פורום ארבע אמות, למטיילים
-
מתלבט על @פרסום או כאן, פשוט אני לא מרוויח מזה כלום.
@צוות-פיקוח להחלטתכם
לתועלת הציבור בלבד.
(גילוי נאות, אני עוזר בחלק הטכני)
פורום חדש שנפתח ממש בבין הזמנים ניסן…
להכרת מקומות לינה, מסלולים, רכישת ציוד…וכו’
פורום 4 אמות!
https://arba-amot.ovh/ -
מתלבט על @פרסום או כאן, פשוט אני לא מרוויח מזה כלום.
@צוות-פיקוח להחלטתכם
לתועלת הציבור בלבד.
(גילוי נאות, אני עוזר בחלק הטכני)
פורום חדש שנפתח ממש בבין הזמנים ניסן…
להכרת מקומות לינה, מסלולים, רכישת ציוד…וכו’
פורום 4 אמות!
https://arba-amot.ovh/ -
@מים-אמצעיים הוא נראה לא פעיל
@YTech הפעילות הרצינית הייתה בבין הזמנים, ומאז הוא נשכח.
לא טרחו לפרסם.
אני זורק פה ושם במקומות שונים לעדכן עליו.
כי הוא באמת יכול להביא תועלת. -
מתלבט על @פרסום או כאן, פשוט אני לא מרוויח מזה כלום.
@צוות-פיקוח להחלטתכם
לתועלת הציבור בלבד.
(גילוי נאות, אני עוזר בחלק הטכני)
פורום חדש שנפתח ממש בבין הזמנים ניסן…
להכרת מקומות לינה, מסלולים, רכישת ציוד…וכו’
פורום 4 אמות!
https://arba-amot.ovh/ -
מתלבט על @פרסום או כאן, פשוט אני לא מרוויח מזה כלום.
@צוות-פיקוח להחלטתכם
לתועלת הציבור בלבד.
(גילוי נאות, אני עוזר בחלק הטכני)
פורום חדש שנפתח ממש בבין הזמנים ניסן…
להכרת מקומות לינה, מסלולים, רכישת ציוד…וכו’
פורום 4 אמות!
https://arba-amot.ovh/מתלבט על @פרסום או כאן, פשוט אני לא מרוויח מזה כלום.
@צוות-פיקוח להחלטתכם
לתועלת הציבור בלבד.
(גילוי נאות, אני עוזר בחלק הטכני)
פורום חדש שנפתח ממש בבין הזמנים ניסן…
להכרת מקומות לינה, מסלולים, רכישת ציוד…וכו’
פורום 4 אמות!
https://arba-amot.ovh/לענ"ד כדאי לעלות נושא ע"ז בבין הזמנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות