פרסום הפורום
-
קודם דבר אני חייב למסור תודה רבה למנהל הפורום @admin @יאיר היקרים על הפורום הנפלא.
אני חושב שהפורום הזה היה יכול להתקדם פי כמה וכמה אם היה פרסום בכמה מקומות מרכזים, וככה הפורום היה פורח הרבה יותר.
כדאי להשקיע קצת כדי לפרסם אפילו במקומות בתשלום כדי שהפורום יפרח.
אני אישית פרסמתי אותו דרך מכרים וחברים אבל אין לי אתר או דרך אמיתית לפרסם, אין לי אתר עם הרבה משתמשים או משהו כזה.
ושוב,
תודה על הפורום!כמובן תודה לכל @צוות-פיקוח וסליחה אם שכחתי מישהו…
-
קודם דבר אני חייב למסור תודה רבה למנהל הפורום @admin @יאיר היקרים על הפורום הנפלא.
אני חושב שהפורום הזה היה יכול להתקדם פי כמה וכמה אם היה פרסום בכמה מקומות מרכזים, וככה הפורום היה פורח הרבה יותר.
כדאי להשקיע קצת כדי לפרסם אפילו במקומות בתשלום כדי שהפורום יפרח.
אני אישית פרסמתי אותו דרך מכרים וחברים אבל אין לי אתר או דרך אמיתית לפרסם, אין לי אתר עם הרבה משתמשים או משהו כזה.
ושוב,
תודה על הפורום!כמובן תודה לכל @צוות-פיקוח וסליחה אם שכחתי מישהו…
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
קודם דבר אני חייב למסור תודה רבה למנהל הפורום @admin @יאיר היקרים על הפורום הנפלא.
אני חושב שהפורום הזה היה יכול להתקדם פי כמה וכמה אם היה פרסום בכמה מקומות מרכזים, וככה הפורום היה פורח הרבה יותר.
כדאי להשקיע קצת כדי לפרסם אפילו במקומות בתשלום כדי שהפורום יפרח.
אני אישית פרסמתי אותו דרך מכרים וחברים אבל אין לי אתר או דרך אמיתית לפרסם, אין לי אתר עם הרבה משתמשים או משהו כזה.
ושוב,
תודה על הפורום!כמובן תודה לכל @צוות-פיקוח וסליחה אם שכחתי מישהו…
אם אתה מוכן לשלם אז בשמחה…
-
קודם דבר אני חייב למסור תודה רבה למנהל הפורום @admin @יאיר היקרים על הפורום הנפלא.
אני חושב שהפורום הזה היה יכול להתקדם פי כמה וכמה אם היה פרסום בכמה מקומות מרכזים, וככה הפורום היה פורח הרבה יותר.
כדאי להשקיע קצת כדי לפרסם אפילו במקומות בתשלום כדי שהפורום יפרח.
אני אישית פרסמתי אותו דרך מכרים וחברים אבל אין לי אתר או דרך אמיתית לפרסם, אין לי אתר עם הרבה משתמשים או משהו כזה.
ושוב,
תודה על הפורום!כמובן תודה לכל @צוות-פיקוח וסליחה אם שכחתי מישהו…
@הבני-ברקי-האחרון צריך תקציב בשביל פרסום…
בכ"א גם אני פרסמתי בין מכרים. -
@YTech @רביב-דיגיטל נכון,
אבל אני מאמין שיש כאן חבר’ה בפורום שיש להם מקומות לפרסום (כמו אתר או צ’אט קבוצתי)
אולי כדאי שהם יפרסמו את זה שם. -
אולי האתר החתול השחור יסכים לפרסם בחינם
-
אולי האתר החתול השחור יסכים לפרסם בחינם
@היהודי-הנצחי-0 אתה מכיר אותו? אחרת למה שיסכים סתם?
-
אולי האתר החתול השחור יסכים לפרסם בחינם
@היהודי-הנצחי-0 הם מפרסמים בתשלום, אולי @מרן-שליט-א יפרסם בקבוצות שלו.
-
@היהודי-הנצחי-0 הם מפרסמים בתשלום, אולי @מרן-שליט-א יפרסם בקבוצות שלו.
-
@היהודי-הנצחי-0 הם מפרסמים בתשלום, אולי @מרן-שליט-א יפרסם בקבוצות שלו.
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
הם מפרסמים בתשלום
כהמשך להודעה הקודמת, בה העלתי שפרסמנו את הפורום
חשוב לי להוסיף, גם אצלנו הפרסום הוא בתשלום, אולם עוד לפני שכתבו וביקשו כאן שאני יפרסם, לפני זה אני כבר פניתי מיוזמתי למנהל הפורום שאני רוצה לפרסם אותו בכמה קבוצות ללא עלות.
וזה בגלל שהתפעלתי מהפשטות והענוה שלהם, עוזרים לכל אחד שפונה אליהם בפורום ובצאט הפרטי, ולא מרגישים “בגובה”, אמרתי לעצמי, כאלה אנשים אני רוצה לעזור להם לפרסם את הפורום, המשיכו כך. -
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
הם מפרסמים בתשלום
כהמשך להודעה הקודמת, בה העלתי שפרסמנו את הפורום
חשוב לי להוסיף, גם אצלנו הפרסום הוא בתשלום, אולם עוד לפני שכתבו וביקשו כאן שאני יפרסם, לפני זה אני כבר פניתי מיוזמתי למנהל הפורום שאני רוצה לפרסם אותו בכמה קבוצות ללא עלות.
וזה בגלל שהתפעלתי מהפשטות והענוה שלהם, עוזרים לכל אחד שפונה אליהם בפורום ובצאט הפרטי, ולא מרגישים “בגובה”, אמרתי לעצמי, כאלה אנשים אני רוצה לעזור להם לפרסם את הפורום, המשיכו כך.@מרן-שליט-א כתב:
וזה בגלל שהתפעלתי מהפשטות והענוה שלהם, עוזרים לכל אחד שפונה אליהם בפורום ובצאט הפרטי, ולא מרגישים “בגובה”, אמרתי לעצמי, כאלה אנשים אני רוצה לעזור להם לפרסם את הפורום, המשיכו כך.
מסכים איתך עם כל מילה.
וגם אנחנו נהנינו לראות את היושרה שלך שפרסמת את הפורום שם,
אם מישהו יצטרך לפרסם אני יפנה אותו אליך בל"נ. -
יוצא לי הרבה לחשוב על הפורום מאז שנרשמתי.
הרי תושבי ב"ב בפורום פתו בנטפרי זו בשורה אדירה (הרבה יותר מפרוג)
לעומת זאת המציאות מראה על לא יותר מ 50 שנצפו בשבוע האחרון…
רעיון לפרסום יעיל וזול: לפנות לאחד המשתמשים בפרוג (מהפעילים ביותר ועם פרימיום) כגון “אז נדברו” שראיתי שהוא עושה את זה, ולשלם לו כמה שקלים על חתימה צעקנית על הפורום החדש של בני ברק, זה יעיל ויביא כמויות של משתמשים חדשים לדעתי.
עוד רעיון: ברשימת המייל של המעניינים - יש שם ‘לוח מילים’ עולה כ 15 ש"ח ומגיע לכ 50,000 איש…
בהצלחה רבה!! -
יוצא לי הרבה לחשוב על הפורום מאז שנרשמתי.
הרי תושבי ב"ב בפורום פתו בנטפרי זו בשורה אדירה (הרבה יותר מפרוג)
לעומת זאת המציאות מראה על לא יותר מ 50 שנצפו בשבוע האחרון…
רעיון לפרסום יעיל וזול: לפנות לאחד המשתמשים בפרוג (מהפעילים ביותר ועם פרימיום) כגון “אז נדברו” שראיתי שהוא עושה את זה, ולשלם לו כמה שקלים על חתימה צעקנית על הפורום החדש של בני ברק, זה יעיל ויביא כמויות של משתמשים חדשים לדעתי.
עוד רעיון: ברשימת המייל של המעניינים - יש שם ‘לוח מילים’ עולה כ 15 ש"ח ומגיע לכ 50,000 איש…
בהצלחה רבה!!אחד פרסם כבר גם בקבוצה של עזרה הדדית שמאות (לפחות) רשומים לזה
-
טריק נוסף שמאוד מוכר - זה לפרסם ‘כבדרך אגב’ כלו’ קבוצת חדשות להביא מבזק שעולה כאן ולפרסם קרדיט: פורום בני ברק. זה גורם להרבה לחפש (וזה חוקי ותקין בכל מקום…)
-
@י-א כתב:
טריק נוסף שמאוד מוכר - זה לפרסם ‘כבדרך אגב’ כלו’ קבוצת חדשות להביא מבזק שעולה כאן ולפרסם קרדיט: פורום בני ברק. זה גורם להרבה לחפש (וזה חוקי ותקין בכל מקום…)
יתכן, אבל בפרוג יחסמו לך את החשבון על דבר כזה [מנסיון…]
-
לי היה כמה חשבונות מיותרים בפרוג שפרסמתי שם את הפורום…
(אומנם זה נחסם החשבון אבל באו משם הרבה משתמשים)
ממליץ לכם לעשות גם.
העתקתי את הפרסום הזה מאיפושהוא אם מישהו רוצה לפרסם שם הוא יכול לכתוב את הפוסט הבא: (כל הזכויות שמורות ללא זוכר…)הבשורה שכולם חיכו לה: בני ברק עולה לרשת!

נמאס לכם לחפש מידע בקבוצות זמניות? מחפשים את המקום שבו הכל קורה?
הכירו את קהילת בני ברק – הפורום החדש והרשמי של העיר!
עדכונים וחדשות בזמן אמת
לוח נדל״ן בבני ברק – חינם
גמ״חים, יד 2 ומסחר קהילתי
פרסום עסקים ומודעות ללא עלות
קהילה פעילה, עזרה הדדית עזרה ומידע שימושי
הקליקו עכשיו והיו הראשונים לדעת:
https://bnebrak.com/
ממש קל לעשות את זה וזה הביא הרבה משתמשים.
וכאן המקום להגיד, תודה רבה למנהלי הפורום! -
לי היה כמה חשבונות מיותרים בפרוג שפרסמתי שם את הפורום…
(אומנם זה נחסם החשבון אבל באו משם הרבה משתמשים)
ממליץ לכם לעשות גם.
העתקתי את הפרסום הזה מאיפושהוא אם מישהו רוצה לפרסם שם הוא יכול לכתוב את הפוסט הבא: (כל הזכויות שמורות ללא זוכר…)הבשורה שכולם חיכו לה: בני ברק עולה לרשת!

נמאס לכם לחפש מידע בקבוצות זמניות? מחפשים את המקום שבו הכל קורה?
הכירו את קהילת בני ברק – הפורום החדש והרשמי של העיר!
עדכונים וחדשות בזמן אמת
לוח נדל״ן בבני ברק – חינם
גמ״חים, יד 2 ומסחר קהילתי
פרסום עסקים ומודעות ללא עלות
קהילה פעילה, עזרה הדדית עזרה ומידע שימושי
הקליקו עכשיו והיו הראשונים לדעת:
https://bnebrak.com/
ממש קל לעשות את זה וזה הביא הרבה משתמשים.
וכאן המקום להגיד, תודה רבה למנהלי הפורום!פוסט זה נמחק! -
לי היה כמה חשבונות מיותרים בפרוג שפרסמתי שם את הפורום…
(אומנם זה נחסם החשבון אבל באו משם הרבה משתמשים)
ממליץ לכם לעשות גם.
העתקתי את הפרסום הזה מאיפושהוא אם מישהו רוצה לפרסם שם הוא יכול לכתוב את הפוסט הבא: (כל הזכויות שמורות ללא זוכר…)הבשורה שכולם חיכו לה: בני ברק עולה לרשת!

נמאס לכם לחפש מידע בקבוצות זמניות? מחפשים את המקום שבו הכל קורה?
הכירו את קהילת בני ברק – הפורום החדש והרשמי של העיר!
עדכונים וחדשות בזמן אמת
לוח נדל״ן בבני ברק – חינם
גמ״חים, יד 2 ומסחר קהילתי
פרסום עסקים ומודעות ללא עלות
קהילה פעילה, עזרה הדדית עזרה ומידע שימושי
הקליקו עכשיו והיו הראשונים לדעת:
https://bnebrak.com/
ממש קל לעשות את זה וזה הביא הרבה משתמשים.
וכאן המקום להגיד, תודה רבה למנהלי הפורום!@הבני-ברקי-האחרון כתב:
כל הזכויות שמורות ללא זוכר…)
ל@מרן-שליט-א
-
@הבני-ברקי-האחרון כתב:
כל הזכויות שמורות ללא זוכר…)
ל@מרן-שליט-א
@אורגניסט-צעיר כתב:
ל@מרן-שליט-א
הנוסח של @יאיר
הנוסח:
הבשורה שכולם חיכו לה: בני ברק עולה לרשת!

נמאס לכם לחפש מידע בקבוצות זמניות? מחפשים את המקום שבו הכל קורה?הכירו את קהילת בני ברק – הפורום החדש והרשמי של העיר!
עדכונים וחדשות בזמן אמת
לוח נדל״ן בבני ברק – חינם
גמ״חים, יד 2 ומסחר קהילתי
פרסום עסקים ומודעות ללא עלות
קהילה פעילה, עזרה הדדית עזרה ומידע שימושיהקליקו עכשיו והיו הראשונים לדעת:

https://bnebrak.com/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



