גניבות אופניים בבני ברק בקשת מידע ועוד
-
בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.
מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל
יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר
) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"התודה לכולם!
-
בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.
מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל
יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר
) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"התודה לכולם!
-
בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.
מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל
יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר
) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"התודה לכולם!
@בני-הבוט מוזר, אני דווקא לא שמעתי על גל הגנבות,
מה שכן יש איזה כתבה לתפיסה שלו?
נשמע מעניין… -
@בני-הבוט כתב:
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר ) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו)
שמעתי על זה

נשאר ממנו משהו?
שמעתי שהיה עוד פעם “שתפסתם” וזה בסוף היה טעות זיהוי

-
בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.
מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל
יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר
) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"התודה לכולם!
-
נסגר השומרים, ובחורים/אברכים עריקים לא יכולים להתלונן במשטרה (
) ויש עוד סיבותשורה תחתונה זה דבר ש’אפשר לפתור בקהילה’ וזה מה שהייתי רוצה לעשות כאן…
-
בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.
מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל
יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר
) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"התודה לכולם!
-
@מאכער-גוט קו בלי פירסומות + בניית הקו…
-
@מאכער-גוט קו בלי פירסומות + בניית הקו…
-
-
יש ממש הרבה גנבות זה בילתי ניסבל
-
@בני-הבוט כתב:
(באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר ) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו)
שמעתי על זה

נשאר ממנו משהו?
שמעתי שהיה עוד פעם “שתפסתם” וזה בסוף היה טעות זיהוי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
