דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. איש את רעהו יעזורו
  2. בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
  3. צאט

צאט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
9 פוסטים 6 כותבים 104 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נתינ מנותק
    נתינ מנותק
    נתי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    היי משהו יודע למה זה רושם שצריך 28 מוניטין בשביל לרשום בצאט?

    טופ שבמתמחיםט מוקד המערכותמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • נתינ נתי

      היי משהו יודע למה זה רושם שצריך 28 מוניטין בשביל לרשום בצאט?

      טופ שבמתמחיםט מחובר
      טופ שבמתמחיםט מחובר
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @נתי כנראה המנהלים הגבילו את זה

      https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
      האתר שלי:
      https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מושי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        אם צריך 28 מוניטין אז איך כתבת

        רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מושי

          אם צריך 28 מוניטין אז איך כתבת

          רביב דיגיטלר מחובר
          רביב דיגיטלר מחובר
          רביב דיגיטל
          עסקים מייסדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מושי בגלל שרק לצ’אט הם הגבילו, לפוסטים רגילים לא.

          תכתבו פוסטים מוצלחים ותתקדמו במוניטין😉

          לאתר שלי:

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נתינ נתי

            היי משהו יודע למה זה רושם שצריך 28 מוניטין בשביל לרשום בצאט?

            מוקד המערכותמ מחובר
            מוקד המערכותמ מחובר
            מוקד המערכות
            עסקים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @נתי בתכלס’ אני ממש מבין אותם, כל אחד שמצטרף יוכל לפתוח צ’אט וזה יעשה הרבה ספאם.

            לפרסום בקו: 📧 [email protected]

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

              @נתי בתכלס’ אני ממש מבין אותם, כל אחד שמצטרף יוכל לפתוח צ’אט וזה יעשה הרבה ספאם.

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מוקד-המערכות אני מבין אותם מסיבות אחרות אבל כמה ספאם עושה צ’אטים אישיים?

              המספר שלי- 0779219097

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רביב דיגיטלר מחובר
                רביב דיגיטלר מחובר
                רביב דיגיטל
                עסקים מייסדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
                אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.

                לאתר שלי:

                מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                  אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
                  אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.

                  מוקד המערכותמ מחובר
                  מוקד המערכותמ מחובר
                  מוקד המערכות
                  עסקים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @רביב-דיגיטל כתב:

                  ושיהיה פוסטים ברמה.

                  איך זה קשור לפוסטים?

                  גם את הפוסטים הגבילו?

                  לפרסום בקו: 📧 [email protected]

                  טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

                    @רביב-דיגיטל כתב:

                    ושיהיה פוסטים ברמה.

                    איך זה קשור לפוסטים?

                    גם את הפוסטים הגבילו?

                    טופ שבמתמחיםט מחובר
                    טופ שבמתמחיםט מחובר
                    טופ שבמתמחים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מוקד-המערכות כי אם תכתוב פוסטים ברמה ייתנו לך לייקים ותוכל להגיע ל-28 מוניטין

                    https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                    האתר שלי:
                    https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • לא נקרא 0
                    • חוקי הפורום
                    • פוסטים אחרונים
                    • פופולרי
                    • משתמשים
                    • קבוצות
                    • צור קשר