דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. אזור המערכת
  2. הצעות ייעול ובאגים
  3. למה בפתיחת חשבון חדש אם אני כותב שם משתמש שקיים הוא לא כותב לי שקיים

למה בפתיחת חשבון חדש אם אני כותב שם משתמש שקיים הוא לא כותב לי שקיים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות ייעול ובאגים
11 פוסטים 5 כותבים 168 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    היהודי הנצחי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?

    adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה היהודי הנצחי 0

      פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?

      adminA מנותק
      adminA מנותק
      admin
      מנהל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי admin
      #2

      @היהודי-הנצחי-0 כתב:

      פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?

      ככה זה בכל הפורומים שמבוססים על תבנית NODEBB זה משהו שמורכב לשנות…
      בהצלחה וברוך הבא
      באם זה מאוד מפריע לך דבר איתי באישי…

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • adminA admin

        @היהודי-הנצחי-0 כתב:

        פתחתי חשבון חדש וקראתי לשם משתמש היהודי הנצחי עכשיו הוא לא כתב לי שהמשתמש תפוס כמו שאר הפורומים והשתנה לי השם ל-היהודי הנצחי 0 כי כבר יש משתמש בשם הזה למה אם כבר יש משתמש באותו שם הוא לא כותב לי שיש?

        ככה זה בכל הפורומים שמבוססים על תבנית NODEBB זה משהו שמורכב לשנות…
        בהצלחה וברוך הבא
        באם זה מאוד מפריע לך דבר איתי באישי…

        ה מנותק
        ה מנותק
        היהודי הנצחי 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך

        adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה היהודי הנצחי 0

          @admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך

          adminA מנותק
          adminA מנותק
          admin
          מנהל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @היהודי-הנצחי-0 כתב:

          @admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך

          מידיעה [ניסיתי בעבר😊] זה נותן ופותח עם מספר
          יש מקרים ספציפיים שזה חוסם
          אני לא זוכר לפי מה הפרמטרים
          אפשר לשאול אולי AI

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • adminA admin

            @היהודי-הנצחי-0 כתב:

            @admin אבל זכור לי שבמתמחים טופ אם אתה מנסה לפתוח משתמש אם שם שקיים אז הוא לא נותן לך

            מידיעה [ניסיתי בעבר😊] זה נותן ופותח עם מספר
            יש מקרים ספציפיים שזה חוסם
            אני לא זוכר לפי מה הפרמטרים
            אפשר לשאול אולי AI

            ה מנותק
            ה מנותק
            היהודי הנצחי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי היהודי הנצחי 0
            #5

            @admin
            Screenshot_20260517-231425.png

            עכשיו בדקתי ונראה שצדקתי

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה היהודי הנצחי 0

              @admin
              Screenshot_20260517-231425.png

              עכשיו בדקתי ונראה שצדקתי

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
              #6

              @היהודי-הנצחי-0 בדקתי במתמחים עם כמה וכמה שמות
              ואכן הם פתרו את זה

              המספר שלי- 0779219097

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צול גאהצ צול גאה

                @היהודי-הנצחי-0 בדקתי במתמחים עם כמה וכמה שמות
                ואכן הם פתרו את זה

                ה מנותק
                ה מנותק
                היהודי הנצחי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @צול-גאה אתה מדבר על מתמחים טופ או על בני ברק?

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה היהודי הנצחי 0

                  @צול-גאה אתה מדבר על מתמחים טופ או על בני ברק?

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @היהודי-הנצחי-0 מתמחחים {אני אערוך את הפוסט הקודם}

                  המספר שלי- 0779219097

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אני מאמין 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    אני התחברתי בתור @אני-מאמין ובפעם הראשונה לא הצלחתי להתחבר,
                    ואח"כ פתח לי @אני-מאמין 0 כך שניתן לראות ששניהם נפתחו אחד אחרי השני,צילום מסך 2026-05-21 011317.png

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אני מאמין 0

                      אני התחברתי בתור @אני-מאמין ובפעם הראשונה לא הצלחתי להתחבר,
                      ואח"כ פתח לי @אני-מאמין 0 כך שניתן לראות ששניהם נפתחו אחד אחרי השני,צילום מסך 2026-05-21 011317.png

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני מאמין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אני-מאמין-0
                      וכאן אני משוחח עם עצמי דרך @אני-מאמין

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אני מאמין

                        @אני-מאמין-0
                        וכאן אני משוחח עם עצמי דרך @אני-מאמין

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני מאמין 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @אני-מאמין
                        אולי ניתן לאחד את שתינו?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • לא נקרא 0
                        • חוקי הפורום
                        • פוסטים אחרונים
                        • פופולרי
                        • משתמשים
                        • קבוצות
                        • צור קשר