דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. חדשות ועדכונים
  2. הצרכנות בעיר בני ברק.

הצרכנות בעיר בני ברק.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות ועדכונים
9 פוסטים 5 כותבים 222 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מטען ניידמ מנותק
    מטען ניידמ מנותק
    מטען נייד
    עסקים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    הייתם בסופר וראיתם מבצע מטורף?
    נפתח סופר חדש?
    סתם מבצעים מעניינים?
    כאן אפשר לכתוב את כל המבצעים המעניינים שראיתם.
    שימו לב אין להתדיין בכלל!

    אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
    ואוהב לעזור!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • מטען ניידמ מנותק
      מטען ניידמ מנותק
      מטען נייד
      עסקים
      כתב נערך לאחרונה על ידי מטען נייד
      #2

      אושר עד סניף בני ברק
      משקה טרה[טעמים שונים]-4.9
      גבינה טרה 250 גרם-3 ב10
      גבינה טרה 750 גרם-8.9
      גבינה סקי 500 גרם-5.9
      גבינה טרה שמנת 5%[רגיל/זיתים]-4.9
      גבינת שמנת יעקבס 25%-5.9
      בולגרית צוריאל 250 גרם-9.9
      גלידה לה קרמריה-9.9
      קמח מנופה הנחתום-3 ב10
      פתי בר אוסם-5.9
      רביולי-12.9

      אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
      ואוהב לעזור!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • עזריאלע מנותק
        עזריאלע מנותק
        עזריאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        באחיעזר גבינה צהובה 500 גרם 21 שקל (החנות תמיד די זולה)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • T KT מנותק
          T KT מנותק
          T K
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
          והנה השנקל שלי
          ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
          והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
          אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה

          https://www.hamechirahamerkazit.co.il/

          מטען ניידמ י. א.י א 3 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • T KT T K

            וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
            והנה השנקל שלי
            ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
            והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
            אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה

            https://www.hamechirahamerkazit.co.il/

            מטען ניידמ מנותק
            מטען ניידמ מנותק
            מטען נייד
            עסקים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @T-K זה פורום מלפני שבועיים!
            ברוכים הבאים!
            לא פספסת הרבה…

            אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
            ואוהב לעזור!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • T KT T K

              וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
              והנה השנקל שלי
              ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
              והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
              אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה

              https://www.hamechirahamerkazit.co.il/

              י. א.י מנותק
              י. א.י מנותק
              י. א.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @T-K כתב:

              וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
              והנה השנקל שלי
              ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
              והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
              אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה

              https://www.hamechirahamerkazit.co.il/

              תודה רבה, הזמנת מהם פעם? זה בטוח?

              גר פה רק בגלל המשפחה (:

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T KT T K

                וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
                והנה השנקל שלי
                ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
                והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
                אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה

                https://www.hamechirahamerkazit.co.il/

                א מנותק
                א מנותק
                אורן הידען
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @T-K
                מענין במה אתה מתכון דומה?
                במחירים? לא כל כך נראה
                במבחר? לא כל כך נראה
                בעצוב? לא בכיון
                אני אישית כבר הפסקתי להזמין ממשנת יוסף בגלל כל מיני סיבות אישיות
                ואין לי איזה אינטרס להגיד שמשנת יוסף יותר טוב

                י. א.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אורן הידען

                  @T-K
                  מענין במה אתה מתכון דומה?
                  במחירים? לא כל כך נראה
                  במבחר? לא כל כך נראה
                  בעצוב? לא בכיון
                  אני אישית כבר הפסקתי להזמין ממשנת יוסף בגלל כל מיני סיבות אישיות
                  ואין לי איזה אינטרס להגיד שמשנת יוסף יותר טוב

                  י. א.י מנותק
                  י. א.י מנותק
                  י. א.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אורן-הידען בזה שביום שני ההזמנה נסגרת ומקבלים כשכבר הסתדרת 😆

                  אני צוחק, לדעתי דווקא שווה אם זה עד הבית. חד משמעית. רק חבל שאין להם מספיק מוצרים… יכולים לעשות הרבה יותר לדעתי

                  גר פה רק בגלל המשפחה (:

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אורן הידען
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    יכול להיות שהם עדין חדשים ובהמשך באמת זה יצליח יותר, תחרות זה תמיד דבר טוב.
                    אני חושב שפעם משנת יוסף היה זול יותר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • לא נקרא 0
                    • חוקי הפורום
                    • פוסטים אחרונים
                    • פופולרי
                    • משתמשים
                    • קבוצות
                    • צור קשר