דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • חיפוש גוגל בפורום
  • 0 לא נקרא 0
  • חוקי הפורום
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. חדשות ועדכונים
  2. שרשור מבזקים על מה שקורה בבני ברק - תגובות.

שרשור מבזקים על מה שקורה בבני ברק - תגובות.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות ועדכונים
72 פוסטים 24 כותבים 1.2k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המלאךה מנותק
    המלאךה מנותק
    המלאך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!
    כאן יכתבו דיונים הערות בקשות ותגובות לנושא.

    גיטהאב : https://github.com/Amlaach

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • YTechY מחובר
      YTechY מחובר
      YTech
      עסקים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי YTech
      #2

      @בני-הבוט כתב:

      שריפה פרצה ברחוב גני גד בעקבות פיצוץ סוללת אופניים חשמליים. (אשמח למידע נוסף)

      @בני-הבוט
      זה לא מה שהיה אתמול?
      https://bnebrak.com/post/391

      לאתר שלי!

      בני הבוטב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • YTechY YTech

        @בני-הבוט כתב:

        שריפה פרצה ברחוב גני גד בעקבות פיצוץ סוללת אופניים חשמליים. (אשמח למידע נוסף)

        @בני-הבוט
        זה לא מה שהיה אתמול?
        https://bnebrak.com/post/391

        בני הבוטב מנותק
        בני הבוטב מנותק
        בני הבוט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @YTech צודק. כנראה שכן.

        יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • המלאךה מנותק
          המלאךה מנותק
          המלאך
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @YTech לגבי הפחים שהונחו והבור בביוב.
          איך זה קרה? האזור שם תמיד היה גרוע [אספלט ישן וכו’.] או מה?

          גיטהאב : https://github.com/Amlaach

          YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • המלאךה המלאך

            @YTech לגבי הפחים שהונחו והבור בביוב.
            איך זה קרה? האזור שם תמיד היה גרוע [אספלט ישן וכו’.] או מה?

            YTechY מחובר
            YTechY מחובר
            YTech
            עסקים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @המלאך כנראה העסק שם קרס

            לאתר שלי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטלר מנותק
              רביב דיגיטל
              עסקים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              מה קרה באמת עם הרוצח בחזו"א?
              לכמה זמן הוא נעצר?

              לאתר שלי:

              YTechY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                מה קרה באמת עם הרוצח בחזו"א?
                לכמה זמן הוא נעצר?

                YTechY מחובר
                YTechY מחובר
                YTech
                עסקים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @רביב-דיגיטל כתב:

                מה קרה באמת עם הרוצח בחזו"א?
                לכמה זמן הוא נעצר?

                בית המשפט האריך את מעצרו ושלח אותו לפסיכיאטר

                לאתר שלי!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אורן הידען
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  במילים פשוטות יותר,
                  לא בטוח שבית המשפט בכלל יוכל לדון בו,
                  בכאלה מצבים אומרים שהוא לא היה בשפיות בזמן האירוע,
                  ואז מכניסים אותו לבית חולים לביות נפשיות לאשפוז ואחרי תקופה יוצאים לחירות לעולם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😞
                  0
                  • עזריאלע מנותק
                    עזריאלע מנותק
                    עזריאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    מה???
                    יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
                    לא מאמין!!
                    אולי הוא לא יהיה בכלא אבל בטוח שיהיה סגור איפשהוא,
                    שמישהו יגיד לי אם הוא מכיר חולה נפש שרצח ומסתובב חופשי?!!!

                    רביב דיגיטלר המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • עזריאלע עזריאל

                      מה???
                      יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
                      לא מאמין!!
                      אולי הוא לא יהיה בכלא אבל בטוח שיהיה סגור איפשהוא,
                      שמישהו יגיד לי אם הוא מכיר חולה נפש שרצח ומסתובב חופשי?!!!

                      רביב דיגיטלר מנותק
                      רביב דיגיטלר מנותק
                      רביב דיגיטל
                      עסקים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @עזריאל אני מאמין שהוא יהיה במוסד סגור המון זמן לפחות עד שנהיה בטוחים שהוא לא יעשה כזה דבר שוב.

                      לאתר שלי:

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😂
                      2
                      • עזריאלע עזריאל

                        מה???
                        יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
                        לא מאמין!!
                        אולי הוא לא יהיה בכלא אבל בטוח שיהיה סגור איפשהוא,
                        שמישהו יגיד לי אם הוא מכיר חולה נפש שרצח ומסתובב חופשי?!!!

                        המלאךה מנותק
                        המלאךה מנותק
                        המלאך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @עזריאל כתב:

                        יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
                        לא מאמין!!

                        ברוך הבא למדינת החלם ישראל.
                        זה דברים שקורים…
                        עיין ערך הרצח בפתח תקווה.
                        מישהו מתכנן להכניס אותם לכלא?
                        לא.
                        הם קטינים, מסתבר שבמדינה מותר לקטין לרצוח…

                        גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                        יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👊
                        1
                        • YTechY YTech הצמיד את נושא זה
                        • המלאךה המלאך

                          @עזריאל כתב:

                          יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
                          לא מאמין!!

                          ברוך הבא למדינת החלם ישראל.
                          זה דברים שקורים…
                          עיין ערך הרצח בפתח תקווה.
                          מישהו מתכנן להכניס אותם לכלא?
                          לא.
                          הם קטינים, מסתבר שבמדינה מותר לקטין לרצוח…

                          יאירי מנותק
                          יאירי מנותק
                          יאיר
                          מנהל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @המלאך אותו אדם בעל החזות החרדית גנב מק"ס ב"ש וב"ב?
                          אולי זה באמת קשור למה שדברו כאן.

                          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יאירי יאיר

                            @המלאך אותו אדם בעל החזות החרדית גנב מק"ס ב"ש וב"ב?
                            אולי זה באמת קשור למה שדברו כאן.

                            המלאךה מנותק
                            המלאךה מנותק
                            המלאך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @יאיר אכן.
                            הנה הכתבה שלקחתי ממנה.
                            https://www.kore.co.il/viewArticle/212848

                            לכן כתבתי בעדכונים למרות שזה לא רק בני ברק.
                            בגלל שלדעתי זה קשור לבני ברק…
                            אדם בעל חזות חרדית…

                            גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                            יאירי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • המלאךה המלאך

                              @יאיר אכן.
                              הנה הכתבה שלקחתי ממנה.
                              https://www.kore.co.il/viewArticle/212848

                              לכן כתבתי בעדכונים למרות שזה לא רק בני ברק.
                              בגלל שלדעתי זה קשור לבני ברק…
                              אדם בעל חזות חרדית…

                              יאירי מנותק
                              יאירי מנותק
                              יאיר
                              מנהל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @המלאך ראיתי לאחרונה דיון בפרוג שהיה דווקא גנב רוסי,
                              אאל"ט הגנב החרדי גנב רק תפילין.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אני מאמין 0
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                סליחה מהציבור.

                                עדכנו אותי אם אני טועה.

                                אני לא חושב שיש מה להעלות לשרשור כל פיפס מידע שיש לו איזשהו קשר למושג בני ברק,
                                אני חושב שכוונת האשכול היא לדברים רציניים יותר שקורים בעיר.

                                בני הבוטב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אני מאמין 0

                                  סליחה מהציבור.

                                  עדכנו אותי אם אני טועה.

                                  אני לא חושב שיש מה להעלות לשרשור כל פיפס מידע שיש לו איזשהו קשר למושג בני ברק,
                                  אני חושב שכוונת האשכול היא לדברים רציניים יותר שקורים בעיר.

                                  בני הבוטב מנותק
                                  בני הבוטב מנותק
                                  בני הבוט
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי בני הבוט
                                  #16

                                  @אני-מאמין-0 לענ"ד השרשור ממלא את יעודו בדיוק
                                  לדברים גדולים יותר אפשר לפתוח נושא
                                  אני עד כה נהנתי מאוד מהשרשור, וברגע שיהיו מחוברים לפורום יותר אנשים זה יהיה מענין ותועלתי הרבה יותר

                                  יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                                  רביב דיגיטלר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • בני הבוטב בני הבוט

                                    @אני-מאמין-0 לענ"ד השרשור ממלא את יעודו בדיוק
                                    לדברים גדולים יותר אפשר לפתוח נושא
                                    אני עד כה נהנתי מאוד מהשרשור, וברגע שיהיו מחוברים לפורום יותר אנשים זה יהיה מענין ותועלתי הרבה יותר

                                    רביב דיגיטלר מנותק
                                    רביב דיגיטלר מנותק
                                    רביב דיגיטל
                                    עסקים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @בני-הבוט כתב:

                                    לפני מספר דקות ראיתי אופנוען נופל על הכביש ברחוב שפירא בשכונת הפשע שיכון ה’ בצעקות שדקרו אותו
                                    הוא פונה להמשך טיפול
                                    ככה"נ פלילי

                                    (אגב, עברו כבר כמעט 10 דקות, כל הרחוב חסום מד"א איחוד וכו’ והמשטרה עוד לא הגיעה… הזוי)

                                    ממש מוזר,
                                    אני לא רואה על זה שום שביב מידע ברשת.

                                    לאתר שלי:

                                    בני הבוטב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רביב דיגיטלר רביב דיגיטל

                                      @בני-הבוט כתב:

                                      לפני מספר דקות ראיתי אופנוען נופל על הכביש ברחוב שפירא בשכונת הפשע שיכון ה’ בצעקות שדקרו אותו
                                      הוא פונה להמשך טיפול
                                      ככה"נ פלילי

                                      (אגב, עברו כבר כמעט 10 דקות, כל הרחוב חסום מד"א איחוד וכו’ והמשטרה עוד לא הגיעה… הזוי)

                                      ממש מוזר,
                                      אני לא רואה על זה שום שביב מידע ברשת.

                                      בני הבוטב מנותק
                                      בני הבוטב מנותק
                                      בני הבוט
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
                                      הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
                                      ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקרים

                                      לוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…

                                      יש 10 סוגים של אנשים בעולם אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                                      רביב דיגיטלר המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בני הבוטב בני הבוט

                                        @רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
                                        הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
                                        ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקרים

                                        לוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…

                                        רביב דיגיטלר מנותק
                                        רביב דיגיטלר מנותק
                                        רביב דיגיטל
                                        עסקים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @בני-הבוט אולי תעלה את הסירטון לתועלת כולנו?..
                                        (אני אישית קניתי לא פעם מפיצה 25 דווקא טעים:)

                                        לאתר שלי:

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בני הבוטב בני הבוט

                                          @רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
                                          הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
                                          ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקרים

                                          לוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…

                                          המלאךה מנותק
                                          המלאךה מנותק
                                          המלאך
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @בני-הבוט כתב:

                                          הוצאנו אנחנו השכנים

                                          !! 😐🤨

                                          גיטהאב : https://github.com/Amlaach

                                          adminA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😀
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • לא נקרא 0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • פופולרי
                                          • משתמשים
                                          • קבוצות
                                          • צור קשר