דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. איש את רעהו יעזורו
  2. בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
  3. צאט

צאט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות מידע ויעוץ בנושאים שונים
20 פוסטים 9 כותבים 164 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נתינ נתי

    היי משהו יודע למה זה רושם שצריך 28 מוניטין בשביל לרשום בצאט?

    טופ שבמתמחיםט מנותק
    טופ שבמתמחיםט מנותק
    טופ שבמתמחים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @נתי כנראה המנהלים הגבילו את זה

    https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
    האתר שלי:
    https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מושי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      אם צריך 28 מוניטין אז איך כתבת

      רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מושי

        אם צריך 28 מוניטין אז איך כתבת

        רביב דיגיטלר מנותק
        רביב דיגיטלר מנותק
        רביב דיגיטל
        עסקים מייסדים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @מושי בגלל שרק לצ’אט הם הגבילו, לפוסטים רגילים לא.

        תכתבו פוסטים מוצלחים ותתקדמו במוניטין😉

        לאתר שלי:

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נתינ נתי

          היי משהו יודע למה זה רושם שצריך 28 מוניטין בשביל לרשום בצאט?

          מוקד המערכותמ מנותק
          מוקד המערכותמ מנותק
          מוקד המערכות
          עסקים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @נתי בתכלס’ אני ממש מבין אותם, כל אחד שמצטרף יוכל לפתוח צ’אט וזה יעשה הרבה ספאם.

          לפרסום בקו: 📧 [email protected]

          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

            @נתי בתכלס’ אני ממש מבין אותם, כל אחד שמצטרף יוכל לפתוח צ’אט וזה יעשה הרבה ספאם.

            צול גאהצ מנותק
            צול גאהצ מנותק
            צול גאה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @מוקד-המערכות אני מבין אותם מסיבות אחרות אבל כמה ספאם עושה צ’אטים אישיים?

            המספר שלי- 0779219097

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטל
              עסקים מייסדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
              אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.

              לאתר שלי:

              מוקד המערכותמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
                אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.

                מוקד המערכותמ מנותק
                מוקד המערכותמ מנותק
                מוקד המערכות
                עסקים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @רביב-דיגיטל כתב:

                ושיהיה פוסטים ברמה.

                איך זה קשור לפוסטים?

                גם את הפוסטים הגבילו?

                לפרסום בקו: 📧 [email protected]

                טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

                  @רביב-דיגיטל כתב:

                  ושיהיה פוסטים ברמה.

                  איך זה קשור לפוסטים?

                  גם את הפוסטים הגבילו?

                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                  טופ שבמתמחים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @מוקד-המערכות כי אם תכתוב פוסטים ברמה ייתנו לך לייקים ותוכל להגיע ל-28 מוניטין

                  https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                  האתר שלי:
                  https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • נתינ מנותק
                    נתינ מנותק
                    נתי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    היי לא יודע מי המנהלים פה, יש מצב שתשחררו את החסימה?

                    טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נתינ נתי

                      היי לא יודע מי המנהלים פה, יש מצב שתשחררו את החסימה?

                      טופ שבמתמחיםט מנותק
                      טופ שבמתמחיםט מנותק
                      טופ שבמתמחים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
                      #11

                      @נתי למה?

                      @רביב-דיגיטל כתב בצאט:

                      אני דווקא מבין אותם מאוד, מאמין שהם הגבילו את זה כדי לתת תמריץ להגיב לעניין ושיהיה פוסטים ברמה.
                      אני דווקא שמח מזה וחושב שזה יהפוך את הפורום ליותר מקצועי.

                      מסכים עם כל מילה!!

                      https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                      האתר שלי:
                      https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נתינ מנותק
                        נתינ מנותק
                        נתי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @טופ-שבמתמחים כי הדרך היחידה שאני יכול לתקשר עם משהו שאני צריך זה או תגובה או צאט, בתגובה לא ככ הגיוני לכתוב ואז לערוך, והצאט חסום, מבין? יש לך דרך לעזור? אתה מהמנהלים פה? תודה

                        טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נתינ נתי

                          @טופ-שבמתמחים כי הדרך היחידה שאני יכול לתקשר עם משהו שאני צריך זה או תגובה או צאט, בתגובה לא ככ הגיוני לכתוב ואז לערוך, והצאט חסום, מבין? יש לך דרך לעזור? אתה מהמנהלים פה? תודה

                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                          טופ שבמתמחיםט מנותק
                          טופ שבמתמחים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נתי כתב:

                          יש לך דרך לעזור? אתה מהמנהלים פה?

                          לא

                          https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                          האתר שלי:
                          https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סוף לשחיתותס מנותק
                            סוף לשחיתותס מנותק
                            סוף לשחיתות
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            לכאורה כדאי להוריד את זה ל10.
                            אולי עוד חצי שנה להעלות את זה ל28.
                            זה כנראה ייצור ספאם, כי כל מתל"צ יכתוב 50 הודעות בשביל המוניטין.

                            בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
                            1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
                            בשאר המחלקות יש רק משכורות.

                            יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

                              לכאורה כדאי להוריד את זה ל10.
                              אולי עוד חצי שנה להעלות את זה ל28.
                              זה כנראה ייצור ספאם, כי כל מתל"צ יכתוב 50 הודעות בשביל המוניטין.

                              יאירי מנותק
                              יאירי מנותק
                              יאיר
                              מנהל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @סוף-לשחיתות משתמש שיכתוב ספאם גם לא יקבל מוניטין וגם יורחק מיידית.
                              יש לפורום @צוות-פיקוח שאותם ניתן לתייג בכל מקרה של ספאם.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • נתינ מנותק
                                נתינ מנותק
                                נתי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                מה זה לכתוב ספאם?
                                @צוות-פיקוח אפשר עזרה?

                                טופ שבמתמחיםט המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • נתינ נתי

                                  מה זה לכתוב ספאם?
                                  @צוות-פיקוח אפשר עזרה?

                                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                                  טופ שבמתמחים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @נתי כתב:

                                  ספאם?

                                  ספאם זה תוכן שלא מועיל

                                  https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                                  האתר שלי:
                                  https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נתינ מנותק
                                    נתינ מנותק
                                    נתי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    סרי באמת לא הבנתי, לא מועיל למי?
                                    @טופ-שבמתמחים תודה שאתה עונה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נתינ נתי

                                      מה זה לכתוב ספאם?
                                      @צוות-פיקוח אפשר עזרה?

                                      המלאךה מנותק
                                      המלאךה מנותק
                                      המלאך
                                      צוות פיקוח
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                                      #19

                                      @נתי תוכן ילדותי,
                                      לא איכותי.
                                      כזה שצריך למחוק את הפוסט ולערוך הודעה…🙂
                                      או בקיצור,
                                      כזה שעבר על כללי הפורום.

                                      גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נתינ מנותק
                                        נתינ מנותק
                                        נתי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        חח סבבה הבנתי את הרמז😉

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😍
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • לא נקרא 0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • פופולרי
                                        • משתמשים
                                        • קבוצות
                                        • צור קשר