עבודה בבני ברק
-
@חסידי תן יותר כיוון.
טלפון?
בגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.@רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
אתה יודע מה הגיל שלי ? -
@רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
אתה יודע מה הגיל שלי ? -
@רביב-דיגיטל כתבת שבגדול העבודות בגיל הזה הם רק פיזיות.
אתה יודע מה הגיל שלי ? -
@חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerageמקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי
@י.-א. כתב:
@חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerageמקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי
אדרבה
אני בעד כל מה שיעזור לציבור…
אתה יכול להציע לו להעלות כאן גם הצעות של אזור ב"ב
נוכל לסדר קטגוריה מתאימה בע"ה. -
@י.-א. כתב:
@חסידי קבוצה במייל שיש לה הרבה עבודות (לאו דוקא בני ברק)
https://groups.google.com/g/onlinejobbrokerageמקווה שאין בעיה מצד מנהל הפורום, ג.נ. אין לי כל קשר אליה, פרסמתי בה בעבר וקיבלתי מיד עובד איכותי
אדרבה
אני בעד כל מה שיעזור לציבור…
אתה יכול להציע לו להעלות כאן גם הצעות של אזור ב"ב
נוכל לסדר קטגוריה מתאימה בע"ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות