פורום רכוסניק לתושבי רכסים!
-
@צוות-פיקוח מקווה שזה בסדר, זה לא לוקח משתמשים… אם לא תמחקו…
זה פורום שבאמת מביא תועלת. (בדיוק כמו כאן למען האמת)
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
פורום רכוסניק
https://rchsnik.com/קל ופשוט, שלחו לתושבי רכסים:
בס"ד נפתח פורום לתושבי רכסים, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב
https://rchsnik.com/ אתה מוזמן להירשם, אני כבר שם!תודה.
-
@צוות-פיקוח מקווה שזה בסדר, זה לא לוקח משתמשים… אם לא תמחקו…
זה פורום שבאמת מביא תועלת. (בדיוק כמו כאן למען האמת)
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
פורום רכוסניק
https://rchsnik.com/קל ופשוט, שלחו לתושבי רכסים:
בס"ד נפתח פורום לתושבי רכסים, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב
https://rchsnik.com/ אתה מוזמן להירשם, אני כבר שם!תודה.
-
@צוות-פיקוח מקווה שזה בסדר, זה לא לוקח משתמשים… אם לא תמחקו…
זה פורום שבאמת מביא תועלת. (בדיוק כמו כאן למען האמת)
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
פורום רכוסניק
https://rchsnik.com/קל ופשוט, שלחו לתושבי רכסים:
בס"ד נפתח פורום לתושבי רכסים, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב
https://rchsnik.com/ אתה מוזמן להירשם, אני כבר שם!תודה.
@מים-אחרונים-0 כתב:
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
הדגשתי!
-
@מים-אחרונים-0 כתב:
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
הדגשתי!
-
@צוות-פיקוח מקווה שזה בסדר, זה לא לוקח משתמשים… אם לא תמחקו…
זה פורום שבאמת מביא תועלת. (בדיוק כמו כאן למען האמת)
אם יש לכם קרובי משפחה ברכסים, זה יהיה מעולה אם תפרסמו להם!
פורום רכוסניק
https://rchsnik.com/קל ופשוט, שלחו לתושבי רכסים:
בס"ד נפתח פורום לתושבי רכסים, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב
https://rchsnik.com/ אתה מוזמן להירשם, אני כבר שם!תודה.
@מים-אמצעיים אולי מין הראוי כדאי לפרסם את הפורום גם שם…
-
@מים-אמצעיים אולי מין הראוי כדאי לפרסם את הפורום גם שם…
@רביב-דיגיטל
בכבוד, לא מאמין שיעשו לך בעיות.
אחרי שנחשפתי כאן, אני לא יכול להחשף שם בשמי המלא

-
@רביב-דיגיטל
בכבוד, לא מאמין שיעשו לך בעיות.
אחרי שנחשפתי כאן, אני לא יכול להחשף שם בשמי המלא

@מים-אמצעיים איפה בכלל אפשר לפרסם שם?
אין שם קטגוריה מתאימה. -
@מים-אמצעיים אולי מין הראוי כדאי לפרסם את הפורום גם שם…
@רביב-דיגיטל בוא נעשה דיל.
אם הם מוחקים שם אנחנו מוחקים פה. ייאללה?
-
@מים-אמצעיים איפה בכלל אפשר לפרסם שם?
אין שם קטגוריה מתאימה.@רביב-דיגיטל למה לא באיש את רעהו?
https://rchsnik.com/category/13/איש-את-רעהו-יעזורו -
@רביב-דיגיטל @מים-אמצעיים בס"ד פורסם בפורום רכוסניק.
-
חשוב מאוד:
תושבי בני ברק, שחושבים על לעבור לצפון (עיר חרדית
)
וכן תושבי רכסים שמחפשים דירות במרכז (למי יש כסף לזה
)
זה המקום בב"ב לשת"פ מוצלח של דירות למכירה/השכרה.
https://bnebrak.com/category/12/נדל-ן
וזה המקום רכוסניק לשת"פ מוצלח של דירות למכירה/השכרה.
https://rchsnik.com/category/20/פינת-הנדלןיישוב טוב.

-
חשוב מאוד:
תושבי בני ברק, שחושבים על לעבור לצפון (עיר חרדית
)
וכן תושבי רכסים שמחפשים דירות במרכז (למי יש כסף לזה
)
זה המקום בב"ב לשת"פ מוצלח של דירות למכירה/השכרה.
https://bnebrak.com/category/12/נדל-ן
וזה המקום רכוסניק לשת"פ מוצלח של דירות למכירה/השכרה.
https://rchsnik.com/category/20/פינת-הנדלןיישוב טוב.

> @מים-אמצעיים כתב:
תושבי בני ברק, שחושבים על לעבור לצפון (עיר חרדית )
חור תקוע ללא תושבים…
וכן תושבי רכסים שמחפשים דירות במרכז (למי יש כסף לזה)
האא, מרכז הארץ ומרכז החרדיות!
אני צוחק כמובן.
זה היה ניראה שהצגת את בני ברק באור שלילי וקצת לא נעים לכן כתבתי את זה, אבל כמובן - הכל בגישה טובה. -
> @מים-אמצעיים כתב:
תושבי בני ברק, שחושבים על לעבור לצפון (עיר חרדית )
חור תקוע ללא תושבים…
וכן תושבי רכסים שמחפשים דירות במרכז (למי יש כסף לזה)
האא, מרכז הארץ ומרכז החרדיות!
אני צוחק כמובן.
זה היה ניראה שהצגת את בני ברק באור שלילי וקצת לא נעים לכן כתבתי את זה, אבל כמובן - הכל בגישה טובה.@רחפנוני לא, לזאת הייתה כוונתי

-
@רחפנוני לא, לזאת הייתה כוונתי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות