דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. איש את רעהו יעזורו
  2. בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
  3. עבודה בבני ברק

עבודה בבני ברק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
11 פוסטים 6 כותבים 203 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חסידי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידי
    #1

    אני מחפש עבודה בבני ברק לא פיזית בין השעות 10:00 ל 20:00
    עם יש למישהו רעיון אשמח מאוד

    YTechY רביב דיגיטלר 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חסידי

      אני מחפש עבודה בבני ברק לא פיזית בין השעות 10:00 ל 20:00
      עם יש למישהו רעיון אשמח מאוד

      YTechY מחובר
      YTechY מחובר
      YTech
      עסקים מייסדים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חסידי כתב:

      אני מחפש עבודה בבני ברק לא פיזית בין השעות 10:00 ל 20:00

      מה הכוונה לא פיזית?

      לאתר שלי!

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • YTechY YTech

        @חסידי כתב:

        אני מחפש עבודה בבני ברק לא פיזית בין השעות 10:00 ל 20:00

        מה הכוונה לא פיזית?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חסידי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידי
        #3

        @YTech הכוונה עבודה משרדית או כל עבודה שקטה ורגוע יכול להתאים עבודה בישיבה
        או תלמוד תורה וכד’ עבודה עם נוער יש לי גישה טובה לילדים ובחורים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מושי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          אתה יודע שצריך יותר מידע כמו בן כמה אתה כמה כסף אתה רוצה וכו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חסידי

            אני מחפש עבודה בבני ברק לא פיזית בין השעות 10:00 ל 20:00
            עם יש למישהו רעיון אשמח מאוד

            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטלר מנותק
            רביב דיגיטל
            עסקים מייסדים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חסידי תן יותר כיוון.
            טלפון?
            בגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.

            לאתר שלי:

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

              @חסידי תן יותר כיוון.
              טלפון?
              בגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חסידי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
              אתה יודע מה הגיל שלי ?

              י. א.י רביב דיגיטלר 2 תגובות תגובה אחרונה
              😁
              0
              • ח חסידי

                @רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
                אתה יודע מה הגיל שלי ?

                י. א.י מנותק
                י. א.י מנותק
                י. א.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
                https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerage

                מקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי

                גר פה רק בגלל המשפחה (:

                adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חסידי

                  @רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
                  אתה יודע מה הגיל שלי ?

                  רביב דיגיטלר מנותק
                  רביב דיגיטלר מנותק
                  רביב דיגיטל
                  עסקים מייסדים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @חסידי לא היה לי זמן לקרוא את כל הפוסט וזה היה ניראה שאתה אומר שאתה מחפש עבודה לנוער:

                  עבודה עם נוער יש לי גישה טובה לילדים ובחורים

                  לאתר שלי:

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י. א.י י. א.

                    @חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
                    https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerage

                    מקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי

                    adminA מנותק
                    adminA מנותק
                    admin
                    מנהל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @י.-א. כתב:

                    @חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
                    https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerage

                    מקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי

                    אדרבה
                    אני בעד כל מה שיעזור לציבור…
                    אתה יכול להציע לו להעלות כאן גם הצעות של אזור ב"ב
                    נוכל לסדר קטגוריה מתאימה בע"ה.

                    י. א.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • adminA admin

                      @י.-א. כתב:

                      @חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
                      https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerage

                      מקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי

                      אדרבה
                      אני בעד כל מה שיעזור לציבור…
                      אתה יכול להציע לו להעלות כאן גם הצעות של אזור ב"ב
                      נוכל לסדר קטגוריה מתאימה בע"ה.

                      י. א.י מנותק
                      י. א.י מנותק
                      י. א.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @admin כתב:

                      אתה יכול להציע לו להעלות כאן גם הצעות של אזור ב"ב

                      כפי שציינתי אין לי קשר להנ"ל, השתמשתי פעם אחת בקבוצה, אבל זה באמת יכול להיות רעיון מעולה, אשתדל לשלח לו הודעה בנושא בל"נ.

                      גר פה רק בגלל המשפחה (:

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רביב דיגיטלר מנותק
                        רביב דיגיטלר מנותק
                        רביב דיגיטל
                        עסקים מייסדים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        פתחתי סקר.

                        לאתר שלי:

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • לא נקרא 0
                        • חוקי הפורום
                        • פוסטים אחרונים
                        • פופולרי
                        • משתמשים
                        • קבוצות
                        • צור קשר