דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. איש את רעהו יעזורו
  2. בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
  3. מייל עיסקי לצורכי ניהול, מישהו יש לו ויכול להביא?

מייל עיסקי לצורכי ניהול, מישהו יש לו ויכול להביא?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
23 פוסטים 8 כותבים 308 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרן הרבמ מנותק
    מרן הרבמ מנותק
    מרן הרב
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה
    כידוע גוגל חסמו לפני כמה ימים דומיין שאיגד תחתיו עשרות ומאות קבוצות
    מי שיש לו אפשרות להביא כתובת מייל עיסקית ללא עלות, לצורך ניהול הקבוצות
    אשמח שיכתוב כאן, תודה

    בגדול, ברוב המיילים העיסקיים זה לא עולה כסף לפתוח עוד כתובת נוספת על הדומיין.

    💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

    פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
    ובמחיר משתלם
    זה בדיוק מה שאתם צריכים!

    לחצו כאן

    "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

    רביב דיגיטלר adminA 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מרן הרבמ מרן הרב

      שלום וברכה
      כידוע גוגל חסמו לפני כמה ימים דומיין שאיגד תחתיו עשרות ומאות קבוצות
      מי שיש לו אפשרות להביא כתובת מייל עיסקית ללא עלות, לצורך ניהול הקבוצות
      אשמח שיכתוב כאן, תודה

      בגדול, ברוב המיילים העיסקיים זה לא עולה כסף לפתוח עוד כתובת נוספת על הדומיין.

      רביב דיגיטלר מחובר
      רביב דיגיטלר מחובר
      רביב דיגיטל
      עסקים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מטען-נייד אאל"ט יש לך, אני צודק?

      לאתר שלי:

      מטען ניידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

        @מטען-נייד אאל"ט יש לך, אני צודק?

        מטען ניידמ מחובר
        מטען ניידמ מחובר
        מטען נייד
        עסקים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @רביב-דיגיטל יש לי שרת מאובטח של sby וזה כולל חשבון עסקי אבל אי אפשר להשתמש איתו.

        אוהב את הבחורי ישיבות ואת בני ברק.
        ואוהב לעזור!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • רביב דיגיטלר מחובר
          רביב דיגיטלר מחובר
          רביב דיגיטל
          עסקים
          כתב נערך לאחרונה על ידי רביב דיגיטל
          #4

          אז אולי יש ל @YTech ?
          אאל"ט אמור להיות לו.

          לאתר שלי:

          YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

            אז אולי יש ל @YTech ?
            אאל"ט אמור להיות לו.

            YTechY מחובר
            YTechY מחובר
            YTech
            עסקים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @רביב-דיגיטל כתב:

            אז אולי יש ל @YTech ?
            אאל"ט אמור להיות לו.

            לי ול @מרן-שליט-א היה מייל מאותו דומיין
            וכל הדומיין נחסם

            לאתר שלי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מרן הרבמ מרן הרב

              שלום וברכה
              כידוע גוגל חסמו לפני כמה ימים דומיין שאיגד תחתיו עשרות ומאות קבוצות
              מי שיש לו אפשרות להביא כתובת מייל עיסקית ללא עלות, לצורך ניהול הקבוצות
              אשמח שיכתוב כאן, תודה

              בגדול, ברוב המיילים העיסקיים זה לא עולה כסף לפתוח עוד כתובת נוספת על הדומיין.

              adminA מנותק
              adminA מנותק
              admin
              מנהל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מרן-שליט-א כתב:

              שלום וברכה
              כידוע גוגל חסמו לפני כמה ימים דומיין שאיגד תחתיו עשרות ומאות קבוצות
              מי שיש לו אפשרות להביא כתובת מייל עיסקית ללא עלות, לצורך ניהול הקבוצות
              אשמח שיכתוב כאן, תודה

              בגדול, ברוב המיילים העיסקיים זה לא עולה כסף לפתוח עוד כתובת נוספת על הדומיין.

              למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה
              והאם אין סיבה שזה יקרה שוב לדומיין החדש
              נ.ב. אני מחזיק לא מעט דומיינים אבל לא משתמש כיום בוורקספייס
              אם שווה לך לשלם על מנוי וורק’ אני יכול ‘להשאיל’ לך מייל של אחד הדומיינים
              בכל מקרה עיקר התשלום הוא לוורק’ מתחיל ב24 ש"ח לחודש בערך
              דומיין זה גרושים ממש

              יכול להיות שעדיף לך כבר להשתמש בבסיס של תוסף חיצוני שיושב כמו צ’אט
              יש כאן מישהו שבונה עכשיו משהו כזה אולי הוא יגיב לנו כאן בהמשך…

              YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • adminA admin

                @מרן-שליט-א כתב:

                שלום וברכה
                כידוע גוגל חסמו לפני כמה ימים דומיין שאיגד תחתיו עשרות ומאות קבוצות
                מי שיש לו אפשרות להביא כתובת מייל עיסקית ללא עלות, לצורך ניהול הקבוצות
                אשמח שיכתוב כאן, תודה

                בגדול, ברוב המיילים העיסקיים זה לא עולה כסף לפתוח עוד כתובת נוספת על הדומיין.

                למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה
                והאם אין סיבה שזה יקרה שוב לדומיין החדש
                נ.ב. אני מחזיק לא מעט דומיינים אבל לא משתמש כיום בוורקספייס
                אם שווה לך לשלם על מנוי וורק’ אני יכול ‘להשאיל’ לך מייל של אחד הדומיינים
                בכל מקרה עיקר התשלום הוא לוורק’ מתחיל ב24 ש"ח לחודש בערך
                דומיין זה גרושים ממש

                יכול להיות שעדיף לך כבר להשתמש בבסיס של תוסף חיצוני שיושב כמו צ’אט
                יש כאן מישהו שבונה עכשיו משהו כזה אולי הוא יגיב לנו כאן בהמשך…

                YTechY מחובר
                YTechY מחובר
                YTech
                עסקים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @admin כתב:

                למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                אין סיבה
                וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                לאתר שלי!

                adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • YTechY YTech

                  @admin כתב:

                  למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                  אין סיבה
                  וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                  adminA מנותק
                  adminA מנותק
                  admin
                  מנהל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @YTech כתב:

                  @admin כתב:

                  למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                  אין סיבה
                  וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                  מי החוסם - גוגל?
                  ניסיתם להגיש ערעור?
                  מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                  YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • adminA admin

                    @YTech כתב:

                    @admin כתב:

                    למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                    אין סיבה
                    וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                    מי החוסם - גוגל?
                    ניסיתם להגיש ערעור?
                    מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                    YTechY מחובר
                    YTechY מחובר
                    YTech
                    עסקים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @admin כתב:

                    @YTech כתב:

                    @admin כתב:

                    למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                    אין סיבה
                    וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                    מי החוסם - גוגל?
                    ניסיתם להגיש ערעור?
                    מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                    ככה"נ גוגל אבל זה ממש מוזר כי זה כבר פעם השנייה שזה קורה לבעלי הדומיין

                    והיו לעוד דומיינים אותם מקרים

                    אני לא בעל הדומיין אבל אני מאמין שהבעלים שלחו יותר מדי ערעורים
                    מדובר בוורק עמותות לענ"ד

                    לאתר שלי!

                    adminA אוריהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • YTechY YTech

                      @admin כתב:

                      @YTech כתב:

                      @admin כתב:

                      למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                      אין סיבה
                      וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                      מי החוסם - גוגל?
                      ניסיתם להגיש ערעור?
                      מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                      ככה"נ גוגל אבל זה ממש מוזר כי זה כבר פעם השנייה שזה קורה לבעלי הדומיין

                      והיו לעוד דומיינים אותם מקרים

                      אני לא בעל הדומיין אבל אני מאמין שהבעלים שלחו יותר מדי ערעורים
                      מדובר בוורק עמותות לענ"ד

                      adminA מנותק
                      adminA מנותק
                      admin
                      מנהל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @YTech כתב:

                      @admin כתב:

                      @YTech כתב:

                      @admin כתב:

                      למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                      אין סיבה
                      וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                      מי החוסם - גוגל?
                      ניסיתם להגיש ערעור?
                      מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                      ככה"נ גוגל אבל זה ממש מוזר כי זה כבר פעם השנייה שזה קורה לבעלי הדומיין

                      והיו לעוד דומיינים אותם מקרים

                      אני לא בעל הדומיין אבל אני מאמין שהבעלים שלחו יותר מדי ערעורים
                      מדובר בוורק עמותות לענ"ד

                      מצאנו את הסיבה…
                      זה כנראה שימש לדברים שאינם בכלל הקטגוריה של עמותה
                      [זה גם נושא של גזל אבל זה לא המקום לדון בזה וכ"א ישאל את רבותיו]
                      אבל מצידם זה סיבה משמעותית לחסום טוטאל ולמחוק את החומרים
                      ככלל מקובלנו שלא כדאי לשמור חומר חשוב על וורק’ עמותות לא אמיתי…
                      בהצלחה

                      י.ר.קי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • adminA admin

                        @YTech כתב:

                        @admin כתב:

                        @YTech כתב:

                        @admin כתב:

                        למה כוונתך נחסם - מאיזו סיבה

                        אין סיבה
                        וזה כבר הפעם השנייה שזה קורה

                        מי החוסם - גוגל?
                        ניסיתם להגיש ערעור?
                        מדובר על וורק’ חינמי של עמותות או בתשלום?

                        ככה"נ גוגל אבל זה ממש מוזר כי זה כבר פעם השנייה שזה קורה לבעלי הדומיין

                        והיו לעוד דומיינים אותם מקרים

                        אני לא בעל הדומיין אבל אני מאמין שהבעלים שלחו יותר מדי ערעורים
                        מדובר בוורק עמותות לענ"ד

                        מצאנו את הסיבה…
                        זה כנראה שימש לדברים שאינם בכלל הקטגוריה של עמותה
                        [זה גם נושא של גזל אבל זה לא המקום לדון בזה וכ"א ישאל את רבותיו]
                        אבל מצידם זה סיבה משמעותית לחסום טוטאל ולמחוק את החומרים
                        ככלל מקובלנו שלא כדאי לשמור חומר חשוב על וורק’ עמותות לא אמיתי…
                        בהצלחה

                        י.ר.קי מנותק
                        י.ר.קי מנותק
                        י.ר.ק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                        עקבו אחרי במתמחים טופ-https://mitmachim.top/user/י.ר.ק
                        או פה-https://bnebrak.com/user/%D7%99-%D7%A8-%D7%A7

                        adminA YTechY מרן הרבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • י.ר.קי י.ר.ק

                          @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                          adminA מנותק
                          adminA מנותק
                          admin
                          מנהל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @י-ר-ק כתב:

                          @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                          אני לא קשור לאירוע…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י.ר.קי י.ר.ק

                            @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                            YTechY מחובר
                            YTechY מחובר
                            YTech
                            עסקים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @י-ר-ק כתב:

                            @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                            נכון
                            אבל עוד בערך חודש גם הקבוצות יימחקו

                            לאתר שלי!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י.ר.קי י.ר.ק

                              @admin אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                              מרן הרבמ מנותק
                              מרן הרבמ מנותק
                              מרן הרב
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מרן הרב
                              #14

                              @י-ר-ק כתב:

                              אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                              רק קבוצות שהתקינו בהם אפליקצית וובהוק, יכולות להמשיך לפעול מכיון שהחסימה לא חלה על האפליקציה.

                              💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

                              פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
                              ובמחיר משתלם
                              זה בדיוק מה שאתם צריכים!

                              לחצו כאן

                              "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

                              המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרן הרבמ מרן הרב

                                @י-ר-ק כתב:

                                אבל לא הבנתי זה חסם לכם רק את החשבון או גם את הקבוצות כי אני בתוך המון קבוצות של הדומיין הזה וכתבו שם על זה שחסמו אבל הקבוצות עובדות

                                רק קבוצות שהתקינו בהם אפליקצית וובהוק, יכולות להמשיך לפעול מכיון שהחסימה לא חלה על האפליקציה.

                                המלאךה מנותק
                                המלאךה מנותק
                                המלאך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @מרן-שליט-א שאני אבין.
                                הקבוצות שלך יחסמו?

                                גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                מרן הרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המלאךה המלאך

                                  @מרן-שליט-א שאני אבין.
                                  הקבוצות שלך יחסמו?

                                  מרן הרבמ מנותק
                                  מרן הרבמ מנותק
                                  מרן הרב
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מרן הרב
                                  #16

                                  @המלאך כתב:

                                  @מרן-שליט-א שאני אבין.
                                  הקבוצות שלך יחסמו?

                                  כל הקבוצות שישבו על הדומיין נחסמו!
                                  כפי שכתבתי אפשר עדין לתפעל את הקבוצות ע"י וובהוק [לקבוצות שהתקינו לפני החסימה]

                                  💥רוצים להזניק את העסק שלכם קדימה?🚀

                                  פרסום בקבוצות הפופולאריות במגזר החרדי
                                  ובמחיר משתלם
                                  זה בדיוק מה שאתם צריכים!

                                  לחצו כאן

                                  "חדשות העולם התורני במייל" לחצו כאן

                                  YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😲 😢
                                  0
                                  • מרן הרבמ מרן הרב

                                    @המלאך כתב:

                                    @מרן-שליט-א שאני אבין.
                                    הקבוצות שלך יחסמו?

                                    כל הקבוצות שישבו על הדומיין נחסמו!
                                    כפי שכתבתי אפשר עדין לתפעל את הקבוצות ע"י וובהוק [לקבוצות שהתקינו לפני החסימה]

                                    YTechY מחובר
                                    YTechY מחובר
                                    YTech
                                    עסקים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @מרן-שליט-א כתב:

                                    כפי שכתבתי אפשר עדין לתפעל את הקבוצות ע"י וובהוק [לקבוצות שהתקינו לפני החסימה]

                                    אבל אחרי בערך חודש
                                    הקבוצה נמחקת לגמרי

                                    לאתר שלי!

                                    י.ר.קי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • YTechY YTech

                                      @מרן-שליט-א כתב:

                                      כפי שכתבתי אפשר עדין לתפעל את הקבוצות ע"י וובהוק [לקבוצות שהתקינו לפני החסימה]

                                      אבל אחרי בערך חודש
                                      הקבוצה נמחקת לגמרי

                                      י.ר.קי מנותק
                                      י.ר.קי מנותק
                                      י.ר.ק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @YTech גם מי שיש לו וובהוק?

                                      עקבו אחרי במתמחים טופ-https://mitmachim.top/user/י.ר.ק
                                      או פה-https://bnebrak.com/user/%D7%99-%D7%A8-%D7%A7

                                      YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י.ר.קי י.ר.ק

                                        @YTech גם מי שיש לו וובהוק?

                                        YTechY מחובר
                                        YTechY מחובר
                                        YTech
                                        עסקים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @י-ר-ק כתב:

                                        @YTech גם מי שיש לו וובהוק?

                                        כן

                                        לאתר שלי!

                                        adminA י.ר.קי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • YTechY YTech

                                          @י-ר-ק כתב:

                                          @YTech גם מי שיש לו וובהוק?

                                          כן

                                          adminA מנותק
                                          adminA מנותק
                                          admin
                                          מנהל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @YTech אשמח לקצת הסבר מה המדובר
                                          ואיך אתם משתמשים בוובהוק
                                          עולה לי אולי רעיון שיוכל לשמש אתכם במחיר של 5 ש"ח בערך אם יהיו 4-5 אנשים ופחות מזה אם יש יותר

                                          השאלה איזה שימושים אתם צריכים מהוורקספייס

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר