שיפור ועדכוני באגים
-
בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.
בהצלחה
-
בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.
בהצלחה
@admin בתצוגה מקדימה כשמעבירים את העכבר זה מציג את אמצע הפוסט ולא את תחילתו.
בנוסף, החתימות לא מוצגות בפרופיל.
הצעת ייעול:
שיוצג מי מסתכל בנושא כמו במתמחים. -
@admin בתצוגה מקדימה כשמעבירים את העכבר זה מציג את אמצע הפוסט ולא את תחילתו.
בנוסף, החתימות לא מוצגות בפרופיל.
הצעת ייעול:
שיוצג מי מסתכל בנושא כמו במתמחים.@מחנה-ידידים לי זה עובד דווקא מצוין.
-
@מחנה-ידידים לי זה עובד דווקא מצוין.
@רביב-דיגיטל מעניין.
-
@רביב-דיגיטל מעניין.
-
בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.
בהצלחה
באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4
-
@מחנה-ידידים תוכל להעלות צילו"מ?
אצלי זה גם מציג מצוין. -
@יאיר יש שגיאה בהעלת תמונה.
-
באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4
@יאיר
עכשיו העליתי סרטון הוא לא עלה.כשעונים לעצמך זה מתייג אותך.
בקבוצות, כשנכנסים לקבוצה - חברים - חבר מסוים, לא משנה. ולוחצים על חזור - זה חוזר ל"פוסטים" במקום ל"חברים".
-
@יאיר
עכשיו העליתי סרטון הוא לא עלה.כשעונים לעצמך זה מתייג אותך.
בקבוצות, כשנכנסים לקבוצה - חברים - חבר מסוים, לא משנה. ולוחצים על חזור - זה חוזר ל"פוסטים" במקום ל"חברים".
-
באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4
@מחנה-ידידים כתב:
באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4
מה הנפח של הקובץ?
סיומת MP4 נכון? -
@מחנה-ידידים כתב:
באג נוסף.screen-20260520-180858.mp4
מה הנפח של הקובץ?
סיומת MP4 נכון?@admin כן.
-
אני עכשיו נירשמתי לפרום החשוב הזה
ואני יכול להגיד שהיה חסר לי בעין הכוכביות שמסמנים מה חובה ומה לא חובה
ואני מקווה שלא נתתי הרשאות יתר
-
לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה
-
לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה
@אורן-הידען באג ידוע.
קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
אתה במובייל נכון? לא מחשב. -
לא יודע אם זה רק אצלי, אבל אצלי זה גם בגלישה בסתר, כאשר אני לוחץ פעם ראשונה על התראה (מצד שמאל - שורה 3) ומנסה להיכנס לפוסט שהצביעו או הזכירו אותי, בלחיצה הראשונה זה לא עובר לפוסט ורק בלחיצה השנייה זה עובר, אני חושב ששווה בדיקה
-
בימים האחרונים נצפו מספר באגים כמו זה לדוגמא בפורום.
מאחר ואני רוצה לשבת על כולם ביחד אשמח לעזרתכם בנושא
שכל אחד יכתוב לי כאן בשרשור באגים שהוא נתקל בהם [נא לא לחזור על משהו אחד פעמיים…]ניתן לכתוב גם בקשות שדרוג/הוספות ובע"ה נשתדל בעוד כמה ימים לטפל בהכל בצורה מרוכזת.
בהצלחה
@admin
הצעת ייעול:
אני יכול לכתוב מדריך לשימוש בפורום? -
@אורן-הידען באג ידוע.
קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
אתה במובייל נכון? לא מחשב.@המלאך כתב:
@אורן-הידען באג ידוע.
קורא בכמעט כל פורומי Nobe bb, גם במתמחים טופ וגם בפורמים אחרים.
אתה במובייל נכון? לא מחשב.אני גולש במחשב רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


