דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. מה שטוב בבני ברק

מה שטוב בבני ברק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
40 פוסטים 15 כותבים 523 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה השטייגעניסט

    הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

    YTechY מחובר
    YTechY מחובר
    YTech
    עסקים מייסדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @השטייגעניסט כתב:

    הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

    ומנגד לזה
    בקניון אתה משלם 100 על בגד לדוג’
    וברבי עקיבא אתה משלם 300

    לאתר שלי!

    י. א.י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה השטייגעניסט

      הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

      י. א.י מנותק
      י. א.י מנותק
      י. א.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @השטייגעניסט מדויק לגמרי!!
      אחד הדברים שהכי יחסר לי כשאגשים את חלומי ואסע לעיר נטולת פקקים (וחנויות)

      גר פה רק בגלל המשפחה (:

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • YTechY YTech

        @השטייגעניסט כתב:

        הדברים הכי טובים בבני ברק, זה רחוב רבי עקיבא על שלל חנויותיו, אפשר בשעתיים לקנות במלא חנויות מהרבה סוגים (‘קניון’ להבדיל)

        ומנגד לזה
        בקניון אתה משלם 100 על בגד לדוג’
        וברבי עקיבא אתה משלם 300

        י. א.י מנותק
        י. א.י מנותק
        י. א.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @YTech מה??
        בקניון הרבה יותר יקר למיטב ידיעתי (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

        גר פה רק בגלל המשפחה (:

        YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י. א.י מנותק
          י. א.י מנותק
          י. א.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          ואם כבר ר’ עקיבא וחנויות - באמת הדבר הכי טוב פה - זה ההכשרים.
          בתור בחור היה קורה לי הרבה פעמים שהייתי קונה ורק אז נזכר לבדוק את ההכשר, מההרגל שתמיד מוכרים רק כשר גלאט…

          גר פה רק בגלל המשפחה (:

          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י. א.י י. א.

            @YTech מה??
            בקניון הרבה יותר יקר למיטב ידיעתי (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

            YTechY מחובר
            YTechY מחובר
            YTech
            עסקים מייסדים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @י.-א. כתב:

            (מלבד הבגדי בנות שבאמת עוקצים אותנו בבני ברק)

            ומה כתבתי? בגד.

            לאתר שלי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א.חא מנותק
              א.חא מנותק
              א.ח
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              אין על בני ברק
              ושלא יבלבלו את השכל
              כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

              כסף לא מביא אושר
              אבל אני מעדיף להיות עצוב בפנטהוז

              רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
              😂 🤡
              0
              • א.חא א.ח

                אין על בני ברק
                ושלא יבלבלו את השכל
                כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטל
                עסקים מייסדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                > @א.ח כתב:

                כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                😊
                אם בב"ב האוויר טוב אז מה זה אוויר גרוע?..

                לאתר שלי:

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😹
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מושי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר
                  #37

                  @א.ח כתב:

                  אין על בני ברק זה
                  ושלא יבלבלו את השכל
                  כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                  זה נכון אין על בני ברק בעיקר לפני החגים אם כול האוירה שהולך ברחוב
                  ואוויר בבני ברק ממש לא טוב הכול פה מזועם ומסריח מהאטובוסים

                  א.חא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מושי

                    @א.ח כתב:

                    אין על בני ברק זה
                    ושלא יבלבלו את השכל
                    כן גם האוויר הכי טוב בבני ברק

                    זה נכון אין על בני ברק בעיקר לפני החגים אם כול האוירה שהולך ברחוב
                    ואוויר בבני ברק ממש לא טוב הכול פה מזועם ומסריח מהאטובוסים

                    א.חא מנותק
                    א.חא מנותק
                    א.ח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @מושי
                    חבל לראות כל הזמן רע רע רע
                    אפשר להחליף משקפיים,

                    כסף לא מביא אושר
                    אבל אני מעדיף להיות עצוב בפנטהוז

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🕶
                    0
                    • י. א.י י. א.

                      ואם כבר ר’ עקיבא וחנויות - באמת הדבר הכי טוב פה - זה ההכשרים.
                      בתור בחור היה קורה לי הרבה פעמים שהייתי קונה ורק אז נזכר לבדוק את ההכשר, מההרגל שתמיד מוכרים רק כשר גלאט…

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @י.-א. כתב:

                      ורק אז נזכר לבדוק את ההכשר, מההרגל שתמיד מוכרים רק כשר גלאט…

                      אז זה חיסרון לא?
                      😉

                      המספר שלי- 0779219097

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מושי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        את האמת אני יגיד לא בא לי לעזוב את בני ברק יש פה הרבה מעלות מאשר כול עיר אולי יש פה גם חסרונות אבל לא בשביל זה צריך להתלונן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • לא נקרא 0
                        • חוקי הפורום
                        • פוסטים אחרונים
                        • פופולרי
                        • משתמשים
                        • קבוצות
                        • צור קשר