ראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?
-
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
-
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
@אני-מאמין-0 מה היה שם?
תפרט… אחרת לא נבין… -
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
-
טור ארוך ארוך אין-סופי של אוטובוסים לא ניתן לצאת מהעיר וגם בקושי להתנייד בתוכה.
-
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
@אני-מאמין-0 כתב:
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה???
זה כבר ככה 10 שנים לפחות.
בשעה 1 הגיעה ניידת לרבי עקיבא רש"י והעבירה אוטובוסים באדום בשביל לשחרר את התנועה -
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
@אני-מאמין-0 מה קרה באמת כל העומס?
היה איזה ארוע מיוחד? -
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
@אני-מאמין-0 לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף
-
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
@אני-מאמין-0 כתב:
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
או לכה"פ ליידע אותם על הפורום… -
@אני-מאמין-0 כתב:
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…@מרן-שליט-א כתב:
@אני-מאמין-0 כתב:
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…אחרי שהוא בע"ה יגדל יותר זה בהחלט כיוון
לאו דווקא הם אלא שיהיה רשמי יותר אבל עוד חזון למועד
כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים… -
@אני-מאמין-0 מה היה שם?
תפרט… אחרת לא נבין…@רביב-דיגיטל כתב בראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?:
מה קרה באמת כל העומס?
היה איזה ארוע מיוחד?בעקבות זה שכל האוטובוסים לא נכנסים לחזון איש, רובם ככולם נוסעים רבי עקיבא והשומר ימינה,
וכך נוצר פקקים מטורפים ברצף של עשרות (לא מגזים) אוטובוסים שבקושי מתקדמים, וזה גורר שנהיה עמוס בתחנות, ולוקח יותר זמן עד שכל אוטובוס עוזב את התחנה, וכו’ וכו’ וכו’כבר שבועיים באני נוסע את רבי עקיבא בכיוון הנגדי (בנס לא בנתיב הזה) וגם שם נוצרים פקקים,
כך שבוע שעבר הייתי תקוע ברבי עקיבא/סוקולוב כמה וכמה רמזורים ירוקים, בגלל אוטובוס שנכנס לר"ע מסוקולוב ועמד על הצומת כי לא היה לא להיכן להתקדם, (צודק מבחינתו, אחרת היה נשאר שם עד שתיים בלילה…)@חסידי כתב בראית את 'רבי עקיבא' במוצאי שבת?:
הפקק נוצר מהאוטבוסים שעוצרים בתחנה לאסוף אנשים ותוך כדי חוסמים את הנתיב מה שיפתור את הבעיה זה להוריד חצי מהתחנות ולהשאיר תחנות רק במקומות שיש אופציה למפרץ
זה ביום יום, אבל במוצאי שבת גם במקום שיש מפרץ כיון שיש הרבה אוטובוסים, שמעלים משפחות ברוכות בלעה"ר עם כל חפציהם, יש עוד אוטובוסים שממתינים מאחורה כדי להיכנס לתחנה.
לפחות שיעמידו משטרת תנועה בכל הצמתים שלא יעמדו אוטובוסים ויחסמו אותם!!!
-
@אני-מאמין-0 לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף
@חסידי כתב:
לי יותר מפריע הפקק האנושי שנוצר במדרכה צמוד לתחנה כשהאופציה היחידה לעבור זה לרדת לכביש בשביל לעקוף
@אוריה כתב:
ואוו זה פשוט נהיה מזעזעעעע
אבל כל בני ברק ככה תמיד
אני בעד שיחריבו את בני ברק ויבנו אותה מחדש
ושיעשו בני ברק תת קרקעית!!
תחבורה ציבורית למעלה רכבים למטה!!
אי אפשר ככה יותררעל המציאות הזאת א"א להתלונן כי זה ב"ב וככה תישאר ב"ב,
אין מי שלא רוצה שהעיר הזאת תהפוך פתאום לעיר הכי חדשה והכי מרווחת בארץ,
אבל זה המציאות.מה שמפריע לי זה ההזנחה הפושעת בניהול של הכבישים כאן!
אגב תתארו לכם איזה עומס יהיה אחרי שיגמרו לבנות את הבניינים במתחם שפע ברחוב השומר…
-
למישהו נראה שזה נורמלי??
אין סיכוי שזה ימשיך כך!!
למה לא מטפלים בזה???
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
-
@מרן-שליט-א כתב:
@אני-מאמין-0 כתב:
יש לך איך לפעול בענין? תעשה את זה עכשיו!!
כדאי לצרף לפורום את חברי העיריה, וראש העיר
או לכה"פ ליידע אותם על הפורום…אחרי שהוא בע"ה יגדל יותר זה בהחלט כיוון
לאו דווקא הם אלא שיהיה רשמי יותר אבל עוד חזון למועד
כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…@admin כתב:
כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…
ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
אולי תכניס לשנשמע?.. -
@admin כתב:
כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…
ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
אולי תכניס לשנשמע?..@אורגניסט-צעיר מה זה כשנשמע ?
-
@אורגניסט-צעיר מה זה כשנשמע ?
@חסידי כתב:
מה זה כשנשמע ?
שנשמע ונתבשר
-
@חסידי כתב:
מה זה כשנשמע ?
שנשמע ונתבשר
-
@אורגניסט-צעיר כתב:
@חסידי כתב:
מה זה כשנשמע ?
שנשמע ונתבשר
מה זה?
@admin שנשמע ונתבשר
זה עלון.
אני דווקא חושב שעדיף לפרסם את זה באתרים ולא פיזית כי באתרים ישר נכנסים מש"כ בעלונים/עיתונים. -
@admin כתב:
כרגע אנחנו צריכים קודם כל להגדיל את הציבור ולהכפיל את מס’ המשתמשים לפחות P5 תוך שבועיים…
ממליץ מאוד! אני התוועדתי לפורום ממש במקרה
אולי תכניס לשנשמע?..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות