מצב הנקיון באזור רימונים
-
שמתם לב שהמקום הכי מוזנח בבני ברק זה אזור רימונים,
כשהולכים שם יש הרגשה שהולכים בתוך הזבל.
למה זה?
האם יש מה לעשות?@m-d-r מאמין שזה בגלל שזה מרכז קניות גדול = הרבה אנשים שווה בלגן וליכלוך.
-
@m-d-r
נראה לי שבאיזשהו מקום ר"ע זה המקום שהעירייה הכי הרבה משקיעה בניקיון ביחס לכל אזור אחר,
יש בזה צדק, אבל זה ממש לא מצדיק את ההזנחה בשאר רחבי העיר. -
אני חושב אולי מרכז רימונים זה השטח שליד יש חסד זה שטח פרטי ולכן הוא כזה מסריח.
המדרכה של מרכז רימונים היא ממש צרה ולכן היא מדרכה ממש לא נוחה -
אני חושב אולי מרכז רימונים זה השטח שליד יש חסד זה שטח פרטי ולכן הוא כזה מסריח.
המדרכה של מרכז רימונים היא ממש צרה ולכן היא מדרכה ממש לא נוחה@אורן-הידען למה אתה חושב שזה שטח פרטי?
זה שטח ציבורי לכל דבר. -
@אורן-הידען למה אתה חושב שזה שטח פרטי?
זה שטח ציבורי לכל דבר.@הבני-ברקי-האחרון כתב:
@אורן-הידען למה אתה חושב שזה שטח פרטי?
זה שטח ציבורי לכל דבר.אתה אומר את זה מידיעה? או תחושת בטן?
לפי מה שאני מכיר אין שום סיבה שהשטח הפתוח בין הכניסה למרכז רימון ליש חסד יהיה של העירייה,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות