התחבורה בעיר.
-
לדעתי שווה קטגוריה יעודית
@adminלעדכונים על כל השינויים, ביטולי תחנות, עבודות בכביש, שינויי מסלולים וקווים
ובעיקר - תלונות על התנהגות בריונית/אי מתן שירות של נהגים ו/או פקחים… (
)בעיקר זה, שהבעיה העיקרית היא שחרדים עם פלאפון כשר לא מתלוננים כמעט,
ומניסיון בערים אחרות - ברגע שהתאגדו לטפל בזה - זה עזר מיד והחברות טיפלו -
לדעתי שווה קטגוריה יעודית
@adminלעדכונים על כל השינויים, ביטולי תחנות, עבודות בכביש, שינויי מסלולים וקווים
ובעיקר - תלונות על התנהגות בריונית/אי מתן שירות של נהגים ו/או פקחים… (
)בעיקר זה, שהבעיה העיקרית היא שחרדים עם פלאפון כשר לא מתלוננים כמעט,
ומניסיון בערים אחרות - ברגע שהתאגדו לטפל בזה - זה עזר מיד והחברות טיפלו -
@בני-הבוט יותר מזה.
נוכל לאסוף אחת לכמה חודשים את כל התלונות ולתבוע ייצוגית בתביעות קטנות.
קו המידע של איצ’ה עושה את זה כמדומני… -
מישהו יכול להסביר לי למה פיצלו את התחנות ברחוב כהנמן של הצבי ושל תחנת הדלק? מי שגר במתתיהו ורוצה לנסוע לירושלם אמור ללכת עד התחנה של הצבי וכן להיפך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות