דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. שונות
  2. ראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?

ראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות
41 פוסטים 20 כותבים 803 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אני מאמין 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    למישהו נראה שזה נורמלי??

    אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

    למה לא מטפלים בזה???

    יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

    Benny BarkiB מטען ניידמ א רביב דיגיטלר ח 7 תגובות תגובה אחרונה
    😦
    0
    • א אני מאמין 0

      למישהו נראה שזה נורמלי??

      אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

      למה לא מטפלים בזה???

      יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

      Benny BarkiB מנותק
      Benny BarkiB מנותק
      Benny Barki
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אני-מאמין-0 מה היה שם?
      תפרט… אחרת לא נבין…

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אני מאמין 0

        למישהו נראה שזה נורמלי??

        אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

        למה לא מטפלים בזה???

        יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

        מטען ניידמ מנותק
        מטען ניידמ מנותק
        מטען נייד
        עסקים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אני-מאמין-0 מה יש ברבי עקיבא במוצאי שבת?
        מעריב? הבדלה?

        אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
        ואוהב לעזור!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 😂 👮
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אני מאמין 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          טור ארוך ארוך אין-סופי של אוטובוסים לא ניתן לצאת מהעיר וגם בקושי להתנייד בתוכה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אני מאמין 0

            למישהו נראה שזה נורמלי??

            אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

            למה לא מטפלים בזה???

            יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

            א מנותק
            א מנותק
            אליהו הת"ח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אני-מאמין-0 כתב:

            אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

            למה???
            זה כבר ככה 10 שנים לפחות.🤠
            בשעה 1 הגיעה ניידת לרבי עקיבא רש"י והעבירה אוטובוסים באדום בשביל לשחרר את התנועה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אני מאמין 0

              למישהו נראה שזה נורמלי??

              אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

              למה לא מטפלים בזה???

              יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

              רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטל
              עסקים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אני-מאמין-0 מה קרה באמת כל העומס?
              היה איזה ארוע מיוחד?

              לאתר שלי:

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👮‍♀️
              0
              • א אני מאמין 0

                למישהו נראה שזה נורמלי??

                אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

                למה לא מטפלים בזה???

                יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                ח מנותק
                ח מנותק
                חסידי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידי
                #7

                @אני-מאמין-0 לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                😂
                0
                • ח מנותק
                  ח מנותק
                  חסידי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  הפקק נוצר מהאוטבוסים שעוצרים בתחנה לאסוף אנשים ותוך כדי חוסמים את הנתיב מה שיפתור את הבעיה זה להוריד חצי מהתחנות ולהשאיר תחנות רק במקומת שיש אופיציה למפרץ

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אני מאמין 0

                    למישהו נראה שזה נורמלי??

                    אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

                    למה לא מטפלים בזה???

                    יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                    מרן הרבמ מנותק
                    מרן הרבמ מנותק
                    מרן הרב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @אני-מאמין-0 כתב:

                    יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                    כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
                    או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…

                    💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

                    פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
                    ובמחיר משתלם
                    זה בדיוק מה שאתם צריכים!

                    לחצו כאן

                    "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

                    adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מרן הרבמ מרן הרב

                      @אני-מאמין-0 כתב:

                      יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                      כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
                      או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…

                      adminA מנותק
                      adminA מנותק
                      admin
                      מנהל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מרן-שליט-א כתב:

                      @אני-מאמין-0 כתב:

                      יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                      כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
                      או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…

                      אחרי שהוא בע"ה יגדל יותר זה בהחלט כיוון
                      לאו דווקא הם אלא שיהיה רשמי יותר אבל עוד חזון למועד
                      כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…

                      אורגניסט צעירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אוריהא מנותק
                        אוריהא מנותק
                        אוריה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        ואוו זה פשוט נהיה מזעזעעעע
                        אבל כל בני ברק ככה תמיד
                        אני בעד שיחריבו את בני ברק ויבנו אותה מחדש
                        ושיעשו בני ברק תת קרקעית!!
                        תחבורה ציבורית למעלה רכבים למטה!!
                        אי אפשר ככה יותרר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😂 🤒
                        0
                        • Benny BarkiB Benny Barki

                          @אני-מאמין-0 מה היה שם?
                          תפרט… אחרת לא נבין…

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני מאמין 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אני מאמין 0
                          #12

                          @רביב-דיגיטל כתב בראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?:

                          מה קרה באמת כל העומס?
                          היה איזה ארוע מיוחד?

                          בעקבות זה שכל האוטובוסים לא נכנסים לחזון איש, רובם ככולם נוסעים רבי עקיבא והשומר ימינה,
                          וכך נוצר פקקים מטורפים ברצף של עשרות (לא מגזים) אוטובוסים שבקושי מתקדמים, וזה גורר שנהיה עמוס בתחנות, ולוקח יותר זמן עד שכל אוטובוס עוזב את התחנה, וכו’ וכו’ וכו’

                          כבר שבועיים באני נוסע את רבי עקיבא בכיוון הנגדי (בנס לא בנתיב הזה) וגם שם נוצרים פקקים,
                          כך שבוע שעבר הייתי תקוע ברבי עקיבא/סוקולוב כמה וכמה רמזורים ירוקים, בגלל אוטובוס שנכנס לר"ע מסוקולוב ועמד על הצומת כי לא היה לא להיכן להתקדם, (צודק מבחינתו, אחרת היה נשאר שם עד שתיים בלילה…)

                          @חסידי כתב בראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?:

                          הפקק נוצר מהאוטבוסים שעוצרים בתחנה לאסוף אנשים ותוך כדי חוסמים את הנתיב מה שיפתור את הבעיה זה להוריד חצי מהתחנות ולהשאיר תחנות רק במקומות שיש אופציה למפרץ

                          זה ביום יום, אבל במוצאי שבת גם במקום שיש מפרץ כיון שיש הרבה אוטובוסים, שמעלים משפחות ברוכות בלעה"ר עם כל חפציהם, יש עוד אוטובוסים שממתינים מאחורה כדי להיכנס לתחנה.

                          לפחות שיעמידו משטרת תנועה בכל הצמתים שלא יעמדו אוטובוסים ויחסמו אותם!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חסידי

                            @אני-מאמין-0 לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני מאמין 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @חסידי כתב:

                            לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף

                            @אוריה כתב:

                            ואוו זה פשוט נהיה מזעזעעעע
                            אבל כל בני ברק ככה תמיד
                            אני בעד שיחריבו את בני ברק ויבנו אותה מחדש
                            ושיעשו בני ברק תת קרקעית!!
                            תחבורה ציבורית למעלה רכבים למטה!!
                            אי אפשר ככה יותרר

                            על המציאות הזאת א"א להתלונן כי זה ב"ב וככה תישאר ב"ב,
                            אין מי שלא רוצה שהעיר הזאת תהפוך פתאום לעיר הכי חדשה והכי מרווחת בארץ,
                            אבל זה המציאות.

                            מה שמפריע לי זה ההזנחה הפושעת בניהול של הכבישים כאן!

                            אגב תתארו לכם איזה עומס יהיה אחרי שיגמרו לבנות את הבניינים במתחם שפע ברחוב השומר…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אני מאמין 0

                              למישהו נראה שזה נורמלי??

                              אין סיכוי שזה ימשיך כך!!

                              למה לא מטפלים בזה???

                              יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                              טופ שבמתמחיםט מנותק
                              טופ שבמתמחיםט מנותק
                              טופ שבמתמחים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @אני-מאמין-0 ראית את רבי עקיבא בשבת בלילה?

                              אני מקווה שלא

                              https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                              האתר שלי:
                              https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • adminA admin

                                @מרן-שליט-א כתב:

                                @אני-מאמין-0 כתב:

                                יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!

                                כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
                                או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…

                                אחרי שהוא בע"ה יגדל יותר זה בהחלט כיוון
                                לאו דווקא הם אלא שיהיה רשמי יותר אבל עוד חזון למועד
                                כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…

                                אורגניסט צעירא מנותק
                                אורגניסט צעירא מנותק
                                אורגניסט צעיר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @admin כתב:

                                כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…

                                ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
                                אולי תכניס לשנשמע?..

                                ח יאירי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • אורגניסט צעירא אורגניסט צעיר

                                  @admin כתב:

                                  כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…

                                  ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
                                  אולי תכניס לשנשמע?..

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חסידי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אורגניסט-צעיר מה זה כשנשמע ?

                                  אורגניסט צעירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חסידי

                                    @אורגניסט-צעיר מה זה כשנשמע ?

                                    אורגניסט צעירא מנותק
                                    אורגניסט צעירא מנותק
                                    אורגניסט צעיר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חסידי כתב:

                                    מה זה כשנשמע ?

                                    שנשמע ונתבשר

                                    adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אורגניסט צעירא אורגניסט צעיר

                                      @חסידי כתב:

                                      מה זה כשנשמע ?

                                      שנשמע ונתבשר

                                      adminA מנותק
                                      adminA מנותק
                                      admin
                                      מנהל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אורגניסט-צעיר כתב:

                                      @חסידי כתב:

                                      מה זה כשנשמע ?

                                      שנשמע ונתבשר

                                      מה זה?

                                      רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • adminA admin

                                        @אורגניסט-צעיר כתב:

                                        @חסידי כתב:

                                        מה זה כשנשמע ?

                                        שנשמע ונתבשר

                                        מה זה?

                                        רביב דיגיטלר מנותק
                                        רביב דיגיטלר מנותק
                                        רביב דיגיטל
                                        עסקים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @admin שנשמע ונתבשר
                                        זה עלון.
                                        אני דווקא חושב שעדיף לפרסם את זה באתרים ולא פיזית כי באתרים ישר נכנסים מש"כ בעלונים/עיתונים.

                                        לאתר שלי:

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אורגניסט צעירא אורגניסט צעיר

                                          @admin כתב:

                                          כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…

                                          ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
                                          אולי תכניס לשנשמע?..

                                          יאירי מנותק
                                          יאירי מנותק
                                          יאיר
                                          מנהל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר
                                          #20

                                          @אורגניסט-צעיר צריך תקציב בשביל פרסום,
                                          באמת אנחנו עובדים על פרסום ועוזרים לכך חברי הפורום שמפרסמים את הפורום.
                                          כדאי בהחלט לפרסם את הפורום בין חברים/קבוצות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר