דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. מעצבי אתרים, ביקורת בונה לאתר תדמית

מעצבי אתרים, ביקורת בונה לאתר תדמית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
52 פוסטים 8 כותבים 610 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רביב דיגיטלר מנותק
    רביב דיגיטלר מנותק
    רביב דיגיטל
    עסקים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    עשיתי שינוי עיצובי גדול באתר שלי, אני רוצה לשמוע מה אפשר לשפר מבחינה עיצובית,
    זה האתר מרגיש לי שהחלק האחרון באתר לא מספיק מחודד מבחינה עיצובית,
    בכללי מה כדאי לשפר בעיצוב?

    @המלאך

    לאתר שלי:

    המלאךה הבני ברקי האחרוןה 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

      עשיתי שינוי עיצובי גדול באתר שלי, אני רוצה לשמוע מה אפשר לשפר מבחינה עיצובית,
      זה האתר מרגיש לי שהחלק האחרון באתר לא מספיק מחודד מבחינה עיצובית,
      בכללי מה כדאי לשפר בעיצוב?

      @המלאך

      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @רביב-דיגיטל
      1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
      אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
      2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
      לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
      3 - ממעבר על הדום של האתר.
      1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
      2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
      3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
      4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
      כל זה בגדול.
      אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…

      מטען ניידמ רביב דיגיטלר 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • המלאךה המלאך

        @רביב-דיגיטל
        1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
        אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
        2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
        לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
        3 - ממעבר על הדום של האתר.
        1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
        2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
        3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
        4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
        כל זה בגדול.
        אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…

        מטען ניידמ מחובר
        מטען ניידמ מחובר
        מטען נייד
        עסקים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @המלאך כתב:

        @רביב-דיגיטל
        1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
        אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
        2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
        לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
        3 - ממעבר על הדום של האתר.
        1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
        2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
        3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
        4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
        כל זה בגדול.
        אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…

        אתה יכול להוציא ספר!
        ואגב @רביב-דיגיטל אתר יפה ומושקע!!!

        אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
        ואוהב לעזור!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😊
        4
        • המלאךה המלאך

          @רביב-דיגיטל
          1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.
          אם מישהו יפעיל אותו במקום שהוא לא משפיע - הוא יחשוב שיש בעיה בכפתור.
          2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?
          לפעמים זה יכול להראות טוב יותר בעין (לדעתי).
          3 - ממעבר על הדום של האתר.
          1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.
          2 - כדי לעשות כיווץ לCSS רק למחלקות שאתה משתמש בהם (לא יודע אם זה מכוון אות טעות, אבל ככה עושים בפרודקשן),
          3 - הJS מפעיל סתם את הפנקציה setInterval?!
          4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),
          כל זה בגדול.
          אבל לא עברתי על הכל באופן מלא אלא מלמעלה…

          רביב דיגיטלר מנותק
          רביב דיגיטלר מנותק
          רביב דיגיטל
          עסקים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @המלאך כתב:

          @רביב-דיגיטל
          1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.

          קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.

          2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?

          הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד מידע, לכן עשיתי את זה ככה.

          3 - ממעבר על הדום של האתר.
          1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.

          בע"ה יטופל.

          4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),

          בע"ה יטופל.

          תודה רבה על ההארות!

          לאתר שלי:

          adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטל
            עסקים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            עוד נקודה,
            כרגע בכפתור צור קשר זה מפנה למייל שלי, חשבתי אולי לעשות דף צור קשר, אבל אז המשתמש יצטרך לכתוב את המייל של עצמו כדי שנדע לחזור אליו, מש"כ בצור קשר העכשווי,
            מה אתם אומרים?

            לאתר שלי:

            המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

              עוד נקודה,
              כרגע בכפתור צור קשר זה מפנה למייל שלי, חשבתי אולי לעשות דף צור קשר, אבל אז המשתמש יצטרך לכתוב את המייל של עצמו כדי שנדע לחזור אליו, מש"כ בצור קשר העכשווי,
              מה אתם אומרים?

              המלאךה מנותק
              המלאךה מנותק
              המלאך
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @רביב-דיגיטל סתם שתדע.
              דף צור קשר פותח פתח לxss…
              זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר.

              רביב דיגיטלר YTechY 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • המלאךה המלאך

                @רביב-דיגיטל סתם שתדע.
                דף צור קשר פותח פתח לxss…
                זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר.

                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטל
                עסקים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @המלאך נכון,
                אבל בכללי זה בכלל יותר נוח?
                אומנם זה ניראה יותר מקצועי אבל מאמין שהרבה פחות נוח למשתמש.

                לאתר שלי:

                המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                  @המלאך נכון,
                  אבל בכללי זה בכלל יותר נוח?
                  אומנם זה ניראה יותר מקצועי אבל מאמין שהרבה פחות נוח למשתמש.

                  המלאךה מנותק
                  המלאךה מנותק
                  המלאך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @רביב-דיגיטל אם זה לדעתך פחות נח - תוכל להוסיף דף קשר.
                  [תוכל בפרטי לתת לי את הקוד ואנסה לעבור עליו אם תרצה]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • המלאךה המלאך נעל נושא זה ב-
                  • המלאךה המלאך ביטל את נעילת נושא זה ב-
                  • המלאךה המלאך

                    @רביב-דיגיטל סתם שתדע.
                    דף צור קשר פותח פתח לxss…
                    זה ידרוש תוספת אבטחה לאתר.

                    YTechY מחובר
                    YTechY מחובר
                    YTech
                    עסקים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @המלאך כתב:

                    דף צור קשר פותח פתח לxss…

                    נשמח להסבר.

                    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • YTechY YTech

                      @המלאך כתב:

                      דף צור קשר פותח פתח לxss…

                      נשמח להסבר.

                      המלאךה מנותק
                      המלאךה מנותק
                      המלאך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @YTech פשוט מאוד.
                      יש שם קלט מהמשתמש, זה פותח פתח למשתמש לכתוב שם סקריפט של פירצת הxss.

                      adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                        @המלאך כתב:

                        @רביב-דיגיטל
                        1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.

                        קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.

                        2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?

                        הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד מידע, לכן עשיתי את זה ככה.

                        3 - ממעבר על הדום של האתר.
                        1 - אם אתה ממשיך בגלילה כדאי לשלב את התכונה loading=“lazy”, כדי שהאתר יטען בתמונות שלא מופיעות ישר על ההתחלה רק כשהמשתמש יגלול אליהם.

                        בע"ה יטופל.

                        4 - אולי תעטוף את הגלילה בrequestAnimationFrame לטעינה מהירה יותר ( בעיקר מכשירים חלשים, מחשב רגיל לא יחוש הבדל),

                        בע"ה יטופל.

                        תודה רבה על ההארות!

                        adminA מנותק
                        adminA מנותק
                        admin
                        מנהל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @רביב-דיגיטל כתב:

                        @המלאך כתב:

                        @רביב-דיגיטל
                        1 - המצב כהה/בהיר, צריך לטפל בו שישפיע על כל הדף. כעת זה משפיע רק על חחלק קטן מהדף.

                        קצת קשה. יש הרבה חלקים באתר שהם בעצם תמונות שאותם אני לא יכול לשנות למצב לילה.

                        2 - אם אתה עושה רשימה עליונה, חשבת לעשות כמה דפים במקום דף נחיתה אחד עם גלילה?

                        הרבה יותר אינטואיטיבי וברור בדף אחד שגוללים בו, אא"כ יש הרבה מאוד >מידע, לכן עשיתי את זה ככה.

                        לא מדוייק
                        לדוג’ באיחסון החינמי של גוגל וכה"ג (לא זוכר שמות…) זה דף ארוך
                        יש נוחות מסויימת אבל כמה דפים זה משדר יותר מקצועיות ופחות נראה שזה יושב על משהו חינמי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המלאךה המלאך

                          @YTech פשוט מאוד.
                          יש שם קלט מהמשתמש, זה פותח פתח למשתמש לכתוב שם סקריפט של פירצת הxss.

                          adminA מנותק
                          adminA מנותק
                          admin
                          מנהל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @המלאך כתב:

                          @YTech פשוט מאוד.
                          יש שם קלט מהמשתמש, זה פותח פתח למשתמש לכתוב שם סקריפט של פירצת הxss.

                          אפשר לעשות כמו הצור קשר הקודם שעשינו כאן באתר…

                          YTechY המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • adminA admin

                            @המלאך כתב:

                            @YTech פשוט מאוד.
                            יש שם קלט מהמשתמש, זה פותח פתח למשתמש לכתוב שם סקריפט של פירצת הxss.

                            אפשר לעשות כמו הצור קשר הקודם שעשינו כאן באתר…

                            YTechY מחובר
                            YTechY מחובר
                            YTech
                            עסקים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @admin למה אתה מתכוון?

                            adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • adminA admin

                              @המלאך כתב:

                              @YTech פשוט מאוד.
                              יש שם קלט מהמשתמש, זה פותח פתח למשתמש לכתוב שם סקריפט של פירצת הxss.

                              אפשר לעשות כמו הצור קשר הקודם שעשינו כאן באתר…

                              המלאךה מנותק
                              המלאךה מנותק
                              המלאך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • YTechY YTech

                                @admin למה אתה מתכוון?

                                adminA מנותק
                                adminA מנותק
                                admin
                                מנהל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @YTech כתב:

                                @admin למה אתה מתכוון?

                                של Formspree

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המלאךה המלאך

                                  פוסט זה נמחק!

                                  adminA מנותק
                                  adminA מנותק
                                  admin
                                  מנהל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @המלאך כתב:

                                  דרך אגב @YTech מה הקטע של הסיסמת ניהול?
                                  שעובדת רק בדפדפן?!?!

                                  ?

                                  המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • adminA admin

                                    @המלאך כתב:

                                    דרך אגב @YTech מה הקטע של הסיסמת ניהול?
                                    שעובדת רק בדפדפן?!?!

                                    ?

                                    המלאךה מנותק
                                    המלאךה מנותק
                                    המלאך
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17
                                    פוסט זה נמחק!
                                    YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המלאךה המלאך

                                      פוסט זה נמחק!

                                      YTechY מחובר
                                      YTechY מחובר
                                      YTech
                                      עסקים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18
                                      פוסט זה נמחק!
                                      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • YTechY YTech

                                        פוסט זה נמחק!

                                        המלאךה מנותק
                                        המלאךה מנותק
                                        המלאך
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @YTech אין בעיה.
                                        כרצונך.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רביב דיגיטלר מנותק
                                          רביב דיגיטלר מנותק
                                          רביב דיגיטל
                                          עסקים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          בפועל מה אתם חושבים שיותר נוח למשתמש, מייל או צור קשר דרך האתר?
                                          @admin עדיין אם אין מספיק מלל זה ממש לא מקצועי לדעתי לעשות את זה בדפים נפרדים.

                                          לאתר שלי:

                                          YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר