דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. גניבות אופניים בבני ברק בקשת מידע ועוד

גניבות אופניים בבני ברק בקשת מידע ועוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
50 פוסטים 19 כותבים 855 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בני הבוטב מנותק
    בני הבוטב מנותק
    בני הבוט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בני הבוט
    #1

    בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.

    מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל

    יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל

    (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר 😄) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"ה

    תודה לכולם!

    יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

    YTechY הבני ברקי האחרוןה המלאךה מ 4 תגובות תגובה אחרונה
    7
    • בני הבוטב בני הבוט

      בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.

      מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל

      יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל

      (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר 😄) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"ה

      תודה לכולם!

      YTechY מחובר
      YTechY מחובר
      YTech
      עסקים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי YTech
      #2

      @בני-הבוט כתב:

      (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר ) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו)

      שמעתי על זה 😹 😹 😹

      נשאר ממנו משהו?

      שמעתי שהיה עוד פעם “שתפסתם” וזה בסוף היה טעות זיהוי😋

      לאתר שלי!

      בני הבוטב ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • בני הבוטב בני הבוט

        בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.

        מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל

        יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל

        (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר 😄) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"ה

        תודה לכולם!

        הבני ברקי האחרוןה מנותק
        הבני ברקי האחרוןה מנותק
        הבני ברקי האחרון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @בני-הבוט מוזר, אני דווקא לא שמעתי על גל הגנבות,
        מה שכן יש איזה כתבה לתפיסה שלו?
        נשמע מעניין…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • YTechY YTech

          @בני-הבוט כתב:

          (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר ) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו)

          שמעתי על זה 😹 😹 😹

          נשאר ממנו משהו?

          שמעתי שהיה עוד פעם “שתפסתם” וזה בסוף היה טעות זיהוי😋

          בני הבוטב מנותק
          בני הבוטב מנותק
          בני הבוט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @YTech הפרטים שמורים במערכת… 🤫 באישי

          יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

          רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • בני הבוטב בני הבוט

            @YTech הפרטים שמורים במערכת… 🤫 באישי

            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטל
            עסקים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @בני-הבוט נסגר השומרים, לא?
            מסתמא בגלל זה.

            לאתר שלי:

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • בני הבוטב מנותק
              בני הבוטב מנותק
              בני הבוט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בני הבוט
              #6

              נסגר השומרים, ובחורים/אברכים עריקים לא יכולים להתלונן במשטרה (😠) ויש עוד סיבות

              שורה תחתונה זה דבר ש’אפשר לפתור בקהילה’ וזה מה שהייתי רוצה לעשות כאן…

              יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

              יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • בני הבוטב בני הבוט

                בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.

                מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל

                יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל

                (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר 😄) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"ה

                תודה לכולם!

                המלאךה מנותק
                המלאךה מנותק
                המלאך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @בני-הבוט רעיון אדיר!
                אולי אפילו אם יהיה ממש רצינות המנהלים יוכלו גם לעשות אשכול ייעודי…

                מה אומר @יאיר ?

                גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • בני הבוטב בני הבוט

                  נסגר השומרים, ובחורים/אברכים עריקים לא יכולים להתלונן במשטרה (😠) ויש עוד סיבות

                  שורה תחתונה זה דבר ש’אפשר לפתור בקהילה’ וזה מה שהייתי רוצה לעשות כאן…

                  יאירי מנותק
                  יאירי מנותק
                  יאיר
                  מנהל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @בני-הבוט רעיון מצוין,
                  לא חושב שצריך לעשות אשכול נפרד, אין עד כדי כך הרבה גנבות.

                  YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בני הבוטב בני הבוט

                    בשבועות האחרונים (וביחוד בשבוע האחרון) יש בעיר גל אדיר של גניבות אופניים.

                    מנסיון העבר זה דבר שלא יפתר בעזרת המשטרה וכדו’ אלא אך ורק בקהילה… וד"ל

                    יועיל מאוד אם כל אחד שנתקל/שמע על גניבה יכתוב על זה מיד כאן בשרשור עם כתובת וכמה שיותר פרטים ובעז"ה נתקדם עם זה הלאה ואכמ"ל

                    (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר 😄) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו) וקו עדכונים בזמן אמת שהקימו למטרה זו… אם יהיה צורך אוכל לממן את עלויות קו כזה בעז"ה

                    תודה לכולם!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאכער גוט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @בני-הבוט
                    למה עלויות?

                    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאכער גוט

                      @בני-הבוט
                      למה עלויות?

                      המלאךה מנותק
                      המלאךה מנותק
                      המלאך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מאכער-גוט קו בלי פירסומות + בניית הקו…

                      גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                      בני הבוטב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • המלאךה המלאך

                        @מאכער-גוט קו בלי פירסומות + בניית הקו…

                        בני הבוטב מנותק
                        בני הבוטב מנותק
                        בני הבוט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בני הבוט
                        #11

                        @המלאך אכן. אף אחד לא יענה לצינטוק בזמן אמת שיתחיל להביא לו הרצאה על אמר ר"י אמר רב וגו’… 😀

                        אגב - ממליץ לכולם לפחות לכוון לשם מצוות תלמוד תורה כששומעים את הפרסומת הזו…

                        ו- @יאיר בהחלט יש הרבה מאוד גניבות, אני גם לא חושב שזה שווה קטגוריה נפרדת

                        יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • יאירי יאיר

                          @בני-הבוט רעיון מצוין,
                          לא חושב שצריך לעשות אשכול נפרד, אין עד כדי כך הרבה גנבות.

                          YTechY מחובר
                          YTechY מחובר
                          YTech
                          עסקים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יאיר כתב:

                          @בני-הבוט רעיון מצוין,
                          לא חושב שצריך לעשות אשכול נפרד, אין עד כדי כך הרבה גנבות.

                          מעניין אותי איפה אתה גר שאתה אומר את זה…

                          לאתר שלי!

                          רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • YTechY YTech

                            @יאיר כתב:

                            @בני-הבוט רעיון מצוין,
                            לא חושב שצריך לעשות אשכול נפרד, אין עד כדי כך הרבה גנבות.

                            מעניין אותי איפה אתה גר שאתה אומר את זה…

                            רביב דיגיטלר מנותק
                            רביב דיגיטלר מנותק
                            רביב דיגיטל
                            עסקים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @YTech מסתמא בבני ברק…😉

                            לאתר שלי:

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • משפחת אלמליחמ מנותק
                              משפחת אלמליחמ מנותק
                              משפחת אלמליח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              יש ממש הרבה גנבות זה בילתי ניסבל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • עזריאלע מנותק
                                עזריאלע מנותק
                                עזריאל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                עכשיו שמעתי שבבית מתתיהו יש גל גניבות… (בלי קשר לאופניים)

                                YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • עזריאלע עזריאל

                                  עכשיו שמעתי שבבית מתתיהו יש גל גניבות… (בלי קשר לאופניים)

                                  YTechY מחובר
                                  YTechY מחובר
                                  YTech
                                  עסקים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @עזריאל כתב:

                                  עכשיו שמעתי שבבית מתתיהו יש גל גניבות… (בלי קשר לאופניים)

                                  תמיד יש…

                                  לאתר שלי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • עזריאלע מנותק
                                    עזריאלע מנותק
                                    עזריאל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    מה הפשט תמיד יש, אצליננו בישיבה אין, רק לפעמים…

                                    YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • עזריאלע עזריאל

                                      מה הפשט תמיד יש, אצליננו בישיבה אין, רק לפעמים…

                                      YTechY מחובר
                                      YTechY מחובר
                                      YTech
                                      עסקים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @עזריאל כתב:

                                      מה הפשט תמיד יש, אצליננו בישיבה אין, רק לפעמים…

                                      התכוונתי שבבית מתתיהו יש גניבות

                                      לאתר שלי!

                                      adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😦
                                      1
                                      • YTechY YTech

                                        @בני-הבוט כתב:

                                        (באזורי (גבעת סלבודקה) היה גנב מאוד עקשן ומאוד חכם שסוכל בסופו של דבר על ידי שיתוף פעולה (נדירררר ) של בחורים מסלבודקה ובית מתתיהו)

                                        שמעתי על זה 😹 😹 😹

                                        נשאר ממנו משהו?

                                        שמעתי שהיה עוד פעם “שתפסתם” וזה בסוף היה טעות זיהוי😋

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חסידי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @YTech מה היה שם ? אני לא שמעתי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המלאךה מנותק
                                          המלאךה מנותק
                                          המלאך
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          חברים אל תספימו את האשכול.
                                          חבל שהוא ינעל סתם.
                                          המטרה של האשכול היא לא להתווכח אם יש או אין גניבת בישיבות כלשהם.
                                          אלא האם יש תמיכה ציבורית בהקמת ‘השומרים’ 2.0?

                                          גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר