למה בפתיחת חשבון חדש אם אני כותב שם משתמש שקיים הוא לא כותב לי שקיים
-
פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?
-
פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?
@היהודי-הנצחי-0 כתב:
פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?
ככה זה בכל הפורומים שמבוססים על תבנית NODEBB זה משהו שמורכב לשנות…
בהצלחה וברוך הבא
באם זה מאוד מפריע לך דבר איתי באישי… -
@היהודי-הנצחי-0 כתב:
פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?
ככה זה בכל הפורומים שמבוססים על תבנית NODEBB זה משהו שמורכב לשנות…
בהצלחה וברוך הבא
באם זה מאוד מפריע לך דבר איתי באישי…@admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך
-
@admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך
-
@היהודי-הנצחי-0 כתב:
@admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך
מידיעה [ניסיתי בעבר
] זה נותן ופותח עם מספר
יש מקרים ספציפיים שזה חוסם
אני לא זוכר לפי מה הפרמטרים
אפשר לשאול אולי AIעכשיו בדקתי ונראה שצדקתי
-
עכשיו בדקתי ונראה שצדקתי
@היהודי-הנצחי-0 בדקתי במתמחים עם כמה וכמה שמות
ואכן הם פתרו את זה -
@היהודי-הנצחי-0 בדקתי במתמחים עם כמה וכמה שמות
ואכן הם פתרו את זה@צול-גאה אתה מדבר על מתמחים טופ או על בני ברק?
-
@צול-גאה אתה מדבר על מתמחים טופ או על בני ברק?
@היהודי-הנצחי-0 מתמחחים {אני אערוך את הפוסט הקודם}
-
אני התחברתי בתור @אני-מאמין ובפעם הראשונה לא הצלחתי להתחבר,
ואח"כ פתח לי @אני-מאמין 0 כך שניתן לראות ששניהם נפתחו אחד אחרי השני,
-
אני התחברתי בתור @אני-מאמין ובפעם הראשונה לא הצלחתי להתחבר,
ואח"כ פתח לי @אני-מאמין 0 כך שניתן לראות ששניהם נפתחו אחד אחרי השני,
@אני-מאמין-0
וכאן אני משוחח עם עצמי דרך @אני-מאמין -
@אני-מאמין-0
וכאן אני משוחח עם עצמי דרך @אני-מאמין@אני-מאמין
אולי ניתן לאחד את שתינו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
