מעצבי אתרים, ביקורת בונה לאתר תדמית
-
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
כל זה בגדול.
אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה… -
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
כל זה בגדול.
אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…@המלאך כתב:
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
כל זה בגדול.
אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…אתה יכול להוציא ספר!
ואגב @רביב-דיגיטל אתר יפה ומושקע!!! -
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
כל זה בגדול.
אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…@המלאך כתב:
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד מידע, לכן עשיתי את זה ככה.
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.בע"ה יטופל.
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
בע"ה יטופל.
תודה רבה על ההארות!
-
עוד נקודה,
כרגע בכפתור צור קשר זה מפנה למייל שלי, חשבתי אולי לעשות דף צור קשר, אבל אז המשתמש יצטרך לכתוב את המייל של עצמו כדי שנדע לחזור אליו, מש"כ בצור קשר העכשווי,
מה אתם אומרים? -
עוד נקודה,
כרגע בכפתור צור קשר זה מפנה למייל שלי, חשבתי אולי לעשות דף צור קשר, אבל אז המשתמש יצטרך לכתוב את המייל של עצמו כדי שנדע לחזור אליו, מש"כ בצור קשר העכשווי,
מה אתם אומרים?@רביב-דיגיטל סתם שתדע.
דף צור קשר פותח פתח לxss…
זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר. -
@רביב-דיגיטל סתם שתדע.
דף צור קשר פותח פתח לxss…
זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר. -
@המלאך נכון,
אבל בכללי זה בכלל יותר נוח?
אומנם זה ניראה יותר מקצועי אבל מאמין שהרבה פחות נוח למשתמש.@רביב-דיגיטל אם זה לדעתך פחות נח - תוכל להוסיף דף קשר.
[תוכל בפרטי לתת לי את הקוד ואנסה לעבור עליו אם תרצה] -
ה המלאך נעל נושא זה ב-
-
ה המלאך ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
@רביב-דיגיטל סתם שתדע.
דף צור קשר פותח פתח לxss…
זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר. -
@המלאך כתב:
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד מידע, לכן עשיתי את זה ככה.
3 - ממעבר על הדום של האתר.
1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.בע"ה יטופל.
4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
בע"ה יטופל.
תודה רבה על ההארות!
@רביב-דיגיטל כתב:
@המלאך כתב:
@רביב-דיגיטל
1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.
2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד >מידע, לכן עשיתי את זה ככה.
לא מדוייק
לדוג’ באיחסון החינמי של גוגל וכה"ג (לא זוכר שמות…) זה דף ארוך
יש נוחות מסויימת אבל כמה דפים זה משדר יותר מקצועיות ופחות נראה שזה יושב על משהו חינמי -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות