דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. מה שטוב בבני ברק

מה שטוב בבני ברק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
27 פוסטים 10 כותבים 359 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חסידי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

    1. הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
    2. מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
    3. שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
    4. תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
    מחנה ידידיםמ YTechY מרן הרבמ 4 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • ח חסידי

      על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

      1. הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
      2. מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
      3. שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
      4. תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
      מחנה ידידיםמ מחובר
      מחנה ידידיםמ מחובר
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חסידי
      שמירת השבת - הכבישים סגורים

      mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ח חסידי

        על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

        1. הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
        2. מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
        3. שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
        4. תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
        YTechY מחובר
        YTechY מחובר
        YTech
        עסקים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חסידי כתב:

        הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים

        ממש לא!

        וזה לא משנה באיזה אזור.

        לאתר שלי!

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲
        2
        • ח חסידי

          על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

          1. הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
          2. מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
          3. שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
          4. תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
          מרן הרבמ מנותק
          מרן הרבמ מנותק
          מרן הרב
          כתב נערך לאחרונה על ידי מרן הרב
          #4
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • YTechY YTech

            @חסידי כתב:

            הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים

            ממש לא!

            וזה לא משנה באיזה אזור.

            ח מנותק
            ח מנותק
            חסידי
            כתב נערך לאחרונה על ידי חסידי
            #5

            @YTech ביחס לערים חרדיות אחרות המצב בבני ברק הכי טוב

            המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חסידי

              @YTech ביחס לערים חרדיות אחרות המצב בבני ברק הכי טוב

              המלאךה מנותק
              המלאךה מנותק
              המלאך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @חסידי מי אמר לך?
              מאיזה בחינה? ניקיון? בכלל לא.
              צניעות? ק"ס יותר.
              חניות? גם לא…

              גיטהאב : https://github.com/Amlaach

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח חסידי

                על בני ברק יש הרבה מה להתלונן על החום הפקקים וכו’ אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

                1. הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
                2. מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
                3. שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
                4. תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ
                מרן הרבמ מנותק
                מרן הרבמ מנותק
                מרן הרב
                כתב נערך לאחרונה על ידי מרן הרב
                #7

                @חסידי כתב:

                אני רוצה דווקה לכתוב על הדברים הטובים שיש בבני ברק

                הצניעות אפשר ללכת ברחוב בלי להיכשל בשמירת עיניים
                מגוון חניות מכל הסוגים מותאמים לציבור ירא השם
                שפע של בתי כנסת ומנינים לתפילה לאורך כל שעות היום
                תחבורה ציבורית לכל חלקי הארץ

                א. *דווקא
                ב. על הרבה מהדברים שכתבת אפשר להתווכח
                אבל על הדבר הכי חשוב לא כתבת, כח התורה שיש בבני ברק הוא גדול מאוד
                יעויין בהבטחת מרנא החזו"א זצוק"ל ומרן הגרח"ק זצוק"ל

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המלאךה המלאך

                  @חסידי מי אמר לך?
                  מאיזה בחינה? ניקיון? בכלל לא.
                  צניעות? ק"ס יותר.
                  חניות? גם לא…

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חסידי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @המלאך אין מושלם תמיד יש בעיות ותמיד יש מה לשפר אבל תסתכל על מה שקורה בערים אחרות המצב שם הרבה יותר גרוע מבני ברק מכל הבחינות חוץ מהניקיון והפקקים שבזה בני ברק במצב הכי גרוע

                  רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ח חסידי

                    @המלאך אין מושלם תמיד יש בעיות ותמיד יש מה לשפר אבל תסתכל על מה שקורה בערים אחרות המצב שם הרבה יותר גרוע מבני ברק מכל הבחינות חוץ מהניקיון והפקקים שבזה בני ברק במצב הכי גרוע

                    רביב דיגיטלר מנותק
                    רביב דיגיטלר מנותק
                    רביב דיגיטל
                    עסקים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חסידי לא חושב אפשר להגדיר את זה יתרונות…
                    יש הרבה יותר חסרונות מיתרונות.

                    • הליכלוך.
                    • הבלגן.
                    • והיוקר דירות.
                      אגב, את כל מה שכתבת יש גם במקומות אחרים כגון טבריה (פוריה) ב"ש רכסים וכ"ו וכ"ו.

                    לאתר שלי:

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אורן הידען
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה

                      ח אוריהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א אורן הידען

                        את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חסידי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חסידי
                        #11

                        @אורן-הידען אני ממש לא מסכים איתך בבני ברק יש תרבות של שמירה על הצניעות הנשים בבני ברק מכבבדים את עצמם והם דוגמא אישית לכל אישה שרוצה לדעת מהי צניעות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👎
                        0
                        • א אורן הידען

                          את עניין הצניעות הייתי מוריד מהרשימה

                          אוריהא מנותק
                          אוריהא מנותק
                          אוריה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אורן-הידען
                          יש הרבה צניעות
                          החוסר צניעות זה לא בא מהאנשים של בני ברק
                          ויחסית לערים אחרות היא עיר צנועה ממש
                          ועוד משהו-
                          אפשר ללכת שם תמידד
                          בכל שעה כל הזמן ותמיד יהיה אנשים ולא מפחיד ללכת ברחוב
                          ואם אתה נתקע תמיד תסתדר
                          אחלה עיר שבעולם!!

                          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אוריהא אוריה

                            @אורן-הידען
                            יש הרבה צניעות
                            החוסר צניעות זה לא בא מהאנשים של בני ברק
                            ויחסית לערים אחרות היא עיר צנועה ממש
                            ועוד משהו-
                            אפשר ללכת שם תמידד
                            בכל שעה כל הזמן ותמיד יהיה אנשים ולא מפחיד ללכת ברחוב
                            ואם אתה נתקע תמיד תסתדר
                            אחלה עיר שבעולם!!

                            המלאךה מנותק
                            המלאךה מנותק
                            המלאך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @אוריה ייתכן.
                            אבל זה לא ייתרון של העיר מעבר לק"ס.

                            גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                            אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • המלאךה המלאך

                              @אוריה ייתכן.
                              אבל זה לא ייתרון של העיר מעבר לק"ס.

                              אוריהא מנותק
                              אוריהא מנותק
                              אוריה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @המלאך
                              בטח שכן
                              בקס אתה לא רואה בשתיים בלילה אנשים ברחובות

                              המלאךה ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • אוריהא אוריה

                                @המלאך
                                בטח שכן
                                בקס אתה לא רואה בשתיים בלילה אנשים ברחובות

                                המלאךה מנותק
                                המלאךה מנותק
                                המלאך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @אוריה לא מהבחינה של הללכת בלילה.
                                מהבחינה של הצניעות.

                                גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסלה זה אשי מנותק
                                  יוסלה זה אשי מנותק
                                  יוסלה זה אש
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  יש כזה קטע לדבר נגד העיר,
                                  האמת היא שזה אחלה עיר
                                  אין על בני ברק בעולם
                                  מכל הבחינות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • המלאךה המלאך

                                    @אוריה לא מהבחינה של הללכת בלילה.
                                    מהבחינה של הצניעות.

                                    אוריהא מנותק
                                    אוריהא מנותק
                                    אוריה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @המלאך
                                    מבחינת צניעות ברור שקס לוקחת אותה בהרבה
                                    וזה רק בגלל שבני ברק היא עיר פעילה ומרכזית וקס לא

                                    יוסלה זה אשי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אוריהא אוריה

                                      @המלאך
                                      מבחינת צניעות ברור שקס לוקחת אותה בהרבה
                                      וזה רק בגלל שבני ברק היא עיר פעילה ומרכזית וקס לא

                                      יוסלה זה אשי מנותק
                                      יוסלה זה אשי מנותק
                                      יוסלה זה אש
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוסלה זה אש
                                      #18

                                      בני ברק הכי טוב

                                      אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יוסלה זה אשי יוסלה זה אש

                                        בני ברק הכי טוב

                                        אוריהא מנותק
                                        אוריהא מנותק
                                        אוריה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יוסלה-זה-אש
                                        ברור אין חולקק
                                        עיר שהיא עולם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חסידי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי חסידי
                                          #20

                                          למה הבניברקים תמיד אוהבים לקטר ולהתלונן ?
                                          יכול להיות שזה תוצאה מהחום ?

                                          YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😆
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר