשיו האברך הזה יושב בבית חולים!
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי מה שקרה שם.
האם זה הגיוני שנסבול? עד מתי?@מטען-נייד כתב:
ואם כבר הגענו לפה שלא נדבר על מה שקרה שבוע שעבר בתוך הבניין שלי!
יש לנו שכנה שיש לה מעון ילדים בבית ואחד האבות הגיע להביא את הבת שלו למעון ומתי שהוא יוצא מהבניין הוא מקבל שתי יריות בגוף!שמו לתפילה של האברך שנורה, לרפואה שלמה, פנחס בן איריס
-
שני חשודים נעצרו בחשד שירו על האברך בבני ברק - רגע לאחר שהוריד את בתו
האברך בן ה-27 שנורה סמוך לביתו בבני ברק לאחר שהוריד את בתו במעון, סיפר כי שני רוכבי אופנוע המתינו לו מחוץ לבניין ופתחו לעברו באש כשירד לרחוב | כעת מודיעה המשטרה על מעצרם של שני חשודים בניסיון הרצח, בעוד בני משפחתו ממשיכים לטעון כי מדובר בטעות בזיהוי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות