החיבור לפורום מתנתק כל כמה דקות
-
@המלאך מה באמת יש לעשות עם זה?
כי לפעמים אני נמצא במקום במקום אחר עם אתרוג וכל הזמן זה מראה לי שהחיבור אבד
-
@המלאך כתב:
לצערי אין מה לעשות.
זה פשוט בעיות קליטה.הקליטה אצלי מצויינת, זה נראה בגלל תחזוקה
-
@המלאך כתב:
לצערי אין מה לעשות.
זה פשוט בעיות קליטה.הקליטה אצלי מצויינת, זה נראה בגלל תחזוקה
-
@מרן-שליט-א לי לעומת זאת גם יש קליטה טובה וזה לא קורה…
לא נראה לי בעיות תחזוקה, כשאין לי קליטה זה קורה לי הרבה בפורומי Nobe bb… -
בימים האחרונים היו כמה אירועי ניתוק זמניים [כ-30 שניות ומטה] עקב תחזוקה והוספת פונקציות יתכן שזה השפיע רק על חלק מהמשתמשים.
בהצלחה -
@admin ת’אמת הבעיה הזאת אצלי בעיקר במתמחים שתמיד זה מראה שאין חיבור
ובפורום כאן אז יש את הבעיה הזאת פעם ב… -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות