שרשור מבזקים על מה שקורה בבני ברק - תגובות.
-
תגובה: שרשור מבזקים על כל מה שקורה בבני ברק!
כאן יכתבו דיונים הערות בקשות ותגובות לנושא. -
@בני-הבוט כתב:
שריפה פרצה ברחוב גני גד בעקבות פיצוץ סוללת אופניים חשמליים. (אשמח למידע נוסף)
@בני-הבוט
זה לא מה שהיה אתמול?
https://bnebrak.com/post/391 -
@YTech לגבי הפחים שהונחו והבור בביוב.
איך זה קרה? האזור שם תמיד היה גרוע [אספלט ישן וכו’.] או מה? -
מה קרה באמת עם הרוצח בחזו"א?
לכמה זמן הוא נעצר? -
מה קרה באמת עם הרוצח בחזו"א?
לכמה זמן הוא נעצר? -
במילים פשוטות יותר,
לא בטוח שבית המשפט בכלל יוכל לדון בו,
בכאלה מצבים אומרים שהוא לא היה בשפיות בזמן האירוע,
ואז מכניסים אותו לבית חולים לביות נפשיות לאשפוז ואחרי תקופה יוצאים לחירות לעולם -
מה???
יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
לא מאמין!!
אולי הוא לא יהיה בכלא אבל בטוח שיהיה סגור איפשהוא,
שמישהו יגיד לי אם הוא מכיר חולה נפש שרצח ומסתובב חופשי?!!! -
מה???
יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
לא מאמין!!
אולי הוא לא יהיה בכלא אבל בטוח שיהיה סגור איפשהוא,
שמישהו יגיד לי אם הוא מכיר חולה נפש שרצח ומסתובב חופשי?!!! -
Y YTech הצמיד את נושא זה
-
@עזריאל כתב:
יכול להיות שאדם שרצח יסתובב חופשי?
לא מאמין!!ברוך הבא למדינת החלם ישראל.
זה דברים שקורים…
עיין ערך הרצח בפתח תקווה.
מישהו מתכנן להכניס אותם לכלא?
לא.
הם קטינים, מסתבר שבמדינה מותר לקטין לרצוח… -
@יאיר אכן.
הנה הכתבה שלקחתי ממנה.
https://www.kore.co.il/viewArticle/212848לכן כתבתי בעדכונים למרות שזה לא רק בני ברק.
בגלל שלדעתי זה קשור לבני ברק…
אדם בעל חזות חרדית… -
סליחה מהציבור.
עדכנו אותי אם אני טועה.
אני לא חושב שיש מה להעלות לשרשור כל פיפס מידע שיש לו איזשהו קשר למושג בני ברק,
אני חושב שכוונת האשכול היא לדברים רציניים יותר שקורים בעיר. -
סליחה מהציבור.
עדכנו אותי אם אני טועה.
אני לא חושב שיש מה להעלות לשרשור כל פיפס מידע שיש לו איזשהו קשר למושג בני ברק,
אני חושב שכוונת האשכול היא לדברים רציניים יותר שקורים בעיר.@אני-מאמין-0 לענ"ד השרשור ממלא את יעודו בדיוק
לדברים גדולים יותר אפשר לפתוח נושא
אני עד כה נהנתי מאוד מהשרשור, וברגע שיהיו מחוברים לפורום יותר אנשים זה יהיה מענין ותועלתי הרבה יותר -
@אני-מאמין-0 לענ"ד השרשור ממלא את יעודו בדיוק
לדברים גדולים יותר אפשר לפתוח נושא
אני עד כה נהנתי מאוד מהשרשור, וברגע שיהיו מחוברים לפורום יותר אנשים זה יהיה מענין ותועלתי הרבה יותר@בני-הבוט כתב:
לפני מספר דקות ראיתי אופנוען נופל על הכביש ברחוב שפירא בשכונת הפשע שיכון ה’ בצעקות שדקרו אותו
הוא פונה להמשך טיפול
ככה"נ פלילי(אגב, עברו כבר כמעט 10 דקות, כל הרחוב חסום מד"א איחוד וכו’ והמשטרה עוד לא הגיעה… הזוי)
ממש מוזר,
אני לא רואה על זה שום שביב מידע ברשת. -
@בני-הבוט כתב:
לפני מספר דקות ראיתי אופנוען נופל על הכביש ברחוב שפירא בשכונת הפשע שיכון ה’ בצעקות שדקרו אותו
הוא פונה להמשך טיפול
ככה"נ פלילי(אגב, עברו כבר כמעט 10 דקות, כל הרחוב חסום מד"א איחוד וכו’ והמשטרה עוד לא הגיעה… הזוי)
ממש מוזר,
אני לא רואה על זה שום שביב מידע ברשת.@רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקריםלוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…
-
@רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקריםלוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…
-
@רביב-דיגיטל ( פרטים נוספים ששמעתי בינתיים-
הנדקר- שליח פיצה (שכנראה הרגיז מישהו) מפיצה25 שהרבה מהתושבים כאן מכירים
ראיתי סרטון ממצלמות האבטחה - 2 אופנועים מגיעים אליו, דוחקים אותו לאמצע הכביש ודוקריםלוקח זמן עד שמעדכנים ברשת, את הסרטון למשל - הוצאנו אנחנו השכנים עכשיו ממצלמות האבטחה והשוטרים עוד לא קיבלו…
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
🤨