דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. אזור המערכת
  2. הודעות מערכת
  3. עיצוב מודעת פרסום לפורום

עיצוב מודעת פרסום לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות מערכת
36 פוסטים 13 כותבים 75 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

    הנה עוד כמה:

    3.png 6.png 5.png 4.png

    אפי’ שאתם @הבני-ברקי-האחרון @א-בני-ברקער-צול לא ממש מעוניינים בתמונות מבינה, אולי זה ימצא חן בעיני המנהלים [או בעינכם גם בעינכם 😜😉]

    א בני ברקער צולא מנותק
    א בני ברקער צולא מנותק
    א בני ברקער צול
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @מוקד-המערכות d551dea9-d5a4-4f90-af51-305aa1476fcb-image.png מה אומרים??

    adminA מוקד המערכותמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

      @מוקד-המערכות d551dea9-d5a4-4f90-af51-305aa1476fcb-image.png מה אומרים??

      adminA מנותק
      adminA מנותק
      admin
      מנהל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      רק נקודה אחת לכולם
      שלא יופיע בתמונה סמארטפון אלא מסך מחשב
      זה ממתג את האתר כמשהו מסויים מאוד - ואינו כן…
      תותחים כולכם!
      בהצלחה

      מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

        @מוקד-המערכות d551dea9-d5a4-4f90-af51-305aa1476fcb-image.png מה אומרים??

        מוקד המערכותמ מנותק
        מוקד המערכותמ מנותק
        מוקד המערכות
        עסקים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @א-בני-ברקער-צול אהבתי את הרעיון.

        @admin @יאיר אתם בעניין לשנות את הלוגו???

        לפרסום בקו: 📧 [email protected]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • adminA admin

          רק נקודה אחת לכולם
          שלא יופיע בתמונה סמארטפון אלא מסך מחשב
          זה ממתג את האתר כמשהו מסויים מאוד - ואינו כן…
          תותחים כולכם!
          בהצלחה

          מוקד המערכותמ מנותק
          מוקד המערכותמ מנותק
          מוקד המערכות
          עסקים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @admin מצטער.
          156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

          לפרסום בקו: 📧 [email protected]

          הבני ברקי האחרוןה ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

            @admin מצטער.
            156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

            הבני ברקי האחרוןה מנותק
            הבני ברקי האחרוןה מנותק
            הבני ברקי האחרון
            כתב נערך לאחרונה על ידי הבני ברקי האחרון
            #19

            לא מופיע בתור תמונה,
            cc858238-8f50-4fec-935b-9860698ac0c8-image.png

            א בני ברקער צולא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הבני ברקי האחרוןה הבני ברקי האחרון

              לא מופיע בתור תמונה,
              cc858238-8f50-4fec-935b-9860698ac0c8-image.png

              א בני ברקער צולא מנותק
              א בני ברקער צולא מנותק
              א בני ברקער צול
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @הבני-ברקי-האחרון c6886ba9-89f5-4e34-8a90-36637a00035e-image.png
              מה אומרים אפשר לשנות הכל הארות והערות השמחה

              YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

                @הבני-ברקי-האחרון c6886ba9-89f5-4e34-8a90-36637a00035e-image.png
                מה אומרים אפשר לשנות הכל הארות והערות השמחה

                YTechY מנותק
                YTechY מנותק
                YTech
                עסקים מייסדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @א-בני-ברקער-צול מרגיש לי מאוד פשוט

                לאתר שלי!

                א בני ברקער צולא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נתינ מנותק
                  נתינ מנותק
                  נתי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  קיצר מה לפרסם?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • YTechY YTech

                    @א-בני-ברקער-צול מרגיש לי מאוד פשוט

                    א בני ברקער צולא מנותק
                    א בני ברקער צולא מנותק
                    א בני ברקער צול
                    כתב נערך לאחרונה על ידי א בני ברקער צול
                    #23

                    @YTech
                    עדין,
                    לא פשוט

                    אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

                      @YTech
                      עדין,
                      לא פשוט

                      אוריהא מנותק
                      אוריהא מנותק
                      אוריה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @א-בני-ברקער-צול
                      בני ברקים
                      תעשו לנו מודעות עם טלפון כשר צדיקים שלי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נתינ מנותק
                        נתינ מנותק
                        נתי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
                        #25
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נתינ מנותק
                          נתינ מנותק
                          נתי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
                          #26
                          פוסט זה נמחק!
                          אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נתינ נתי

                            פוסט זה נמחק!

                            אוריהא מנותק
                            אוריהא מנותק
                            אוריה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #27
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נתינ מנותק
                              נתינ מנותק
                              נתי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
                              #28
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

                                @admin מצטער.
                                156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

                                ע"ה דכו"עע מנותק
                                ע"ה דכו"עע מנותק
                                ע"ה דכו"ע
                                עסקים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @מוקד-המערכות כתב:

                                @admin מצטער.
                                156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

                                אתה צריך סקריפט להפעלת ווינדוס??
                                למה זה כל כך מצער?
                                🙂 🙂

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • סוף לשחיתותס מנותק
                                  סוף לשחיתותס מנותק
                                  סוף לשחיתות
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  אפשר לעשות שתי סגנונות.
                                  סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
                                  וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

                                  בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
                                  1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
                                  בשאר המחלקות יש רק משכורות.

                                  יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

                                    אפשר לעשות שתי סגנונות.
                                    סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
                                    וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

                                    יאירי מנותק
                                    יאירי מנותק
                                    יאיר
                                    מנהל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @סוף-לשחיתות לאיזה אנשי מקצוע אנחנו מפרסמים?
                                    הבאנר אמור להיות איכותי, (גם אם הוא נראה קצת AI, אני לדוג’ התחברתי למה ש @הבני-ברקי-האחרון עיצב)
                                    ובעיקר מושך, הוא אמור להיות בולט בפרסום.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רביב דיגיטלר מנותק
                                      רביב דיגיטלר מנותק
                                      רביב דיגיטל
                                      עסקים מייסדים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      מה אתם אומרים על זה?
                                      0663972b-6f80-4cd2-a9ca-af1d8db1041e-image.png

                                      לאתר שלי:

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • רחפנוניר מנותק
                                        רחפנוניר מנותק
                                        רחפנוני
                                        עסקים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                                        אשמח לשמוע חוו"ד!

                                        aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                                        צלם רחפן בבני ברק לאירועים מקצועי,
                                        הכנסת ס"ת, חתונה/בר מצווה ועוד!

                                        צרו קשר!
                                        טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • רחפנוניר רחפנוני

                                          @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                                          אשמח לשמוע חוו"ד!

                                          aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                                          טופ שבמתמחים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @רחפנוני די, נו למה זה נראה לך הגיוני שהמנהלים יפרסמו את הפורום שלהם באמצעות מודעת AI?

                                          https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                                          האתר שלי:
                                          https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר