הצרכנות בעיר בני ברק.
-
אושר עד סניף בני ברק
משקה טרה[טעמים שונים]-4.9
גבינה טרה 250 גרם-3 ב10
גבינה טרה 750 גרם-8.9
גבינה סקי 500 גרם-5.9
גבינה טרה שמנת 5%[רגיל/זיתים]-4.9
גבינת שמנת יעקבס 25%-5.9
בולגרית צוריאל 250 גרם-9.9
גלידה לה קרמריה-9.9
קמח מנופה הנחתום-3 ב10
פתי בר אוסם-5.9
רביולי-12.9 -
וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
והנה השנקל שלי
ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה -
וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
והנה השנקל שלי
ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה -
וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
והנה השנקל שלי
ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה@T-K כתב:
וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
והנה השנקל שלי
ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
אשמח אם זה יעזור למישהוא מפהתודה רבה, הזמנת מהם פעם? זה בטוח?
-
וואו איזה פורום מענין - חבל שלא הייתי מודעת לו עד היום
והנה השנקל שלי
ראיתי שנפתחה מכירה חדשה דומה לקונספט של משנת יוסף - אפשרות להזמין מיום ראשון בערב עד יום שני בערב
והפלוס הגדול ליקוט ומשלוח עד הבית חינם
אשמח אם זה יעזור למישהוא מפה@T-K
מענין במה אתה מתכון דומה?
במחירים? לא כל כך נראה
במבחר? לא כל כך נראה
בעצוב? לא בכיון
אני אישית כבר הפסקתי להזמין ממשנת יוסף בגלל כל מיני סיבות אישיות
ואין לי איזה אינטרס להגיד שמשנת יוסף יותר טוב -
@T-K
מענין במה אתה מתכון דומה?
במחירים? לא כל כך נראה
במבחר? לא כל כך נראה
בעצוב? לא בכיון
אני אישית כבר הפסקתי להזמין ממשנת יוסף בגלל כל מיני סיבות אישיות
ואין לי איזה אינטרס להגיד שמשנת יוסף יותר טוב@אורן-הידען בזה שביום שני ההזמנה נסגרת ומקבלים כשכבר הסתדרת

אני צוחק, לדעתי דווקא שווה אם זה עד הבית. חד משמעית. רק חבל שאין להם מספיק מוצרים… יכולים לעשות הרבה יותר לדעתי
-
יכול להיות שהם עדין חדשים ובהמשך באמת זה יצליח יותר, תחרות זה תמיד דבר טוב.
אני חושב שפעם משנת יוסף היה זול יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות