דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. אזור המערכת
  2. הודעות מערכת
  3. עיצוב מודעת פרסום לפורום

עיצוב מודעת פרסום לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות מערכת
36 פוסטים 13 כותבים 77 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

    @הבני-ברקי-האחרון c6886ba9-89f5-4e34-8a90-36637a00035e-image.png
    מה אומרים אפשר לשנות הכל הארות והערות השמחה

    YTechY מנותק
    YTechY מנותק
    YTech
    עסקים מייסדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @א-בני-ברקער-צול מרגיש לי מאוד פשוט

    לאתר שלי!

    א בני ברקער צולא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נתינ מנותק
      נתינ מנותק
      נתי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      קיצר מה לפרסם?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • YTechY YTech

        @א-בני-ברקער-צול מרגיש לי מאוד פשוט

        א בני ברקער צולא מנותק
        א בני ברקער צולא מנותק
        א בני ברקער צול
        כתב נערך לאחרונה על ידי א בני ברקער צול
        #23

        @YTech
        עדין,
        לא פשוט

        אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א בני ברקער צולא א בני ברקער צול

          @YTech
          עדין,
          לא פשוט

          אוריהא מנותק
          אוריהא מנותק
          אוריה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @א-בני-ברקער-צול
          בני ברקים
          תעשו לנו מודעות עם טלפון כשר צדיקים שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • נתינ מנותק
            נתינ מנותק
            נתי
            כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
            #25
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נתינ מנותק
              נתינ מנותק
              נתי
              כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
              #26
              פוסט זה נמחק!
              אוריהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נתינ נתי

                פוסט זה נמחק!

                אוריהא מנותק
                אוריהא מנותק
                אוריה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #27
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נתינ מנותק
                  נתינ מנותק
                  נתי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי נתי
                  #28
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוקד המערכותמ מוקד המערכות

                    @admin מצטער.
                    156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

                    ע"ה דכו"עע מנותק
                    ע"ה דכו"עע מנותק
                    ע"ה דכו"ע
                    עסקים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @מוקד-המערכות כתב:

                    @admin מצטער.
                    156b7a9b-6e30-496b-965a-7cd8a4370a33-image.png

                    אתה צריך סקריפט להפעלת ווינדוס??
                    למה זה כל כך מצער?
                    🙂 🙂

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • סוף לשחיתותס מנותק
                      סוף לשחיתותס מנותק
                      סוף לשחיתות
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      אפשר לעשות שתי סגנונות.
                      סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
                      וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

                      בעיריית בני ברק יש שתי מחלקות פעילות.
                      1:מחלקת הגביה. 2:מחלקת הפרסום.
                      בשאר המחלקות יש רק משכורות.

                      יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סוף לשחיתותס סוף לשחיתות

                        אפשר לעשות שתי סגנונות.
                        סגנון אחד שייקרא לאנשי מקצוע, פרסומת יותר רשמית.
                        וסגנון שני שיקרא לצעירים, סגנון חדשני יותר.

                        יאירי מנותק
                        יאירי מנותק
                        יאיר
                        מנהל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @סוף-לשחיתות לאיזה אנשי מקצוע אנחנו מפרסמים?
                        הבאנר אמור להיות איכותי, (גם אם הוא נראה קצת AI, אני לדוג’ התחברתי למה ש @הבני-ברקי-האחרון עיצב)
                        ובעיקר מושך, הוא אמור להיות בולט בפרסום.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רביב דיגיטלר מנותק
                          רביב דיגיטלר מנותק
                          רביב דיגיטל
                          עסקים מייסדים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          מה אתם אומרים על זה?
                          0663972b-6f80-4cd2-a9ca-af1d8db1041e-image.png

                          לאתר שלי:

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • רחפנוניר מחובר
                            רחפנוניר מחובר
                            רחפנוני
                            עסקים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                            אשמח לשמוע חוו"ד!

                            aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                            צלם רחפן בבני ברק לאירועים מקצועי,
                            הכנסת ס"ת, חתונה/בר מצווה ועוד!

                            צרו קשר!
                            טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • רחפנוניר רחפנוני

                              @יאיר עבדתי על עיצוב דומה לעיצוב של @רביב-דיגיטל ואני חושב שזה ממש מיקצועי!
                              אשמח לשמוע חוו"ד!

                              aa1b30e5-2683-45f7-b5a1-7d06f3514864-image.png

                              טופ שבמתמחיםט מנותק
                              טופ שבמתמחיםט מנותק
                              טופ שבמתמחים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @רחפנוני די, נו למה זה נראה לך הגיוני שהמנהלים יפרסמו את הפורום שלהם באמצעות מודעת AI?

                              https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                              האתר שלי:
                              https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נתינ מנותק
                                נתינ מנותק
                                נתי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @טופ-שבמתמחים למה לא? בנתיים אין שום מודעה לפרסום, תשלחו מודעה עם קישור תקין

                                טופ שבמתמחיםט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נתינ נתי

                                  @טופ-שבמתמחים למה לא? בנתיים אין שום מודעה לפרסום, תשלחו מודעה עם קישור תקין

                                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                                  טופ שבמתמחיםט מנותק
                                  טופ שבמתמחים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @נתי כתב:

                                  למה לא?

                                  תסתכל את כל בעיות בכתיבה
                                  וחוץ מזה מי שמפרסם משהו עם מודעת AI זה מראה על חוסר מקצועיות

                                  https://mitmachim.top/user/%D7%98%D7%95%D7%A4-%D7%A9%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D
                                  האתר שלי:
                                  https://top-shebamitmachim.github.io/BLOG/index.html

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • לא נקרא 0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • פופולרי
                                  • משתמשים
                                  • קבוצות
                                  • צור קשר