דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. מה שטוב בבני ברק

מה שטוב בבני ברק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
36 פוסטים 13 כותבים 449 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חסידי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #22
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אוריהא אוריה

      @המלאך
      בטח שכן
      בקס אתה לא רואה בשתיים בלילה אנשים ברחובות

      ח מנותק
      ח מנותק
      חסידי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @אוריה מה זה בקס בק"ס ?

      אוריהא י. א.י 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ח חסידי

        @אוריה מה זה בקס בק"ס ?

        אוריהא מחובר
        אוריהא מחובר
        אוריה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @חסידי
        אה?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אוריהא אוריה

          @חסידי
          אה?

          א מנותק
          א מנותק
          אורן הידען
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @אוריה
          יכול להיות שאני ואתה לא מדברים על אותם בעיות צניעות, אולי אצלך בעיית צניעות זה רק חילונים.
          אבל כמו שהסבירו לך, שלהגיד שזה מעלה של העיר זה לא נכון
          יש הרבה מעלות אחרים לעיר זה לא נמצא ברשימת המעלות

          אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חסידי

            @אוריה מה זה בקס בק"ס ?

            י. א.י מנותק
            י. א.י מנותק
            י. א.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @חסידי כתב:

            @אוריה מה זה בקס בק"ס ?

            בקרית ספר

            גר פה רק בגלל המשפחה (:

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אורן הידען

              @אוריה
              יכול להיות שאני ואתה לא מדברים על אותם בעיות צניעות, אולי אצלך בעיית צניעות זה רק חילונים.
              אבל כמו שהסבירו לך, שלהגיד שזה מעלה של העיר זה לא נכון
              יש הרבה מעלות אחרים לעיר זה לא נמצא ברשימת המעלות

              אוריהא מחובר
              אוריהא מחובר
              אוריה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @אורן-הידען
              ממש ממש לא
              הלוואי שבעיות צניעות היו רק אצל החילונים
              במחשבה שניה אתה צודק
              כל החנויות עם החלונות ראווה
              כל הבובות וזה
              צודק.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בני ברקי בנשמה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                קו 402
                וזה שהמנהל נכנס לעשות סדר בשחיתות שפגע ברוב הציבור.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  השטייגעניסט
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

                  YTechY י. א.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • ה השטייגעניסט

                    הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

                    YTechY מנותק
                    YTechY מנותק
                    YTech
                    עסקים מייסדים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @השטייגעניסט כתב:

                    הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

                    ומנגד לזה
                    בקניון אתה משלם 100 על בגד לדוג’
                    וברבי עקיבא אתה משלם 300

                    לאתר שלי!

                    י. א.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה השטייגעניסט

                      הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

                      י. א.י מנותק
                      י. א.י מנותק
                      י. א.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @השטייגעניסט מדויק לגמרי!!
                      אחד הדברים שהכי יחסר לי כשאגשים את חלומי ואסע לעיר נטולת פקקים (וחנויות)

                      גר פה רק בגלל המשפחה (:

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • YTechY YTech

                        @השטייגעניסט כתב:

                        הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

                        ומנגד לזה
                        בקניון אתה משלם 100 על בגד לדוג’
                        וברבי עקיבא אתה משלם 300

                        י. א.י מנותק
                        י. א.י מנותק
                        י. א.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @YTech מה??
                        בקניון הרבה יותר יקר למיטב ידיעתי (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

                        גר פה רק בגלל המשפחה (:

                        YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י. א.י מנותק
                          י. א.י מנותק
                          י. א.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          ואם כבר ר’ עקיבא וחנויות - באמת הדבר הכי טוב פה - זה ההכשרים.
                          בתור בחור היה קורה לי הרבה פעמים שהייתי קונה ורק אז נזכר לבדוק את ההכשר, מההרגל שתמיד מוכרים רק כשר גלאט…

                          גר פה רק בגלל המשפחה (:

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י. א.י י. א.

                            @YTech מה??
                            בקניון הרבה יותר יקר למיטב ידיעתי (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

                            YTechY מנותק
                            YTechY מנותק
                            YTech
                            עסקים מייסדים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @י.-א. כתב:

                            (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

                            ומה כתבתי? בגד.

                            לאתר שלי!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א.חא מנותק
                              א.חא מנותק
                              א.ח
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              אין על בני ברק
                              ושלא יבלבלו את השכל
                              כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                              כסף לא מביא אושר
                              אבל אני מעדיף להיות עצוב בפנטהוז

                              רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😂
                              0
                              • א.חא א.ח

                                אין על בני ברק
                                ושלא יבלבלו את השכל
                                כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                                רביב דיגיטלר מנותק
                                רביב דיגיטלר מנותק
                                רביב דיגיטל
                                עסקים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                > @א.ח כתב:

                                כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                                😊
                                אם בב"ב האוויר טוב אז מה זה אוויר גרוע?..

                                לאתר שלי:

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • לא נקרא 0
                                • חוקי הפורום
                                • פוסטים אחרונים
                                • פופולרי
                                • משתמשים
                                • קבוצות
                                • צור קשר