דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. אזור המערכת
  2. הצעות ייעול ובאגים
  3. שיפור ועדכוני באגים

שיפור ועדכוני באגים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות ייעול ובאגים
81 פוסטים 17 כותבים 927 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • adminA מנותק
    adminA מנותק
    admin
    מנהל
    כתב נערך לאחרונה על ידי admin
    #1

    בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
    מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
    שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]

    ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.

    בהצלחה

    מחנה ידידיםמ מרן הרבמ 6 תגובות תגובה אחרונה
    4
    • adminA admin

      בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
      מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
      שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]

      ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.

      בהצלחה

      מחנה ידידיםמ מחובר
      מחנה ידידיםמ מחובר
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
      #2

      @admin בתצוגה מקדימה כשמעבירים את העכבר זה מציג את אמצע הפוסט ולא את תחילתו.

      בנוסף, החתימות לא מוצגות בפרופיל.

      הצעת ייעול:
      שיוצג מי מסתכל בנושא כמו במתמחים.

      mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

      רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

        @admin בתצוגה מקדימה כשמעבירים את העכבר זה מציג את אמצע הפוסט ולא את תחילתו.

        בנוסף, החתימות לא מוצגות בפרופיל.

        הצעת ייעול:
        שיוצג מי מסתכל בנושא כמו במתמחים.

        רביב דיגיטלר מנותק
        רביב דיגיטלר מנותק
        רביב דיגיטל
        עסקים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מחנה-ידידים לי זה עובד דווקא מצוין.

        לאתר שלי:

        מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

          @מחנה-ידידים לי זה עובד דווקא מצוין.

          מחנה ידידיםמ מחובר
          מחנה ידידיםמ מחובר
          מחנה ידידים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @רביב-דיגיטל מעניין.

          mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

          יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

            @רביב-דיגיטל מעניין.

            יאירי מנותק
            יאירי מנותק
            יאיר
            מנהל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מחנה-ידידים תוכל להעלות צילו"מ?
            אצלי זה גם מציג מצוין.

            רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • adminA admin

              בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
              מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
              שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]

              ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.

              בהצלחה

              מחנה ידידיםמ מחובר
              מחנה ידידיםמ מחובר
              מחנה ידידים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @admin

              באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4

              mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

              מחנה ידידיםמ adminA 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יאירי יאיר

                @מחנה-ידידים תוכל להעלות צילו"מ?
                אצלי זה גם מציג מצוין.

                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטלר מנותק
                רביב דיגיטל
                עסקים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יאיר יש שגיאה בהעלת תמונה.

                לאתר שלי:

                יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                  @יאיר יש שגיאה בהעלת תמונה.

                  יאירי מנותק
                  יאירי מנותק
                  יאיר
                  מנהל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @רביב-דיגיטל זה בטיפול.
                  איזה פורמט ניסית להעלות?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                    @admin

                    באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4

                    מחנה ידידיםמ מחובר
                    מחנה ידידיםמ מחובר
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יאיר
                    עכשיו העליתי סרטון הוא לא עלה.

                    כשעונים לעצמך זה מתייג אותך.

                    בקבוצות, כשנכנסים לקבוצה - חברים - חבר מסוים, לא משנה. ולוחצים על חזור - זה חוזר ל"פוסטים" במקום ל"חברים".

                    mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

                    יאירי מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                      @יאיר
                      עכשיו העליתי סרטון הוא לא עלה.

                      כשעונים לעצמך זה מתייג אותך.

                      בקבוצות, כשנכנסים לקבוצה - חברים - חבר מסוים, לא משנה. ולוחצים על חזור - זה חוזר ל"פוסטים" במקום ל"חברים".

                      יאירי מנותק
                      יאירי מנותק
                      יאיר
                      מנהל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר
                      #10

                      כשעונים לעצמך זה מתייג אותך.

                      אתה מתכוון בכפתור תגובה? ככה זה אמור להיות.
                      אגב, שים לב שצילו"מ משום מה כן עולה, צריך לבדוק את זה.

                      e30e2f41-0f2b-44a2-9a3b-17c15160810d-image.png

                      אגב, שים לב שצילו"מ משום מה כן עולה, זה בבדיקה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                        @admin

                        באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4

                        adminA מנותק
                        adminA מנותק
                        admin
                        מנהל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מחנה-ידידים כתב:

                        @admin

                        באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4

                        מה הנפח של הקובץ?
                        סיומת MP4 נכון?

                        מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • adminA admin

                          @מחנה-ידידים כתב:

                          @admin

                          באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4

                          מה הנפח של הקובץ?
                          סיומת MP4 נכון?

                          מחנה ידידיםמ מחובר
                          מחנה ידידיםמ מחובר
                          מחנה ידידים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @admin כן.

                          mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המלאךה מנותק
                            המלאךה מנותק
                            המלאך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                            #13

                            @admin
                            כשיש פוסט עם אנגלית, תצוגה מקדימה של הפוסט האחרון:

                            10fae016-6738-4303-8a1e-1f97b1907c8a-image.png
                            b6c6de80-0860-4206-bdcc-103920effd08-image.png
                            כמו שרואים בתמונה - לצד השני… (RTL)

                            גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • C מנותק
                              C מנותק
                              chezy
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              אני עכשיו נירשמתי לפרום החשוב הזה
                              ואני יכול להגיד שהיה חסר לי בעין הכוכביות שמסמנים מה חובה ומה לא חובה
                              ואני מקווה שלא נתתי הרשאות יתר 😉

                              adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C chezy

                                אני עכשיו נירשמתי לפרום החשוב הזה
                                ואני יכול להגיד שהיה חסר לי בעין הכוכביות שמסמנים מה חובה ומה לא חובה
                                ואני מקווה שלא נתתי הרשאות יתר 😉

                                adminA מנותק
                                adminA מנותק
                                admin
                                מנהל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @chezy כתב:

                                אני עכשיו נירשמתי לפרום החשוב הזה
                                ואני יכול להגיד שהיה חסר לי בעין הכוכביות שמסמנים מה חובה ומה לא חובה
                                ואני מקווה שלא נתתי הרשאות יתר 😉

                                מה הכוונה?
                                אשמח לצילו"מ.

                                ולמה נראה ךל שיש הרשאות יתר?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אורן הידען
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה

                                  המלאךה YTechY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אורן הידען

                                    לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה

                                    המלאךה מנותק
                                    המלאךה מנותק
                                    המלאך
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                                    #17

                                    @אורן-הידען באג ידוע.
                                    קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
                                    אתה במובייל נכון? לא מחשב.

                                    גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אורן הידען

                                      לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה

                                      YTechY מנותק
                                      YTechY מנותק
                                      YTech
                                      עסקים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אורן-הידען שים שאתה לוחץ על המילים של ההתראה כי אם אתה תלחץ מסביב אז תמיד זה רק יסמן כאילו קראת את זה
                                      זה ככה גם במחשב, מובייל וכו’

                                      לאתר שלי!

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • adminA admin

                                        בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
                                        מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
                                        שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]

                                        ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.

                                        בהצלחה

                                        מחנה ידידיםמ מחובר
                                        מחנה ידידיםמ מחובר
                                        מחנה ידידים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @admin
                                        הצעת ייעול:
                                        אני יכול לכתוב מדריך לשימוש בפורום?

                                        mitm.top: https://mitmachim.top/user/מחנה-ידידים

                                        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המלאךה המלאך

                                          @אורן-הידען באג ידוע.
                                          קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
                                          אתה במובייל נכון? לא מחשב.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אורן הידען
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @המלאך כתב:

                                          @אורן-הידען באג ידוע.
                                          קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
                                          אתה במובייל נכון? לא מחשב.

                                          אני גולש במחשב רגיל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר