מה שטוב בבני ברק
-
הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)
-
הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)
@השטייגעניסט מדויק לגמרי!!
אחד הדברים שהכי יחסר לי כשאגשים את חלומי ואסע לעיר נטולת פקקים (וחנויות) -
הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)
ומנגד לזה
בקניון אתה משלם 100 על בגד לדוג’
וברבי עקיבא אתה משלם 300 -
-
ואם כבר ר’ עקיבא וחנויות - באמת הדבר הכי טוב פה - זה ההכשרים.
בתור בחור היה קורה לי הרבה פעמים שהייתי קונה ורק אז נזכר לבדוק את ההכשר, מההרגל שתמיד מוכרים רק כשר גלאט…
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

