עיצוב מודעת פרסום לפורום
-
מה אתם אומרים על זה?
סיגנון עיצוב שאני דווקא ממש אהבתי.

דרוש הרבה מאוד שיפורים אבל אני רוצה לבדוק האם זה בכלל הכיוון.
@הבני-ברקי-האחרון ממש אהבתי!
רק צריך להוציא את הטלפון מהתמונה וגם להוריד את הקישור למטה… -
@הבני-ברקי-האחרון
תן לי נוסח אני מעצב אני גרפיקאי@א-בני-ברקער-צול יש את הנוסח ש @יאיר העלה,
נמאס לכם לחפש מידע בקבוצות זמניות? מחפשים את המקום שבו הכל קורה?
הכירו את קהילת בני ברק – הפורום החדש והרשמי של העיר!
עדכונים וחדשות בזמן אמת
לוח נדל״ן בבני ברק – חינם
גמ״חים, יד 2 ומסחר קהילתי
פרסום עסקים ומודעות ללא עלות
קהילה פעילה, עזרה הדדית עזרה ומידע שימושי
הקליקו עכשיו והיו הראשונים לדעת:
https://bnebrak.com/אני אישית חושב שזה קצת זועק AI הנוסח, כדאי להוריד את האימוג’ים לדעתי.
-
מה אתם אומרים על זה?
סיגנון עיצוב שאני דווקא ממש אהבתי.

דרוש הרבה מאוד שיפורים אבל אני רוצה לבדוק האם זה בכלל הכיוון.
-
איך זה?

-
לדעתי הכל מאוד יפה אבל זועק AI, אין לי מספיק טעם בעיצוב אבל אני חושב שצריך לגוון בשביל המקצועיות.
נשאר רק לחכות ל @א-בני-ברקער-צול לראות מה הוא מבשל לנו…
-
לדעתי הכל מאוד יפה אבל זועק AI, אין לי מספיק טעם בעיצוב אבל אני חושב שצריך לגוון בשביל המקצועיות.
נשאר רק לחכות ל @א-בני-ברקער-צול לראות מה הוא מבשל לנו…
@הבני-ברקי-האחרון
אני באמצע, תגידו לי איזה צבעים אתם אוהבים
צריכים לשנות גם את הלוגו של הקבוצה -
הנה עוד כמה:

אפי’ שאתם @הבני-ברקי-האחרון @א-בני-ברקער-צול לא ממש מעוניינים בתמונות מבינה, אולי זה ימצא חן בעיני המנהלים [או בעינכם גם בעינכם

] -
הנה עוד כמה:

אפי’ שאתם @הבני-ברקי-האחרון @א-בני-ברקער-צול לא ממש מעוניינים בתמונות מבינה, אולי זה ימצא חן בעיני המנהלים [או בעינכם גם בעינכם

]@מוקד-המערכות
מה אומרים?? -
@מוקד-המערכות
מה אומרים?? -
@מוקד-המערכות
מה אומרים?? -
רק נקודה אחת לכולם
שלא יופיע בתמונה סמארטפון אלא מסך מחשב
זה ממתג את האתר כמשהו מסויים מאוד - ואינו כן…
תותחים כולכם!
בהצלחה -
@admin מצטער.

לא מופיע בתור תמונה,

-
לא מופיע בתור תמונה,

@הבני-ברקי-האחרון

מה אומרים אפשר לשנות הכל הארות והערות השמחה -
@הבני-ברקי-האחרון

מה אומרים אפשר לשנות הכל הארות והערות השמחה -
@א-בני-ברקער-צול מרגיש לי מאוד פשוט
@YTech
עדין,
לא פשוט -
@YTech
עדין,
לא פשוט@א-בני-ברקער-צול
בני ברקים
תעשו לנו מודעות עם טלפון כשר צדיקים שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
