מה שטוב בבני ברק
-
על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
- הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
- מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
- שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
- תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
-
על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
- הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
- מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
- שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
- תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
@חסידי
שמירת השבת - הכבישים סגורים -
על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
- הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
- מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
- שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
- תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
-
על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
- הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
- מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
- שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
- תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
-
-
על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
- הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
- מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
- שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
- תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
@חסידי כתב:
אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק
הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץא. *דווקא
ב. על הרבה מהדברים שכתבת אפשר להתווכח
אבל על הדבר הכי חשוב לא כתבת, כח התורה שיש בבני ברק הוא גדול מאוד
יעויין בהבטחת מרנא החזו"א זצוק"ל ומרן הגרח"ק זצוק"ל -
@המלאך אין מושלם תמיד יש בעיות ותמיד יש מה לשפר אבל תסתכל על מה שקורה בערים אחרות המצב שם הרבה יותר גרוע מבני ברק מכל הבחינות חוץ מהניקיון והפקקים שבזה בני ברק במצב הכי גרוע
-
את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה
-
את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה
@אורן-הידען אני ממש לא מסכים איתך בבני ברק יש תרבות של שמירה על הצניעות הנשים בבני ברק מכבבדים את עצמם והם דוגמא אישית לכל אישה שרוצה לדעת מהי צניעות
-
את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה
@אורן-הידען
יש הרבה צניעות
החוסר צניעות זה לא בא מהאנשים של בני ברק
ויחסית לערים אחרות היא עיר צנועה ממש
ועוד משהו-
אפשר ללכת שם תמידד
בכל שעה כל הזמן ותמיד יהיה אנשים ולא מפחיד ללכת ברחוב
ואם אתה נתקע תמיד תסתדר
אחלה עיר שבעולם!! -
@אורן-הידען
יש הרבה צניעות
החוסר צניעות זה לא בא מהאנשים של בני ברק
ויחסית לערים אחרות היא עיר צנועה ממש
ועוד משהו-
אפשר ללכת שם תמידד
בכל שעה כל הזמן ותמיד יהיה אנשים ולא מפחיד ללכת ברחוב
ואם אתה נתקע תמיד תסתדר
אחלה עיר שבעולם!! -
יש כזה קטע לדבר נגד העיר,
האמת היא שזה אחלה עיר
אין על בני ברק בעולם
מכל הבחינות -
@המלאך
מבחינת צניעות ברור שקס לוקחת אותה בהרבה
וזה רק בגלל שבני ברק היא עיר פעילה ומרכזית וקס לאבני ברק הכי טוב
-
בני ברק הכי טוב
@יוסלה-זה-אש
ברור אין חולקק
עיר שהיא עולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות